Ik heb deze al:
MGS2
FFX
DMC
MOHF
VF4
ICO
GTA3
Geen racespellen meer... plssssss!
Enneuh weet iemand of de dixons bijv ook een tegoedbon geeft?
quote:
Op maandag 09 september 2002 18:23 schreef Dj-delphi het volgende:
Als je nou wel ff tijd hebt om de name voluit te schrijven, ik snap er niet erg veel van..
quote:Als je niet eens weet wat de afkortingen betekenen kun je ook geen advies aan de topicstarter geven...
Als je nou wel ff tijd hebt om de name voluit te schrijven, ik snap er niet erg veel van..
quote:die komt zeeeeeeer binnenkort als Platinum-editie uit.
Op maandag 09 september 2002 18:24 schreef pieffff het volgende:
kweet trouwens niet of je er van houdt, maar Jak & Dexter is een errug koel spel!!! En heeft ook wel wat leuke humor in zich.
Als je van echte voetbal spellen houdt (dus niet die FIFA onzin) zou je Pro Evolution Soccer kunnen halen, maar misschien kan je beter wachten tot deel 2 komt.
Ik heb me met Jak & Daxter ook erg vermaakt, maar je moet er van houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Blijepeen op 09-09-2002 18:41]
quote:tip:
Op maandag 09 september 2002 18:18 schreef Squall het volgende:
Net Stuntman gekocht. 2 uurtjes gespeeld en ben het al H E L E M A A L zat. Nu kan ik hem morgen dus nog ruilen maar ik heb even geen id waarvoor.Ik heb deze al:
MGS2
FFX
DMC
MOHF
VF4
ICO
GTA3Geen racespellen meer... plssssss!
één tip: koop Turok Evolution NIET!!
quote:Hij heeft ze allebei al
Op maandag 09 september 2002 18:31 schreef Blijepeen het volgende:
Ik zou zeker weten FFX halen of GTA3 ik heb ze alle 2 maar als ik een keuze zou maken zou ik FFX nemen.
quote:Hou je hoofd jij poep
quote:Agressive inline is idd top! (Y) een aanrader. ik vind hem persoonlijk leuker dan THPS3. tis namelijk NOG iets minder realistisch!
Op maandag 09 september 2002 18:37 schreef Smots het volgende:[..]
tip:
Tony Hawk Pro Skater 3
Die is nu net uit in een Platinum-versie.
Deus Ex is anders ook ERRUG cool.
Of probeer Aggressive Inline eens, van Acclaim.één tip: koop Turok Evolution NIET!!
quote:ja!
Op maandag 09 september 2002 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Virtua Fighter 4!
quote:maarreh... leg eens uit?
Op maandag 09 september 2002 18:18 schreef Squall het volgende:
Net Stuntman gekocht. 2 uurtjes gespeeld en ben het al H E L E M A A L zat. Nu kan ik hem morgen dus nog ruilen maar ik heb even geen id waarvoor.Ik heb deze al:
MGS2
FFX
DMC
MOHF
VF4
ICO
GTA3Geen racespellen meer... plssssss!
2) Het is al bij voorbaat onmogelijk om een stunt in 1 x goed te rijden. Het zijn zulke onrealistische stunts niet te geloven.
3) Voordat je een stunt helemaal hebt afgereden ben je echt 20 x tot 30 x bezig om hem over te doen.
4) De laadtijden voor als je weer eens iets fouts hebt gedaan zijn ongeveer 5-10 seconden. Dus steeds zit je 5 tot 10 seconden uit je neus te eten.
5) Die commentaar-gozer is heeeeeeeeel irritant. Flikker je voor de 1000ste keer met je kar op de kop. Zegt ie: You overturned your car. JAAAA DAT ZIE IK ZELF OOK FLAPDROL!
Dusseuh... nee dank u , die gaat terug naar de winkel.
quote:Oh, OK. Hoor ik het ook eens van de andere kant.
Op maandag 09 september 2002 20:42 schreef Squall het volgende:
1) De grafix zijn helemaal niet zo mooi als op de screenshots. Het doet me meer denken aan PS1.2) Het is al bij voorbaat onmogelijk om een stunt in 1 x goed te rijden. Het zijn zulke onrealistische stunts niet te geloven.
3) Voordat je een stunt helemaal hebt afgereden ben je echt 20 x tot 30 x bezig om hem over te doen.
4) De laadtijden voor als je weer eens iets fouts hebt gedaan zijn ongeveer 5-10 seconden. Dus steeds zit je 5 tot 10 seconden uit je neus te eten.
5) Die commentaar-gozer is heeeeeeeeel irritant. Flikker je voor de 1000ste keer met je kar op de kop. Zegt ie: You overturned your car. JAAAA DAT ZIE IK ZELF OOK FLAPDROL!
Dusseuh... nee dank u , die gaat terug naar de winkel.
![]()
![]()
![]()
Maar goed... da's mijn mening
quote:ik heb hem al in een winkel gezien (en gekocht) voor platinum, maar helaas niet bij dixons...
Op maandag 09 september 2002 18:29 schreef Smots het volgende:[..]
die komt zeeeeeeer binnenkort als Platinum-editie uit.
(maar daar heeft de topicstarter geen kont aan)
quote:En deel die mening met de volle honderd procent. wat is dit een gaaf spel.
Op maandag 09 september 2002 20:47 schreef Smots het volgende:[..]
Oh, OK. Hoor ik het ook eens van de andere kant.
Ik vind het namelijk een AFGRIJSELIJK vet spel.Maar goed... da's mijn mening
greetz
En Dixons heeft geen tegoedbonnen. In verband met software kopiën. Wel kun je het spel ruilen.
Je kunt het trouwens altijd proberen of je je geld terug krijgt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |