abonnement Unibet Coolblue
pi_5875884
Wat heeft Jeff fout gedaan dat nu heel zijn inboedel verdwenen is.....
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5875903
Geen idee, ik vind GTST persoonlijk verwerpelijk, maar ik reageer even om te laten weten dat ik je username nog steeds ontzettend geil vind.
pi_5875908
Hij wilde een soort van vakantiehuisjespark ofzo opzetten, maar degene die dat voor hem ging regelen is er met zijn geld vandoor gegaan. Én met het geld van zijn partners, en aangezien Jef de leiding had over het project werd hij aansprakelijk gesteld.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5875918
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:20 schreef _o_ het volgende:
maar ik reageer even om te laten weten dat ik je username nog steeds ontzettend geil vind.
hoezo offtopic
pi_5875946
Dit had ook gevraagd kunnen worden in Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)

M.a.w.: slotje!

...is toch ook opwindend?
  donderdag 19 september 2002 @ 13:22:46 #6
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_5875951
Jeff bleek zijn acteerlessen niet te hebben betaald omdat dat toch verloren lessen waren waar Jeff geen reet van opgestoken had dus kwamen ze boel ff terugvorden.

Maar vrees niet want alles komt toch nog wel weer goed na een paar weken want die Solaris moet bloeden en deze verhaal lijn duurt toch al te lang.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_5875963
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:20 schreef _o_ het volgende:
Geen idee, ik vind GTST persoonlijk verwerpelijk, maar ik reageer even om te laten weten dat ik je username nog steeds ontzettend geil vind.
Nou da's fijn....
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5875971
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:21 schreef duckes het volgende:

[..]

hoezo offtopic


Sorry

Ik zal er de volgende keer even [offtopic] [/offtopic] omheen zetten goed?

  donderdag 19 september 2002 @ 13:25:45 #9
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_5876000
Die serie klopt niet:
- Mijn vader stond ook raar te kijken hoe ze die inboedel gingen meenemen. Zo gaat het in het echt niet zomaar. Hij weet wel hoe dat meestal gaat, aangezien hij vaak met zulke dingen te maken heeft.
- Wat ik zelf zie is dat ze allemaal i-macs hebben. Een gemiddelde inwoner heeft nooit zo een ding. Dus dat klopt niet echt.
- etc.

TechXP

pi_5876015
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:25 schreef TechXP het volgende:
Die serie klopt niet:
- Mijn vader stond ook raar te kijken hoe ze die inboedel gingen meenemen. Zo gaat het in het echt niet zomaar. Hij weet wel hoe dat meestal gaat, aangezien hij vaak met zulke dingen te maken heeft.
- Wat ik zelf zie is dat ze allemaal i-macs hebben. Een gemiddelde inwoner heeft nooit zo een ding. Dus dat klopt niet echt.
- etc.

Hoe gaat het dan wel?


TechXP


Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 19 september 2002 @ 13:38:37 #11
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_5876251
Precies weet ik niet uit mijn hoofd en mijn vader is nu werken, dus aan hem kan ik het nie vragen.

Ze nemen niet zomaar een agent mee (alleen als er problemen verwacht wordt). Ze mogen niet zomaar alles pakken, misschien zitten er spullen van andere mensen bij. In de serie lopen ze naar binnen en pakken alles en nog wat mee. Ze zullen eerst alles opschrijven.

verder weet ik het niet.

Ik vond die 'Charlie' ook niet echt goed acteren toen ze iemand aan de telefoon had. Was niet echt emotioneel genoeg.

TechXP

  donderdag 19 september 2002 @ 13:41:00 #12
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_5876288
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:25 schreef TechXP het volgende:
Die serie klopt niet:
- Mijn vader stond ook raar te kijken hoe ze die inboedel gingen meenemen. Zo gaat het in het echt niet zomaar. Hij weet wel hoe dat meestal gaat, aangezien hij vaak met zulke dingen te maken heeft.
- Wat ik zelf zie is dat ze allemaal i-macs hebben. Een gemiddelde inwoner heeft nooit zo een ding. Dus dat klopt niet echt.
- etc.

TechXP


Die serie klopt tot in ieder detail en is een afspiegeling van het leed en de besognes van de Nederlandse samenleving.

Ik zal even een paar voorbeelden noemen:

- Wobbert was ooit alcoholist zoals half Nederland.
- Roxy is een omgebouwde man zoals half Nederland.
- Lucas is de zoon van zoon van de man van de moeder van de zoon lijkt me ook wederom weer een normale situatie.
- Ludo trouwde per ongelijk met de dubbelgangster van zijn vrouw, wat mij ook eens overkomen is.
- Daantje heeft een tweelingbroer die ze nooit gezien heeft omdat Wobbert in een dronken bui ooit zijn sperma heeft afgestaan aan een militante pot en hey weer zo'n doorsnee Nederlandse gezinssituatie.
- Rick zit in Singapore in de gevangenis wegens het smokkelen van pillen in opdracht van de ontvoerder van ricks zoon te wachten op zijn executie. Wie heeft er geen familie wereldwijd in het gevang zitten wegens drugshandel? we zijn toch wel Nederlanders hoop ik.
- Charlie is zo labiel als een deur zoals wederom weer half Nederland.
- Sabine met haar dikke reet heeft hiv maar is toch zwanger van Rick.
- Laura heeft oa een vrouw vermoord, asielzoekers onderdak verleend, is oa advocate, kunstenares, lesbies geweest en heeft al haar kinderen verloren. Dit alles is ook duidelijk af te lezen aan haar verlopen kop zoals weer half Nederland heeft.
- Stefano weet niet wat ie wilt. Dan wil ie zijn vader weer vermorden en dan weer knuffelen en dan weer vermoorden en dan weer knuffelen en dan weer vermoorden en dan weer knuffelen ...... Lijkt mij ook een bekende situatie voor de meeste kijkers.
- Die twee minder intellectueel begaafden beleven de mafste avonturen zoals zwakbegaafden ook in het echte leven doen.

