abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 13:44:10 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637169
Hier moeten ze dus in, atte!

* Cynix ® blijft gewoon tegen beter weten in proberen hem duidelijk te maken waarom centrale topics soms zo handig kunnen zijn.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin dinsdag 3 september 2002 @ 13:45:33 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5637183
Tupac?
tupoc?
tipoc?
hmmmz.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5637197
He jee man ken je voor attel nou geen uitzondering maken??
Zijn topictitels zijn zo kewl.
pi_5637203
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:45 schreef yvonne het volgende:
Tupac?
tupoc?
tipoc?
hmmmz.
zeg onzin spam je maar in het daartoe behorende forum hoor
pi_5637243
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hier moeten ze dus in, atte!

* Cynix ® blijft gewoon tegen beter weten in proberen hem duidelijk te maken waarom centrale topics soms zo handig kunnen zijn.


ghehehe, daar gaat ie zich echie nie aan houden
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 13:50:40 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637253
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:46 schreef berney het volgende:
He jee man ken je voor attel nou geen uitzondering maken??
Ik geloof dat-ie voor zichzelf al een uitzondering maakt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5637254
Je bent het gewoon zelf Cynix®, niet zo schijnheilig doen!
pi_5637280
Die attel moet gewoon opdonderen
Alles boven de rivieren is kut.
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2002 @ 14:17:04 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5637626
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:53 schreef Michaeltjuh het volgende:
Die attel moet gewoon opdonderen
Zo, een heuse fanclub!
Dat zal-ie leuk vinden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5637639
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 14:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zo, een heuse fanclub!
Dat zal-ie leuk vinden.


kloon...
  dinsdag 3 september 2002 @ 14:18:18 #11
11170 jerney
catlady 4life
pi_5637645
Neeeeeee laat hem gewoon lekker z'n topicjes openen joh
pi_5637987
Zinloos topic Cinyx
@
pi_5638494
De reactie van Attel zelf, waar hij (uiteraard) een aparte tupoc voor heeft geopend :


"Denk jij, bierblix, dat als ik net van de dot afkruip met het voorvocht van Bea achter aan me taas, dat ik dan ga soeke waar de versameltupoc is? Ben je achterlijk of zo, man."

de rest staat hier :

Heel dik de kolere voor je bierblix met je tupoc

pi_5642155
zeg sjonnie kan je hier nou ook al niet meer gewoon doen?
al jaren lang 1992? zit je op die andere site te klooien met je taaltje
voor de mensen die niet weten wie attelenooje is
hij heeft een eigen site
http://www.dse.nl/~sjonnie/
eigenlijk wil ik geen reklame maken
maar voor deze mafkees euh mafsjonnie maak ik een uitzondering
dan kunnen jullie hem daar bestoken!
harrie1
pi_5645841
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:18 schreef harrie1 het volgende:
zeg sjonnie kan je hier nou ook al niet meer gewoon doen?
al jaren lang 1992? zit je op die andere site te klooien met je taaltje
voor de mensen die niet weten wie attelenooje is
hij heeft een eigen site
http://www.dse.nl/~sjonnie/
eigenlijk wil ik geen reklame maken
maar voor deze mafkees euh mafsjonnie maak ik een uitzondering
dan kunnen jullie hem daar bestoken!
harrie1
Sorry dat ik hem dan ff via hier zit te bestoken, maar een site die weet-ik-hoeveel popups genereerd en beide CPUs op 100% zet, vind ik niet echt geweldig.
Die popups zijn zeer irritant en het stukkie eigen-text zegmaar viel nogal tegen.
Wat mij betreft is die link dan ook irritant en voor vrijwel de meesten hier niet interessant.
De kijk op de wereld van Attelenooje (op dit forum) is echter wel zeer leuk om te lezen, dus ga zo door.
pi_5646262
ik denk dat hij er schijt aan heeft
pi_5646293
Hij heeft ook al zn eigen plaatsje op Bigbrother.fok.nl
  dinsdag 3 september 2002 @ 23:38:18 #18
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5646317
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:53 schreef Michaeltjuh het volgende:
Die attel moet gewoon opdonderen
Mattuh Michaeltjuh?

kom je nou elk jaar aan het begin van BB effe kotsen? Gezelly!!

Ben te zaai voor een signature
pi_5646403
attelenooje heerst gewoon...
hij is goed
pi_5646502
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:53 schreef Michaeltjuh het volgende:
Die attel moet gewoon opdonderen
Nou luis in de pels.....Denk dat attelenootje je niet eens als schaamluis wil.....Je kan zijn topics ook gewoon negeren als je er de LOL niet van inziet...
@
pi_5647355
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:18 schreef harrie1 het volgende:
zeg sjonnie kan je hier nou ook al niet meer gewoon doen?
al jaren lang 1992? zit je op die andere site te klooien met je taaltje
voor de mensen die niet weten wie attelenooje is
hij heeft een eigen site
http://www.dse.nl/~sjonnie/
eigenlijk wil ik geen reklame maken
maar voor deze mafkees euh mafsjonnie maak ik een uitzondering
dan kunnen jullie hem daar bestoken!
harrie1
Zelfs attel zou zich generen voor deze site en dat wil wat zeggen!
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2002 @ 01:32:23 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5663553
slagroom op je nippels dat ken heel mooi sijn 3/9/02

Ik vinnet wel knap van die strakke witte sportreet dat se niet gerook heit, want ik weet van me eigen beleving wat een verre slavink een impac heb en zo. Ik ben namelijk net als die pik van volume a, die ksander, seksverslaaft wat heel erg is, voor je omgeetfing want van jezelf lig je gewoon als een geile reiger door te rossen, maar vanuit de paardner ken dan een bepaalde rulheid, een soort droogheid van het schaamgat optrede, wat die soesi van dijk ook hat, maar dan anders, die hat een droge bek van het lulle, maar ik ben 1 keer vier uur niet op de dot geweest en dat was een hel van troje, zeg! Ik begon te puzzele en plante water te gefe, nou zo erg dus.

