quote:helemaal mee eens.
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:17 schreef Plaguebearer het volgende:
* Plaguebearer vindt subaru's o zo lelijk. Met of zonder 218 pk
Spaar door voor een Mazda 6 MPS zou ik zeggen
quote:MM klinkt als iemand die met OV reist
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:17 schreef Plaguebearer het volgende:
* Plaguebearer vindt subaru's o zo lelijk. Met of zonder 218 pk
quote:pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook
Op woensdag 6 november 2002 00:08 schreef Threepio het volgende:[..]
helemaal mee eens.
Het is gewoon een gare saaie japanse kutbak.Spaar door voor een Mazda 6 MPS zou ik zeggen
quote:Ehh ik ga morgen pas rijden en zal dan een verslag hiervan maken
Op vrijdag 8 november 2002 20:39 schreef erikh het volgende:
Maar hoe reed hij nou?
quote:Toch jammer dat Subaru op nr 1 staat bij de klanttevredenheid!!
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:42 schreef robbieRdam het volgende:
tja t blijft een soebaru
Echt lekker hoor gaaf geluid uit de pijp en heerlijke kuipstoelen die je echt omsluiten als het ware
Nog effe een hoogst illigale snelheid getikt
Maar vooral de sprint proeven die ik heb gedaan waren echt COOL
Wat ik wel even wennen vond is de stuurbekrachtiging die wel erg direct en licht is die had wel wat zwaarder gemogen.
Maar voor de rest niks dan lof over deze gave bak
eh effe rekenen ....... eh nog effe rekenen .......
ehh we wachten op de nieuwjaarsbonus
Cheers,
Flying_Vee
quote:ik weet niet hoe het met die impreza zit maar driften met een evo6 gaat heel lastig.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:12 schreef wh00t het volgende:[..]
Lame bak die S6...
* wh00t heeft gereden is gechipte RS4 en Lancer Evo 6...beiden rond de 450 pk.
S6 en RS4 gaan alleen hard rechtuit, met die Evo en Impreza wordt het zwaar driften!
quote:Heb je uberhaupt wel enig idee hoe de Mazda 6 eruit ziet
Op vrijdag 8 november 2002 20:04 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook
En de MPS versie krijgt 200+ pk dus langzaam zal ie niet zijn
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 20:04 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook
En met zijn 2.3 Turbo haalt ie er 280PK@6500RPM uit
Maarja, als je zoals Flying_Vee in een Aston Martin rijd is het inderdaad een lelijk traag wagentje.
quote:ghehe. Ik reis met een Toyota celica gt4 Carlos Sainz getuned naar 270 pk, en die rijdt rondjes om jouw wrx'je heen
Op vrijdag 8 november 2002 20:03 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
MM klinkt als iemand die met OV reist
quote:Een A8 heeft dus echt GEEN 420 pk... denk dat je er 100 vanaf moet halen (320 dus).
Op maandag 28 oktober 2002 06:47 schreef Marleentje215 het volgende:[..]
Ik heb ook al een aantal keer in een S6 gereden, want me vader en moeder kregen die allebei als leenauto als die van hun naar de garage moest
Die S6 is echt mijn lievelingsbak (ook al is die A8 van me vader toch ook niet verkeerd = 420 pk)
Ennuh, whoot.. volgens mij blaat je echt. Een rs6 en een s6 gaan ook super door de bochten.
quote:Je weet r niet veel van he....
Op vrijdag 7 februari 2003 12:57 schreef _VoiD_ het volgende:[..]
Een A8 heeft dus echt GEEN 420 pk... denk dat je er 100 vanaf moet halen (320 dus).
Audi A8 6.0 quattro:
aantal cilinders: 12
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 6005cm3
boring x slag: 84,0x90,3 mm
compressieverh: 10,8:1
max. vermogen: 309 kW (420 pk)/6000tpm
max. koppel: 550 Nm/4250tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
turbo: nee
katalysator: geregeld
(bron: Carbase op Autoweek.nl)
quote:True, maar bedenk wel. Het gaat niet om het aantal pk's , maar wat je ermee doet...
Op donderdag 24 oktober 2002 16:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wel schattig dat mensen tegenwoordig al opgewonden worden van 218 pk.
quote:Hier hoort wat illustratie bij:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:18 schreef jwstoop het volgende
[b]Audi A8 6.0 quattro:
aantal cilinders: 12
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 6005cm3
boring x slag: 84,0x90,3 mm
compressieverh: 10,8:1
max. vermogen: 309 kW (420 pk)/6000tpm
max. koppel: 550 Nm/4250tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
turbo: nee
katalysator: geregeld
VR6+VR6=W12
quote:Juist!
Op vrijdag 7 februari 2003 19:53 schreef Public Enemy het volgende:[..]
True, maar bedenk wel. Het gaat niet om het aantal pk's , maar wat je ermee doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |