abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2002 @ 08:20:54 #1
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_6752636
Hebben jullie dat ook weleens dat je denkt: ow dit en dit was vroeger wel erg lekker, kijken of dat nog bestaat... Ik at vroeger regelmatig choba (chocoladeboter) maar kon het nergens meer vinden. Totdat ik de C1000 een keer inliep...

Wat ik vroeger ook lekker vond was borsthoning, van die lekkere brokken waar je op kon zuigen maar die zie ik dus ook niet meer.

Misschien hier tips voor verloren eten?? Waar het te vinden is?
Weet iemand of borsthoning nog bestaat?

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_6752641
Wat is borsthoning? Raathoning?
Misschien op "imker" zoeken in de Gouden Gids. Anders natuur/biologische winkel.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_6752647
Ik dronk vroeger altijd zo'n drankje, het werd gemaakt door Bavaria maar het was zonder alcohol, een soort sportdrink. Zat in van die kleine groene (geloof ik) blikjes, en grotere langwerpige...
Heel erg lekker, maar hoe het ook alweer heette?
Naja, alleen de C1000 had het toen, en sinds die er ook mee stopten heb ik het nergens meer gezien...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6752653
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 08:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Wat is borsthoning? Raathoning?
Misschien op "imker" zoeken in de Gouden Gids. Anders natuur/biologische winkel.
Steek je prammen in een bijenkorf, dan krijg je borsthoning.
Of een heleboel jeuk, kan ook...
pi_6752666
Nou ja, Croky Tomatenchips ! Dat was echt de lekkerste chips ooit. Nja, je had vroeger ook van die paarse en ( ik geloof ) oranje zakjes van Croky. Die waren ook rete lekker Weet iemand hoe het met die zit ? Zijn ze nog te koop ? En zo ja, waar ?
pi_6752690
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 08:27 schreef Juniorz het volgende:
Nou ja, Croky Tomatenchips ! Dat was echt de lekkerste chips ooit. Nja, je had vroeger ook van die paarse en ( ik geloof ) oranje zakjes van Croky. Die waren ook rete lekker Weet iemand hoe het met die zit ? Zijn ze nog te koop ? En zo ja, waar ?
Als je eens in België komt, ik heb 2 weken geleden een zak tomatenchips van Croky in Antwerpen gekocht. Ze zijn idd heel erg lekker.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_6752695
waaaaaaaaaaat ?! Oeeeee, ik ga naar Belgie verhuizen ! Zeker weten Haha in ieder geval dank je
pi_6752701
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 08:27 schreef Juniorz het volgende:
Bij de 4/5 sterren AH's en overige supgergrote supermarkten kan je vergelijkbare tomatenchips kopen die nog lekkerder zijn. Komen uit Italie, kunnen dus bij de internationale productenhoek staan.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_6752709
Nja die ken ik wel geloof ik. Ik ben d'r zelf niet zo gek op. Ze zijn wel lekker maar weer "te buitelands", nee dat is niet racistisch. Maar die tomatenchips van Croky smaakten gewoon zo lekker "simpel" naar tomatenchips Vandaar K'heb al enige varianten van tomatenchips uitgeprobeerd maar tot nu toe heeft geen enkel chippie aan die van Croky kunnen tippen !

-amen-

pi_6752752
Borsthoning:
In Emmen (Drenthe) zit op het winkelplein barger-es een warm bakkertje die het verkoopt in zakjes van een gulden of twee, drie.
Errug lekker!

Die paarse zak van Croky is nu geloof ik van smiths (lace?); smoked bacon smaak, helaas alleen nog te krijgen in ribbelchips.

Wat ik errug graag nog eens zou eten? Blokmelk.
Tot blokken geperste melkpoeder, voornamelijk bestemd voor export naar afrika enzo geloof ik.
helaas niet meer te krijgen, als iemand er aan kan komen geef ik graag 10 euro per kilo!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 november 2002 @ 08:59:36 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6752878
Drie Musketiers

Was een soort vlecht van caramel met melkchocola eromheen. In mijn herinnering was zo'n ding minstens een halve meter lang

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:07:14 #12
23058 Muurbloempje
pi_6752916
Bestaat shandy eigenlijk nog enne cherry coke
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_6752920
Raiders...
pi_6752943
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:07 schreef Muurbloempje het volgende:
Bestaat shandy eigenlijk nog enne cherry coke
Ja, het bestaat allebei nog. Cherry coke...
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:13:20 #15
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_6752959
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:08 schreef Kaaltie het volgende:
Raiders...
* It's a shame ! *

De Raider Fanclub

::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_6752962
van mij is een drankje, aftershock. Heb het gezien/gedronken in Griekenland, en in Engeland, en in Schotland, maar WAAROM in HEMELNSNAAM niet hier?!?!?!?!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_6752971
jodevet....
"Twee regels voor succes: 1) Vertel nooit alles wat je weet."
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:16:06 #18
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_6752985
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:08 schreef Kaaltie het volgende:
Raiders...
scherp hoor
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_6753048
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 08:59 schreef Rewimo het volgende:
Drie Musketiers
Was een soort vlecht van caramel met melkchocola eromheen. In mijn herinnering was zo'n ding minstens een halve meter lang
Bestaat nog steeds, heet alleen nu Curly wurly ofzo.
pi_6753053
EETPAPIEEER
maar vind het nu maar eens terug...
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:26:22 #21
23058 Muurbloempje
pi_6753069
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef jdmorpheus het volgende:
EETPAPIEEER
Uhhe of je peutert het van de kokosmakroon af Maar ik ken het ook nog wel, diverse kleurtjes. Ik heb pas geleden nog in een restaurant bij een kindermenu dat eetpapier gezien in de vorm van geld... was wel lekker

Oja ik vind mintijs erg lekker maar dus alleen in Frankrijk gegeten en gezien. Hier dus nergens terwijl ik denk dat velen het wel lekker vinden, een soort van after eight ijs

dinsdag 12 november 2002 @ 09:30:34 #22
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_6753100
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef jdmorpheus het volgende:
EETPAPIEEER
Dat ging ik vroeger altijd bij het tankstation in de buurt halen

Nu nog te krijgen hoor... tenminste hier wel bij de Jumbo...

We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 november 2002 @ 09:33:02 #23
13151 crew  Rewimo
pi_6753113
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Bestaat nog steeds, heet alleen nu Curly wurly ofzo.

Oja? Waar kun je die kopen dan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 november 2002 @ 09:34:31 #24
13151 crew  Rewimo
pi_6753119
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 08:20 schreef Muurbloempje het volgende:
Wat ik vroeger ook lekker vond was borsthoning, van die lekkere brokken waar je op kon zuigen maar die zie ik dus ook niet meer.

Misschien hier tips voor verloren eten?? Waar het te vinden is?
Weet iemand of borsthoning nog bestaat?

Slecht nieuws...

http://www.bakkerij-museum.nl/winkeltje.htm

U zult vergeefs naar jodevet/borsthoning/massee zoeken. Dat wordt sinds 1995 niet meer gemaakt.

pi_6753127
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Oja? Waar kun je die kopen dan?
Gewoon bij Appie ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')