Wat ik vroeger ook lekker vond was borsthoning, van die lekkere brokken waar je op kon zuigen maar die zie ik dus ook niet meer.
Misschien hier tips voor verloren eten?? Waar het te vinden is?
Weet iemand of borsthoning nog bestaat?
quote:Steek je prammen in een bijenkorf, dan krijg je borsthoning.
Op dinsdag 12 november 2002 08:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Wat is borsthoning? Raathoning?
Misschien op "imker" zoeken in de Gouden Gids. Anders natuur/biologische winkel.
quote:Als je eens in België komt, ik heb 2 weken geleden een zak tomatenchips van Croky in Antwerpen gekocht. Ze zijn idd heel erg lekker.
Op dinsdag 12 november 2002 08:27 schreef Juniorz het volgende:
Nou ja, Croky Tomatenchips ! Dat was echt de lekkerste chips ooit. Nja, je had vroeger ook van die paarse en ( ik geloof ) oranje zakjes van Croky. Die waren ook rete lekkerWeet iemand hoe het met die zit ? Zijn ze nog te koop ? En zo ja, waar ?
quote:Bij de 4/5 sterren AH's en overige supgergrote supermarkten kan je vergelijkbare tomatenchips kopen die nog lekkerder zijn. Komen uit Italie, kunnen dus bij de internationale productenhoek staan.
Op dinsdag 12 november 2002 08:27 schreef Juniorz het volgende:
Nou ja, Croky Tomatenchips ! Dat was echt de lekkerste chips ooit. Nja, je had vroeger ook van die paarse en ( ik geloof ) oranje zakjes van Croky. Die waren ook rete lekkerWeet iemand hoe het met die zit ? Zijn ze nog te koop ? En zo ja, waar ?
-amen-
Was een soort vlecht van caramel met melkchocola eromheen. In mijn herinnering was zo'n ding minstens een halve meter lang
quote:Ja, het bestaat allebei nog. Cherry coke...
Op dinsdag 12 november 2002 09:07 schreef Muurbloempje het volgende:
Bestaat shandy eigenlijk nog enne cherry coke
quote:* It's a shame !
Op dinsdag 12 november 2002 09:08 schreef Kaaltie het volgende:
Raiders...
quote:scherp hoor
Op dinsdag 12 november 2002 09:08 schreef Kaaltie het volgende:
Raiders...
quote:Bestaat nog steeds, heet alleen nu Curly wurly ofzo.
Op dinsdag 12 november 2002 08:59 schreef Rewimo het volgende:
Drie Musketiers![]()
Was een soort vlecht van caramel met melkchocola eromheen. In mijn herinnering was zo'n ding minstens een halve meter lang
quote:Uhhe of je peutert het van de kokosmakroon af
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef jdmorpheus het volgende:
EETPAPIEEER
maar vind het nu maar eens terug...
Oja ik vind mintijs erg lekker maar dus alleen in Frankrijk gegeten en gezien. Hier dus nergens terwijl ik denk dat velen het wel lekker vinden, een soort van after eight ijs
quote:Dat ging ik vroeger altijd bij het tankstation in de buurt halen
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef jdmorpheus het volgende:
EETPAPIEEER
maar vind het nu maar eens terug...
Nu nog te krijgen hoor... tenminste hier wel bij de Jumbo...
quote:Oja? Waar kun je die kopen dan?
Op dinsdag 12 november 2002 09:23 schreef Eightball het volgende:[..]
Bestaat nog steeds, heet alleen nu Curly wurly ofzo.
quote:Slecht nieuws...
Op dinsdag 12 november 2002 08:20 schreef Muurbloempje het volgende:
Wat ik vroeger ook lekker vond was borsthoning, van die lekkere brokken waar je op kon zuigen maar die zie ik dus ook niet meer.Misschien hier tips voor verloren eten?? Waar het te vinden is?
![]()
Weet iemand of borsthoning nog bestaat?
http://www.bakkerij-museum.nl/winkeltje.htm
U zult vergeefs naar jodevet/borsthoning/massee zoeken. Dat wordt sinds 1995 niet meer gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |