abonnement Unibet Coolblue
pi_6074939
Lijkt me een duidelijke stelling

Poll: Hoe lang geef jij de LPF nog?

  • Een week
  • Een maand
  • Een jaar
  • De hele regeerperiode of nog langer
  • Weet niet
  • Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
    Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

    Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
      woensdag 2 oktober 2002 @ 17:21:53 #2
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_6074956
    Hoe lang geef je dit topic nog bestaanskans?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_6074957
    3
    onder
      woensdag 2 oktober 2002 @ 17:22:27 #4
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_6074960
    quote:
    Op woensdag 2 oktober 2002 17:21 schreef golfer het volgende:
    Hoe lang geef je dit topic nog bestaanskans?
    Leuke van poll topics, dat boeit niet echt
    Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
    pi_6074961
    ben benieuwd wat hier uit gaat blijken...

    (wat mij betreft hadden ze mogen stoppen toen Pim overleed)

    We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
    Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
      woensdag 2 oktober 2002 @ 17:24:13 #6
    9112 Joz
    museumkids.nl/profile/21725
    pi_6074986
    een dag? een uur?
    (echt niet langer hoor )
    (maar zou ook wel weer jammer zijn saaie politiek als lpf weg is, maaruh wel goeie economie ach ja je kan niet allez hebben )
    Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
    <a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
    Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
    pi_6074993
    Het is echt een grote bende daar, volgens mij had IK het zelfs nog wel beter gedaan
    Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
    pi_6074999
    quote:
    Op woensdag 2 oktober 2002 17:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
    ben benieuwd wat hier uit gaat blijken...
    Ik vrees dat dit geen bindend referendum is hoor, dus erg veel zal je er niet aan hebben.
    "Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
    pi_6075026
    Ze blijven best lang bestaan... maar een eervol afscheid hoop ik wel... Jammer dat ze van die marionetten hebben zitten... Als politieke vernieuwing mislukt.
    Ik kan het uitleggen...
    pi_6075034
    Een week, mits het waar is dat Wijnschenk geroyeerd is. Maar dan valt het kabinet dus ook..

    En ben gvd pas in maart 18

      woensdag 2 oktober 2002 @ 17:27:15 #11
    35232 lapsus
    ordem e progresso...
    pi_6075035
    De vraag is ook in hoeverre de LPF zichzelf serieus neemt als hun laatste nieuws gaat over "De spiegel met een mysterieuze uitstraling".

    http://www.lijst-pimfortuyn.nl/news.php?goto=news

    1,800.000 kiezers, kijk nog eens in de spiegel van Fortuyn!

    ongeloooflijk...

    pi_6075106
    Ik geef ze nog een uur om hun boeltje te pakken, maar op een of andere manier krijgen ze toch de tijd om nederland nog es flink te 'verbouwen'. Dit is erger dan GTST, en dat volg ik ook al lang niet meer..
    pi_6075171
    Ik was het niet altijd eens met Fortuyn, maar het is een schande dat zijn naam gedragen word door een partij dat er zo'n teringbende van maakt.
    pi_6075446
    Easy come... easy go...
    Ik kan het uitleggen...
    pi_6075588
    Ik denk niet dat de LPF als zodanig uit de Kamer verdwijnt, lijkt me stug dat er 26 lui daar op persoonlijke titel gaan zitten. De LPF werd geinstitutionaliseerd zodra Pim Fortuyn wegviel en dit instituut blijft dus gewoon bestaan in de Kamer. Echter, zal het nu weer rollebollen worden over wie de 'ware' LPF is. Maar ik geef de LPF tot het einde van dit kabinet, wanneer dit ook moge zijn. Bij volgende verkiezingen zullen ze allemaal verdwenen zijn. Heel treurig, maar wel waar.
    pi_6075962
    Het wachten is nu op complottheorien. De ministers bijvoorbeeld, het waren spionen die er alleen maar op uit waren de LPF stuk te krijgen.
    pi_6080757
    quote:
    Op woensdag 2 oktober 2002 18:39 schreef nikk het volgende:
    Het wachten is nu op complottheorien. De ministers bijvoorbeeld, het waren spionen die er alleen maar op uit waren de LPF stuk te krijgen.
    Het was allemaal de schuld van de linkse media.
    It is much easier to be critical than to be correct.
    pi_6085183
    jammer dat je bijna niks meer hoort van die gasten die in mei riepen:

    Ja pim we stemmen op je ookal ben je dood, ik heb vanaf heb begin af aan geroepen dat het niks zou worden en veel anderen met mij

    pi_6085241
    Ik weet niet meer wat de LPF is. De fractie? De vereniging? Winny de Jong?
    pi_6085314
    Ach als die de Jong optieft is al een groot deel van de zooi opgelost denk ik.

    De LPF ministers zijn zwaar OK (ik deel die mening met Hans Wiegel)

    pi_6085375
    quote:
    Op donderdag 3 oktober 2002 10:37 schreef battlesickloner het volgende:

    De LPF ministers zijn zwaar OK (ik deel die mening met Hans Wiegel)


    Dat zal een opluchting voor Hans zijn.

    En de Jong is al weg, maar dat het nou beter gaat, nee.
    Het blijft een bende, maar toegegeven, het is aardig om naar te kijken.

    In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
    pi_6085514
    quote:
    Op donderdag 3 oktober 2002 10:43 schreef the-O het volgende:

    En de Jong is al weg, maar dat het nou beter gaat, nee.


    Pff, wat is er eigenlijk aan de hand? Een beetje rel binnen de LPF en op TV maken ze er dan van dat het kabinet op haar laatste benen loopt.

    Zolang ze niet rellen met de andere regeringspartijen is er niet veel aan het handje.

    pi_6085578
    Als je het nieuws had gevolgd is de jong samen met een ander LPF lid eruit gegooid, omdat Wijnschenk een medewerker had ontslagen. Deze medewerker had een kritisch rapport over wijnschenk gemaakt, en dit was de reden voor het ontslag.

    Nu maakt wijnschenk opmerkingen over mede lijstgenoten dat ze in de politiek zitten om er aan te verdienen met bijvoorbeeld hun makelaars bedrijf, lijst leiders zijn hier niet zo blij met deze aantijgingen en willen hem eruit. Wijnschenk zal zijn mannetjes meenemen en dat was het zo'n beetje.

      donderdag 3 oktober 2002 @ 11:06:04 #24
    4086 4]-[ Highlander
    Zie jij ook dubbel? :P
    pi_6085606
    Dit gaat zeker geen jaar duren, wat een amateuristisch zooitje is het daar
    pi_6089305
    quote:
    Op donderdag 3 oktober 2002 11:06 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
    Dit gaat zeker geen jaar duren, wat een amateuristisch zooitje is het daar
    Ach slechter dan het vorige kabinet kan het niet worden. Of zijn we al weer vergeten dat ze zijn afgetreden. En niet om het eerste de beste hoor ik wil het nog wel een keer zeggen hoor. Het was vanwege genocide mensen.

    Dus mensen die D66 , VVD of PVDA gestemd hebben zouden wat dat betreft hun smoel moeten houden. Als er dan toch partijen zijn die boter op hun hoofd hebben dan zijn zij het wel.

    Ik herhaal Genocide!!! Dat is het meest verschrikkelijke wat er is, de beste man heeft hiervoor niet eens zijn excuses aangeboden. Heb ik het over kok.

    Lees het desbetreffende rapport er nog maar eens op na, de heren in den haag wisten donders goed wat er daar aan de gang was.

    Hadden we er niet een aantal fotos van? Oh nee die zijn op onverklaarbare wijze mislukt . Geloof jij het?

    VVD , PVDA en D66 zijn nog achterbakser dan BUSH!!!!!!!!!

    PS Ik geef de LPF nog 3 jaar en 9 maanden

    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')