abonnement Unibet Coolblue
pi_6517804
* Plaguebearer vindt subaru's o zo lelijk. Met of zonder 218 pk
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_6648907
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:17 schreef Plaguebearer het volgende:
* Plaguebearer vindt subaru's o zo lelijk. Met of zonder 218 pk
helemaal mee eens.
Het is gewoon een gare saaie japanse kutbak.

Spaar door voor een Mazda 6 MPS zou ik zeggen

  vrijdag 8 november 2002 @ 20:03:25 #28
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_6703749
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 11:17 schreef Plaguebearer het volgende:
* Plaguebearer vindt subaru's o zo lelijk. Met of zonder 218 pk
MM klinkt als iemand die met OV reist
"Censuur is de dood van de democratie"
  vrijdag 8 november 2002 @ 20:04:20 #29
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_6703775
quote:
Op woensdag 6 november 2002 00:08 schreef Threepio het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
Het is gewoon een gare saaie japanse kutbak.

Spaar door voor een Mazda 6 MPS zou ik zeggen


pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_6704593
Maar hoe reed hij nou?
  vrijdag 8 november 2002 @ 20:52:00 #31
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_6704879
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 20:39 schreef erikh het volgende:
Maar hoe reed hij nou?
Ehh ik ga morgen pas rijden en zal dan een verslag hiervan maken
"Censuur is de dood van de democratie"
  vrijdag 8 november 2002 @ 20:53:36 #32
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_6704912
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:42 schreef robbieRdam het volgende:
tja t blijft een soebaru
Toch jammer dat Subaru op nr 1 staat bij de klanttevredenheid!!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zaterdag 9 november 2002 @ 16:06:12 #33
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_6712480
Jaaah ik ben net terug van de proefrit
Het is echt een gave bak hoor lekker optrekken ( GTI'tjes pesten )

Echt lekker hoor gaaf geluid uit de pijp en heerlijke kuipstoelen die je echt omsluiten als het ware

Nog effe een hoogst illigale snelheid getikt

Maar vooral de sprint proeven die ik heb gedaan waren echt COOL

Wat ik wel even wennen vond is de stuurbekrachtiging die wel erg direct en licht is die had wel wat zwaarder gemogen.

Maar voor de rest niks dan lof over deze gave bak

eh effe rekenen ....... eh nog effe rekenen .......

ehh we wachten op de nieuwjaarsbonus

Cheers,

Flying_Vee

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_6716235
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:12 schreef wh00t het volgende:

[..]

Lame bak die S6...
* wh00t heeft gereden is gechipte RS4 en Lancer Evo 6...beiden rond de 450 pk.
S6 en RS4 gaan alleen hard rechtuit, met die Evo en Impreza wordt het zwaar driften!


ik weet niet hoe het met die impreza zit maar driften met een evo6 gaat heel lastig.
Net als de rs6 die ik regelmatig mag besturen heeft een evo6 alle electroninsche snufjes die nodig zijn om de auto zo min mogelijk onder- en overstuur te geven. Ook het driften gaat moeilijk....
moet je je best voor doen....
maar dat kan je natuurkijk zien als een uitdaging....
Olav de Hennie isser weer :?
pi_6716319
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 20:04 schreef Flying_Vee het volgende:

[..]

pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook


Heb je uberhaupt wel enig idee hoe de Mazda 6 eruit ziet

En de MPS versie krijgt 200+ pk dus langzaam zal ie niet zijn

pi_6736662
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 20:04 schreef Flying_Vee het volgende:

[..]

pff mazda das pas echt lelijk en bovendien nog traaaag ook


En met zijn 2.3 Turbo haalt ie er 280PK@6500RPM uit

Maarja, als je zoals Flying_Vee in een Aston Martin rijd is het inderdaad een lelijk traag wagentje.

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_8329429
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 20:03 schreef Flying_Vee het volgende:

[..]

MM klinkt als iemand die met OV reist


ghehe. Ik reis met een Toyota celica gt4 Carlos Sainz getuned naar 270 pk, en die rijdt rondjes om jouw wrx'je heen
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_8329896
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 06:47 schreef Marleentje215 het volgende:

[..]

Ik heb ook al een aantal keer in een S6 gereden, want me vader en moeder kregen die allebei als leenauto als die van hun naar de garage moest

Die S6 is echt mijn lievelingsbak (ook al is die A8 van me vader toch ook niet verkeerd = 420 pk)


Een A8 heeft dus echt GEEN 420 pk... denk dat je er 100 vanaf moet halen (320 dus).

Ennuh, whoot.. volgens mij blaat je echt. Een rs6 en een s6 gaan ook super door de bochten.

  vrijdag 7 februari 2003 @ 14:18:07 #39
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_8331614
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:57 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Een A8 heeft dus echt GEEN 420 pk... denk dat je er 100 vanaf moet halen (320 dus).


Je weet r niet veel van he....

Audi A8 6.0 quattro:
aantal cilinders: 12
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 6005cm3
boring x slag: 84,0x90,3 mm
compressieverh: 10,8:1
max. vermogen: 309 kW (420 pk)/6000tpm
max. koppel: 550 Nm/4250tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
turbo: nee
katalysator: geregeld

(bron: Carbase op Autoweek.nl)

pi_8331655
Foutje, was de 6.0 vergeten ja
  vrijdag 7 februari 2003 @ 19:49:45 #41
42009 stienus5gtturbo
ALOOORSS KAAAAAAS
pi_8338072
Waarom zitten hier nou zoveel mensen te zijken over 218 pk!?!
Je hebt altijd extremere auto's ja, maar een impreza wrx is toch zeker niet underpowered.
Je kan veel plezier hebben in zon auto lijkt me
Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
pi_8338136
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wel schattig dat mensen tegenwoordig al opgewonden worden van 218 pk.
True, maar bedenk wel. Het gaat niet om het aantal pk's , maar wat je ermee doet...
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_8338197
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:18 schreef jwstoop het volgende
[b]Audi A8 6.0 quattro:

aantal cilinders: 12
kleppen per cilinder: 4
cilinderinhoud: 6005cm3
boring x slag: 84,0x90,3 mm
compressieverh: 10,8:1
max. vermogen: 309 kW (420 pk)/6000tpm
max. koppel: 550 Nm/4250tpm
brandstofsysteem: multipoint injectie
turbo: nee
katalysator: geregeld
Hier hoort wat illustratie bij:

VR6+VR6=W12

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  vrijdag 7 februari 2003 @ 20:11:23 #44
42009 stienus5gtturbo
ALOOORSS KAAAAAAS
pi_8338429
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:53 schreef Public Enemy het volgende:

[..]

True, maar bedenk wel. Het gaat niet om het aantal pk's , maar wat je ermee doet...


Juist!
Feel the rush when the turbo is getting to it's upper level
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')