abonnement Unibet Coolblue
pi_5882646
pls modjes sluit deze topic nog niet totdat ik hem heb bereikt (vanwege naam in topic)

ik heb hulp nodig van deze persoon en aangezien zijn mail er niet staat ben ik genoodzaakt om hem zo te contacteren

Waarover gaat jouw profielwerkstuk
In deze topic heb je gezegd dat je een werkende magneettrein heb gebouwd en hier zou ik graag wat meer informatie over hebben

zoals hoe moeilijk het was, kosten en misschien wat hulp vragen over het hoe bouwen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_5901034
ff omhoog kicken zodat hij kan zien dat deze topic bestaat..
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_5953648
Hey!, ik zal mn mail adres wel even openbaar maken. Dan is het de volgende keer wat makkelijker om mij te bereiken Ik ga even kijken wat voor een info ik nog hier op mn comp heb staan...:

Tot nu toe:
http://www.transrapid.de
Openwerken van een motorblok: http://www.ocp.tudelft.nl/wbmt/fac/STUDENT/Motorblok/index.htm
www.mvp.de www.magneetbaan.nl en www.swissmetro.com (de zwitserse concurrent, die pagina heeft ook veel links naar andere projecten).

Verder zou ik even siemens mailen dat je geïnteresseerd bent in folder materiaal over de Transrapid. Heb ik ook gedaan, en het zijn verschrikkelijk mooie folders En eh, probeer of je een beetje ondersteunende hulp kunt krijgen bij de TU Delft ofzo...

Ik hoop je hier een beetje mee geholpen te hebben..

[edit] je vroeg ook hoe duur het zou gaan worden: als je met vaste magneten gaat werken wordt het gigantisch duur, gewoon niet te betalen... Wij hebben het met spoelen gedaan, waarbij we de polen mbv een systeembord steeds hebben omgekeerd... En eh, ik heb ook nog wel een interessant filmpje op mn computer staan over de Transrapid, die is alleen iets van 60 MB ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Yalhambra op 24-09-2002 19:43]

  dinsdag 24 september 2002 @ 20:54:40 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_5955287
Geweldig
IK kan hem nu sluiten dus
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')