Het enige lichtpunt in de serie is Hugo Metzers.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_5876334
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:38 schreef TechXP het volgende:
Precies weet ik niet uit mijn hoofd en mijn vader is nu werken, dus aan hem kan ik het nie vragen.

Ze nemen niet zomaar een agent mee (alleen als er problemen verwacht wordt). Ze mogen niet zomaar alles pakken, misschien zitten er spullen van andere mensen bij. In de serie lopen ze naar binnen en pakken alles en nog wat mee. Ze zullen eerst alles opschrijven.

verder weet ik het niet.

Ik vond die 'Charlie' ook niet echt goed acteren toen ze iemand aan de telefoon had. Was niet echt emotioneel genoeg.

TechXP


Ze kunnen geen van anderen acteren!
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 19 september 2002 @ 13:43:58 #14
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_5876349
quote:
- Wobbert was ooit alcoholist zoals half Nederland.
- Roxy is een omgebouwde man zoals half Nederland.
- Lucas is de zoon van zoon van de man van de moeder van de zoon lijkt me ook wederom weer een normale situatie.
- Ludo trouwde per ongelijk met de dubbelgangster van zijn vrouw, wat mij ook eens overkomen is.
- Daantje heeft een tweelingbroer die ze nooit gezien heeft omdat Wobbert in een dronken bui ooit zijn sperma heeft afgestaan aan een militante pot en hey weer zo'n doorsnee Nederlandse gezinssituatie.
- Rick zit in Singapore in de gevangenis wegens het smokkelen van pillen in opdracht van de ontvoerder van ricks zoon te wachten op zijn executie. Wie heeft er geen familie wereldwijd in het gevang zitten wegens drugshandel? we zijn toch wel Nederlanders hoop ik.
- Charlie is zo labiel als een deur zoals wederom weer half Nederland.
- Sabine met haar dikke reet heeft hiv maar is toch zwanger van Rick.
- Laura heeft oa een vrouw vermoord, asielzoekers onderdak verleend, is oa advocate, kunstenares, lesbies geweest en heeft al haar kinderen verloren. Dit alles is ook duidelijk af te lezen aan haar verlopen kop zoals weer half Nederland heeft.
- Stefano weet niet wat ie wilt. Dan wil ie zijn vader weer vermorden en dan weer knuffelen en dan weer vermoorden en dan weer knuffelen en dan weer vermoorden en dan weer knuffelen ...... Lijkt mij ook een bekende situatie voor de meeste kijkers.
- Die twee minder intellectueel begaafden beleven de mafste avonturen zoals zwakbegaafden ook in het echte leven doen.
Je hebt gelijk, geen commentaar meer van mij
pi_5876503
quote:
GTST: Ik snap iets niet?
DAN BEN JE PAS DOM!!
Deze serie is speciaal op de buis om domme mensen bezig te houden!!!

P.S. Als je er over na gaat denken ben je klaar voor de echte wereld

pi_5876532
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:51 schreef sjaak-ie het volgende:

[..]

DAN BEN JE PAS DOM!!
Deze serie is speciaal op de buis om domme mensen bezig te houden!!!

P.S. Als je er over na gaat denken ben je klaar voor de echte wereld


Dat is ook zo, maar ik keek gisteravond weer eens een keer ernaar (ik moest oppassen) en toen vroeg ik me dat eens af. Ik vond het allemaal zo drastisch gaan.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5876563
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:25 schreef TechXP het volgende:
- Wat ik zelf zie is dat ze allemaal i-macs hebben. Een gemiddelde inwoner heeft nooit zo een ding. Dus dat klopt niet echt.
<ironie mode>Ik ben wel blij dat Hilversum gesponserd wordt door Apple, want dan komen er tenminste van die goede programma's zoals soaps op televisie. Mooi man!</ironie mode>
It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
pi_5876964
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar ik keek gisteravond weer eens een keer ernaar (ik moest oppassen) en toen vroeg ik me dat eens af. Ik vond het allemaal zo drastisch gaan.


Oh, gelukkig het valt mee. Je geeft tenminste toe dat je dom bent
pi_6052090
Gaat Rik nu uit de serie ofniet??
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_6052538
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:57 schreef beertje_ het volgende:
Gaat Rik nu uit de serie ofniet??
Yep
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6052897
Er is een GTST-topic hoor! Daar past deze vraag prima in.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6053249
Maar het GTST-topic staat nog steeds in TV
pi_6053257
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar het GTST-topic staat nog steeds in TV
Inderdaad, dat moeten ze maar verplaatsen. Maar de openingspost nodigt nou niet bepaald discussiërend uit, en is wat te magertjes voor een eigen topic vind ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 20:23:58 #24
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_6077625
Jeff is failliet gedaan. Hij heeft al zijn geld en het geld van mede-investeerders in een project (een bungalowpark in Portugal) gestoken, zijn tussenpersoon is er nu met al het geld vandoor.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 21:53:24 #25
18772 pos
@@sweet@@
pi_6079308
quote:
Op donderdag 19 september 2002 13:22 schreef Els_saai het volgende:
Dit had ook gevraagd kunnen worden in Barbara, GTST's Wonderwoman (GTST hoekje deel 8)

M.a.w.: slotje!


Zit jij op zeuren Els?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')