abonnement Unibet Coolblue
pi_5765248
Ik had er gisteren een op bezoek die zich had opgedrongen en voor dat ik het wist een afspraak had (hij had zich niet opgedrongen maar die telemarketing muts).

Hij komt binnen gaat op de bank zitten en mijn kat begint: 'Whèèhhh Whèèhhh'. Hij zit dus voor die vent en begint vol overgave naar hem toe te krijsen. Ik heb het hem nog nooit zien doen, maar het was wel grappig (dat vond ik en die man voelde zich ongemakkelijk). Hij heeft dat ook de volle 10 minuten van het gesprek volgehouden .

Hij vroeg of ik wist wat hij kwam doen. Ik heb hem verteld dat ik dacht dat hij een 'kwartiertje' ging babbelen en dat ik dan een kado kreeg.
Dat klopte wel aardig volgens hem. Het ging over financiën en sparen voor de toekomst.
Ik heb hem verteld dat ik dat allemaal al had. Wat erover verzonnen, want hij bleef doorvragen en uiteindelijk heb ik een pennensetje gehad. In totaal is hij 10 min. binnen geweest.

Vanavond komt nr. 2 ( ) en ik ben eens benieuwd hoe hij wat sneller move gaat. Op mijn kat kan ik alvast rekenen.

  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 september 2002 @ 09:17:48 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_5765275
Ik poeier die telefoonmutsen al gelijk af. Als ik wordt gebeld door iemand van een callcenter laat ik ze niet eens uitpraten, maar zeg gelijk dat ik geen interesse heb en leg de telefoon weer neer.

En het grappige is dat ze bijna niet meer bellen nu.

pi_5765282
Optiefen! .
Wie?
pi_5765316
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:13 schreef sop het volgende:
Ik had er gisteren een op bezoek die zich had opgedrongen en voor dat ik het wist een afspraak had (hij had zich niet opgedrongen maar die telemarketing muts).

Op mijn kat kan ik alvast rekenen.


sadist
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_5765333
Hard schreeuwen door de telefoon als het callcenter belt. Als iemand aan de deur komt vanwege een afspraak, kun je toch gewoon er voor zorgen dat je niet thuis bent?
pi_5765342
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:17 schreef qltel het volgende:
Ik poeier die telefoonmutsen al gelijk af. Als ik wordt gebeld door iemand van een callcenter laat ik ze niet eens uitpraten, maar zeg gelijk dat ik geen interesse heb en leg de telefoon weer neer.

En het grappige is dat ze bijna niet meer bellen nu.


Dat moet ik toch ook eens proberen ja. Maar het zijn vaak van die olijke poppetjes (zo klinken ze dan...).
Andere reden is ook dat ze altijd bellen als ik net lig te tukken op de bank en dan ben ik niet op mijn best.

Mooie is dan wel (was een keertje bij Seinfeld) om te vragen: "mag ik even je telefoonnummer, dan bel ik je over een uurtje terug". "dat mag ik niet geven meneer". "Waarom niet". "wij hebben het liever niet dat mensen ons opbellen". "Precies!".

  donderdag 12 september 2002 @ 09:27:13 #7
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5765350
Ik vind je best een sukkel als je het alleen voor de cadeautjes doet.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5765361
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:27 schreef Parel het volgende:
Ik vind je best een sukkel als je het alleen voor de cadeautjes doet.
nee jij bent leuk
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 september 2002 @ 09:29:18 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_5765367
Ik heb trouwens 2 telefoonnummers, een geheime en een niet geheime. De niet geheime geef ik eigenlijk aan niemand en wordt dus bijna niet gebruikt, behalve door mensen die 'm uit het telefoonboek halen. En dus laat ik 'm vaak maar gewoon gaan als 't een geheim nummer is rond etenstijd.
  donderdag 12 september 2002 @ 09:30:42 #10
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5765380
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:28 schreef sop het volgende:

[..]

nee jij bent leuk


Dus je ontkent het niet dat je het daarvoor doet?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5765405
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:29 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens 2 telefoonnummers, een geheime en een niet geheime. De niet geheime geef ik eigenlijk aan niemand en wordt dus bijna niet gebruikt, behalve door mensen die 'm uit het telefoonboek halen.
Volgens mij staat een geheim nummer niet in de telefoongids...

Btw Sop: Ik vind het juist wel cool dat je dit doet!! Het zou mij wat teveel moeite zijn enzo, maar qua idee vind ik hem toppiejoppie, echt waar!!

Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_5765406
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:30 schreef Parel het volgende:

[..]

Dus je ontkent het niet dat je het daarvoor doet?


Nee hoor, dat ontken ik niet, ik hoef die fananciële prietpraat allemaal niet. En ze zeggen zelf dat je een kado krijgt om je over de brug te krijgen.
  donderdag 12 september 2002 @ 09:35:24 #13
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5765423
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:34 schreef sop het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ontken ik niet, ik hoef die fananciële prietpraat allemaal niet. En ze zeggen zelf dat je een kado krijgt om je over de brug te krijgen.


