abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2002 @ 17:50:56 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5881081
Big Brother Special

Met nieuws, roddels en andere info. Deze mag je niet missen. Kijk, lees en reageer.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2002 @ 22:31:52 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6219766
De redactie van de FOK! BB-pagina wil (ook vanwege tijdgebrek etc) graag een beroep doen op jullie, als betrokken users, om hen zo nu en dan te voorzien van de laatste nieuwtjes rond Big Brother.

Als je dus zin hebt, en je wilt je naam ook wel eens vernoemd zien worden op die pagina, en wie wil dat niet , stuur dan eens wat nieuwtjes naar pluisje@fok.nl of lwas@fok.nl. Zij plaatsen deze dan. De nieuwtjes mogen (ook) gewoon uit de topics hier geleeched worden.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 13 oktober 2002 @ 16:59:42 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6259426
Toch nog maar ff sticky.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2003 @ 14:46:14 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7665661
En maar weer eens unfaqqen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7671253
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 14:46 schreef Cynix ® het volgende:
En maar weer eens unfaqqen.
Ik vond BB-pagina van FOK een fantastich idee. Ik heb dr alleen heel weinig op gekeken. Voor het laatste nieuws keek ik toch op het forum of de officiele BB-site.


Hebben jullie wel het idee dat het geslaagd was??

  † In Memoriam † donderdag 2 januari 2003 @ 20:26:55 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7672228
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:27 schreef Golfen het volgende:
Ik vond BB-pagina van FOK een fantastich idee. Ik heb dr alleen heel weinig op gekeken. Voor het laatste nieuws keek ik toch op het forum of de officiele BB-site.

Hebben jullie wel het idee dat het geslaagd was??


Ik heb zelf geen bezoekersaantallen bij de hand, maar het was ook een extraatje voor (nieuwe) geïnteresseerden en niet zozeer bedoeld om de frequente forumbezoekers te informeren. Die wisten de laatste nieuwtjes natuurlijk altijd al.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 03:19:25 #7
19319 weyden
viruseliminator
pi_7679804
Ting in de playboy, maar dat wisten jullie zeker al?
pi_7679959
quote:
Highlights

Vandaag bij Big Brother 4:

De finale nadert!


Jeanette heeft gewonnen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')