abonnement Unibet Coolblue
pi_6699805
ik heb sints 2 maanden sex met mijn vriendje en nu als we klaar zijn met vrijen komt er wit slijmereg slijm uit mijn vagina lopen

ik durf er niet met mijn vriend of ouders over te praten en wil ook niet naar de dokter, kan iemand mij zeggen wat dit is alsjeblievt?

heel erg bedankt, jasmijn

foto: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=39601
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:18:45 #2
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6699916
Dat heet sperma, dat betekent dat je vriend erg blij met je is.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_6699922
Tja aangezien je niet naar de dokter wil (wat echt de beste oplossing is) denk ik dat je het beste de eerste tijd niet meer met je vriend naar bed moet gaan.
Gebruiken jullie ook voorbehoedsmiddelen? Het kan zijn dat het daar aan ligt, sommige vrouwen en of mannen kunnen wat minder tegen het materiaal van een voorbehoedsmiddel.
Maar naar de Dokter is wel de beste oplossing
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:21:50 #4
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6699993
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:18 schreef Rekkie het volgende:
Tja aangezien je niet naar de dokter wil (wat echt de beste oplossing is) denk ik dat je het beste de eerste tijd niet meer met je vriend naar bed moet gaan.
Gebruiken jullie ook voorbehoedsmiddelen? Het kan zijn dat het daar aan ligt, sommige vrouwen en of mannen kunnen wat minder tegen het materiaal van een voorbehoedsmiddel.
Maar naar de Dokter is wel de beste oplossing
Hallo? Ik heb nog nooit van een meisje of vrouw gehoord bij wie er geen spul komt uitdruipen na de seks... waarom zou je daar een dokter bij halen?
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_6700043
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:21 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Hallo? Ik heb nog nooit van een meisje of vrouw gehoord bij wie er geen spul komt uitdruipen na de seks... waarom zou je daar een dokter bij halen?


Omdat ze het niet vertrouwd??
En jij weet direct natuurlijk dat het 'normaal' is wat er uitkomt, zonder het te hebben gezien??
pi_6700074
Als je dit serieus neemt ben je echt heel erg naief

Of gewoon dom!

pi_6700079
we gebruiken wel glijmiddel, maar ik denk niet dat ik daar allergies voor ben? Mijn vriend (13) zegt dat hij nog nooit sperma heeft gehad, ook niet toen ik heb voor het eerst aftrok zag ik sperma uit zijn lul komen dus kan het nu toch ook niet?

heeft iemand anders hier wel eens last van gehad?

foto: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=39601
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:25:40 #8
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_6700109
Tering he ga met barbies spelen ofzo...

Waarom kunnen ze "tegenwoordig" niet gewoon wachten tot ze een jaar of 16 17 zijn

Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
pi_6700127
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:24 schreef ballou het volgende:

[..]

Maakt dat het minder raar?


Wat is raar? dat ze 14 is en sex heeft gehad?
Dat is toch tegenwoordig normaal man?

Besef komt na de zonde toch?

  vrijdag 8 november 2002 @ 16:27:04 #10
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_6700132
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:24 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
Mijn vriend (13) zegt dat hij nog nooit sperma heeft gehad
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:27:07 #11
19786 Mr.Saboteur
Hoi, ik Hier??
pi_6700134
Als ze zelf nou reageert met wat voor voorbehoedsmiddelen ze gebruikt enzo dan weten we een stuk meer dan dit stomme gezeik van jullie. Waarom zou dit niet serieus kunnen zijn?

Misschien is ze al begonnen met sex zonder dat ze d'r eigen lichaam kent. Dan krijg je dit soort vragen.

EDIT:
Doh, geweldig als ik wat sneller zou kunnen typen zou ik niet zo achter hebben gelegen

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Saboteur op 08-11-2002 16:28]

pi_6700139
Geplaatst door rembrand20 op vrijdag 8 november 2002 16:25Tering he ga met barbies spelen ofzo...
Waarom kunnen ze "tegenwoordig" niet gewoon wachten tot ze een jaar of 16 17 zijn


ik en mijn vriend wouden niet wachten met sex, en dan is het nu toch al te laat mee om dat soort dingen te zeggen dus dan ga je maar lekker naar een ander forum sukkel!

heeft iemand ook zerieuse reacties?

foto: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=39601
pi_6700146
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:24 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
we gebruiken wel glijmiddel, maar ik denk niet dat ik daar allergies voor ben? Mijn vriend (13) zegt dat hij nog nooit sperma heeft gehad, ook niet toen ik heb voor het eerst aftrok zag ik sperma uit zijn lul komen dus kan het nu toch ook niet?

heeft iemand anders hier wel eens last van gehad?


nee, het is absoluut onmogelijk voor een jongen om sperma te lozen (op wat voor manier dan ook!) bij het klaarkomen...

*WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA*
*snirf*
sorry...

kan jij niet beter een mailtje sturen naar 'lieve lita' of 'hitkrant intiem'?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6700169
Het kan een allergische reactie zijn. Tip ga toch naar je huisarts en ga anders naar de rutgersstichting hier wordt je anoniem behandeld(ben er zelf ook geweest voor test lekker anoniem).