Waarom krijg je dan 2 maal een financiele pipo bij je langs?? Durf je geen nee te zeggen?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5765425
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:34 schreef jaspernl het volgende:

[..]

Volgens mij staat een geheim nummer niet in de telefoongids...

Btw Sop: Ik vind het juist wel cool dat je dit doet!! Het zou mij wat teveel moeite zijn enzo, maar qua idee vind ik hem toppiejoppie, echt waar!!


Jaspernl: wat een hartverwarmende reactie.
  donderdag 12 september 2002 @ 09:35:52 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_5765427
Ik ben student en vrijwel geen enkel financieel bureau kan daar iets voor doen. Nog leuker is dat geen een van die miepen dat in eerste instantie weet. Ik laat ze gewoon een kwartier miepen en vertel dat ze, als ze mijn studie goedkoper willen financieren dan de ibg lening ze de man zijn. Na een half uur komen ze erachter dat hun bedrijf dat helemaal niet doet

"Sorry meneer, maar ik kom er nu achter dat we helemaal niets voor studenten doen. Nou ja, weten we dat ook weer he?"

Ik: "Ja dat wist ik al lang maar ik vind het wel leuk om u een half uur voor niets te laten lopen "

Er is bijna geen enkel bedrijf dat geld wil lenen aan mensen zonder inkomen als ik

pi_5765428
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:35 schreef Parel het volgende:

[..]

Waarom krijg je dan 2 maal een financiele pipo bij je langs?? Durf je geen nee te zeggen?


Ik doe het wèl voor de kado's!
  donderdag 12 september 2002 @ 09:37:03 #17
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5765442
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:36 schreef sop het volgende:

[..]

Ik doe het wèl voor de kado's!


En is dat het waard??? Wat krijg je zoal?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5765462
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:37 schreef Parel het volgende:

[..]

En is dat het waard??? Wat krijg je zoal?


Deze 'sukkel' heeft gisteren een prachtige pennenset gehad. Hij werd begeleid door de tekst: "Nou. en deze kun jij vast wel gebruiken! voor je hobby of zo." (we hebben het absoluut niet over hobbys gehad, dus ik heb geen idee waar hij het over had.
  donderdag 12 september 2002 @ 09:40:34 #19
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5765470
Ik onderbreek ze en vraag waar ze m'n telefoonnummer vandaan hebben. Is het ad random en uit het telefoonnummer dan zeg ik niet geinteresseert te zijn. Komt het van een directmarketinglijst dan verzoek ik ze mij daar van te verwijderen. Duurt 1 minuut hooguit
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_5765474
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:40 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik onderbreek ze en vraag waar ze m'n telefoonnummer vandaan hebben. Is het ad random en uit het telefoonnummer dan zeg ik niet geinteresseert te zijn. Komt het van een directmarketinglijst dan verzoek ik ze mij daar van te verwijderen. Duurt 1 minuut hooguit
Maar dan krijg je geen kado!
  donderdag 12 september 2002 @ 09:42:26 #21
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5765481
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:39 schreef sop het volgende:

[..]

Deze 'sukkel' heeft gisteren een prachtige pennenset gehad. Hij werd begeleid door de tekst: "Nou. en deze kun jij vast wel gebruiken! voor je hobby of zo." (we hebben het absoluut niet over hobbys gehad, dus ik heb geen idee waar hij het over had.


Leuk hoor een pennenset!

En nu zit je vol verwachting te wachten op wat je de volgende keer krijgt?

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5765488
Zeggen dat je geen geld helpt wil ook wel helpen misschien...
  donderdag 12 september 2002 @ 09:46:30 #23
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5765506
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:41 schreef sop het volgende:

[..]

Maar dan krijg je geen kado!


ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_5765545
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:42 schreef Parel het volgende:

[..]

Leuk hoor een pennenset!

En nu zit je vol verwachting te wachten op wat je de volgende keer krijgt?


ik heb ook al een glossy magazine gehad omdat ik met een enquète mee heb gedaan! En toen kwamen ze dus ineens met die man met z'n pennenset aankachelen. Dus ik heb al twee kado's van die piepels gehad. HA!
En dat magazine zou 3.95 EUR in de winkel kosten. En ik kreeg het gewoon gratis! HA!
En die pennenset is denk ik net zo duur als dat magazine! HA!
Ik zou die lui dus maar niet zo snel meer afpoeieren. Denk eraan wat voor prachtige kado's je allemaal laat liggen.

geef ze mijn telefoonnummer maar als iemand die kado's niet moet. ik wil ze wel hebben!!!

pi_5765553
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:42 schreef Parel het volgende:

[..]

Leuk hoor een pennenset!

En nu zit je vol verwachting te wachten op wat je de volgende keer krijgt?


volgende kado is een eurocalculator, dan kan ze meteen weten voor hoeveel ze uiteindelijk besodemieterd wordt ..
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')