Het heet tegenwoordig.Zo dat was ff zoeken in me contacts.
Stichting Hulpverlening anticonceptie En Sexualiteit

Proud Skinhead
pi_6700176
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:18 schreef Rekkie het volgende:
Tja aangezien je niet naar de dokter wil (wat echt de beste oplossing is) denk ik dat je het beste de eerste tijd niet meer met je vriend naar bed moet gaan.
Gebruiken jullie ook voorbehoedsmiddelen? Het kan zijn dat het daar aan ligt, sommige vrouwen en of mannen kunnen wat minder tegen het materiaal van een voorbehoedsmiddel.
Maar naar de Dokter is wel de beste oplossing
en jij bent gewoon NOG minder voorgelicht dat de topicstartster,
vreemd he? dat het kwakje er weer uit komt na de sex...
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6700178
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:27 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Als ze zelf nou reageert met wat voor voorbehoedsmiddelen ze gebruikt enzo dan weten we een stuk meer dan dit stomme gezeik van jullie. Waarom zou dit niet serieus kunnen zijn?

Misschien is ze al begonnen met sex zonder dat ze d'r eigen lichaam kent. Dan krijg je dit soort vragen.


Agree, tegenwoordig begint de jeugd toch al eerder met sex.
Dus ik zie ook niet in waarom dit niet serieus kan zijn.
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:29:46 #17
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6700189
Zij is 14, hij 13 en ze gebruiken glijmiddel??? En hij heeft geen sperma???

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_6700203
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:28 schreef extreme het volgende:

[..]

en jij bent gewoon NOG minder voorgelicht dat de topicstartster,
vreemd he? dat het kwakje er weer uit komt na de sex...


Ja tuurlijk, joh sterk argument!
Je was erbij of niet toen het gebeurde?
pi_6700204
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:28 schreef extreme het volgende:

[..]

en jij bent gewoon NOG minder voorgelicht dat de topicstartster,
vreemd he? dat het kwakje er weer uit komt na de sex...


Het kan ook een allergische reactie zijn. Idd komt het kwakje er weer uit maar het kan ook wat anders zijn en dat kun je beter vroeg weten dat te laat.....
Proud Skinhead
pi_6700205
we hebben geen condooms gebruikt omdat je niet zwanger kan worden zonder sperma, hebben we bij voorlichting gehad.

het kwam ook pas bij de 4de keer geloov ik weetik niet meer

foto: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=39601
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:30:58 #21
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_6700213
Goed, als t echt een serieuze vraag is hebben opmerkingen als je bent te jong of ga met barbys spelen geen nut natuurlijk, kalf verdronken dempt men de put, juist..Inderdaad veel te jong, maar moet ze lekker zelf weten

Ik zal t eens proberen : Als je met condoom vrijt is t dus geen sperma wat eruit loopt, dan kan het vocht zijn wat je zelf aanmaakt, het welbekende geil. Er zijn vrouwen/meisjes die zelf bij t vrijen, klaarkomen ook een witte substantie uitscheiden. Mijn eerste indruk is dat t niet echt iets is om naar een dokter voor te gaan, probeer ff nog meer informatie hierover op t internet te vinden. Dokterdokter.nl misschien, succes

-edit-: hmm geen condoom dus, heel stom meisje, lekkere voorlichting heb je gehad, misschien zitten er wel zaadcellen in je vriendjes voorvocht etc... aiai
de witte substantie kan nu dus vloeistof van jouw en je vriendje gemengd zijn, lekker opgeklopt door t vrijen

[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana op 08-11-2002 16:33]

Me, I always tell the truth--even when I lie.
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:31:43 #22
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6700235
Waarom gebruik je glijmiddel? Ben je niet vanzelf nat daar? Dan doet je vriend toch iets fout...
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_6700237
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:30 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
we hebben geen condooms gebruikt omdat je niet zwanger kan worden zonder sperma, hebben we bij voorlichting gehad.

het kwam ook pas bij de 4de keer geloov ik weetik niet meer


Heb je bij die voorlichting ook over SOA gehad sexueel overdraagbare aandoeningen....????? dom dom dom dat je geen condoom gebruikt..... echt dom.. maar ja zal je leefttijd wel zijn
Proud Skinhead
  vrijdag 8 november 2002 @ 16:32:03 #24
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_6700239
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:30 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
we hebben geen condooms gebruikt omdat je niet zwanger kan worden zonder sperma, hebben we bij voorlichting gehad.

het kwam ook pas bij de 4de keer geloov ik weetik niet meer


Zomaar een vraagje: zit jij op het VMBO?
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_6700240
we gebruikten glijmiddel omdat ik niet erg nat word tenzij mijn vriend mij beft maar dat vind hij vies dus doet hij het niet zo snel

ik rook wel sinds kort (2 of 3 per dag) zou het daar iets te maken mee kunnen hebben?

foto: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=39601
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')