Maar goed, dit en dat, ik vin die groep egt tof man, dat die juudit zeg tegen die moefgaga dat ie een luie schijtbak is, dat vonk ik voor een vrouw heel scherp. Ik seg tegen bea, die broek die die sjaanet aan hep die vinnik kwa lijn en uitstraling mooi. Hij gaat een gesprek aan met se eige omgeving en hij kont trasteert mooi met de innerlijke vrouw zeg maar, vin ik dan.

Se segt, jij sit alleen maar naar die dikke gesplete kamelepoot voor in der broek te kijken attel. Jij sit alleen te kikke op die dikke bol gezond voor in die broek. Nou ja, ik pislink, ik geef der een hijs, maar alles meteen weer goet natuurlijk en stevig rectaal en toen een broodje schamibijf gehaalt bij Rooie Rita met dat achterlijke kind van der die zelf frkadelletjes spes maakt van afvalvlees, je moet wat, ja niet dan.

Wat ik ook goet vin van dese groep is dat se tepelgericht besig sijn met slagroom. Is bij ons op de bouw ook scheren met inslag, dat je iemand een dot room onder ze zak duwt, maar dat doen sij dus ook, die pikken in dat huis, maar bij die Bo moet je oppasse want die vint het geil, sag ik. Dat is soon pik die een hele bus in se eige hol leegspuit en dan gaat klage bij de kont sumenten bont.

Nou, ik von er verder geen rukkefuk aan en jullie allemaal echt heel erg zwaar de tiefus, daar niet van, stelletje luie fokballen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2002 @ 01:37:24 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5663585
Die moefgaga die roelt als de neten 2/9/02

De tief, die moefgaga die vinnik goet, dat ie dus op se pleurissreet blijft zitte omdat ie een schaap moet schere over een maant, want dat vint ik dus de makke in dat huis, dat ze hem niet vanuit zijn cultuur beregenen. Die jonge hout van nouw, dat sie je so en die loert eerst effe onder die islammuts door wie der lekker strak is in dat huis, en dan gaat ie der pas op met die marrokaanse harde sjoriso van um, terwijl die andere dus gewoon legge te rommele met alles waar voorvogt uit druppelt.

Ik zeg tege Bea, na die massage op de televee , moet jij ook wel es huile as je aan me teen suigt? Kijk, zeg ik, dat ene wijf met zonder tieten die huil vanuit haar massaatjegevoel, dat vinnik goet. Die is open vanuit zichzelf.

Nou ja, verder alles se gangetje, dit en dat, ik seg tege Bea, die Bo is een boerenhomo, dat sie je meteen. Is verder niks mis mee, maar die snurke als de neten doordat ze in hun huig seg maar een klapresevaar hebben waar dan de cum in ken worde opgevange. Dat is de natuur.

Wat die poedel zei, kom hoe heet ie, die galbak, die pannespons met vermeselli op se kanus, he, hoe heet ie, die pik die lijk op de achtelijkse soon van set gaaikemaar, die Stefan dat is um, wat die segt van die hoeren in een auto in vegas, dat vonnik goed. Ja, dit en dat, sei die margriet , ken je wel met ze lulle, sijn ze int en ook ligent?
Ja, zeg ik tege Bea, daar zit je op te wachte, op een bijgoogeme hoer. Of se geen haar op die dot hebben , dat wil je wete.

Nou, verder leuke groep. Ik vint die hele jonge, die rook dillemaa dinges , die vinnik wel iemat die je met schep dootslaat na een uur, maar in ut egt ken ze best heel geil zijn, dat kan, daar wil ik van af wese.

Nou, door al die tangos in die naatjes weer heet als een javaanse mossel dus ik ga effe een brootje bal met zonder sate hale en kijke of ik bij tante sjaan in dur poepert mag.

Ik ga jullie sien, stelletje weekdiere van Fok. De tiefus voor jullie

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2002 @ 01:38:21 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5663589
Oeps, volgorde klopt nú al niet meer.

Eigen schuld, atte.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2002 @ 01:54:54 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5663688
Die Stefan viinik goet, van de klaarkome en so 3/9/02

Ik zit net te schijte uit me eige reet bij ons op de bouw, lekker met me togus in zoon geel schijthok midde op straat en dan voel je dus van je eige wat het is om vanuit een isolatie in je eigen ik te kijken, net zoals die lijertjes in dat huis. Ik kon me er opeens mee inentifaceren, dat het iets met je mijnt doet.

nou, ja verder dit en dat, lekkere grote bamibolus naar buiten geschreeuwt in dat hok, komt Schele Leo aan , die segt, ik dag dat je omgeflikkert was met hok en al, Attel, ik seg tief jij op, nou lachen natuurlijk, dit en dat, even goeie vriende.

Die Margriet van de bikkebrotter die is heet hoor, want die is van rect clame. Die vraagt om een tampie osspeossieworsie in der skaamskunk, op seker. Se kijkt as se wat segt alsof ze bevalt van een sjirafmet vijf pote, dat se egt iets hep van, wat ik nu seg is heel diep en goet, maar in feite wil se alleen maar naaie, dat voel je als bouwvakjonge. Gistere von ze die Moefgaga heel sterk omdat ie alleen maar met se pik zit te fatwaen as de andere afwassen. Bij ons schoppe we zoon pik met zijn dertigen helemaal verrot en dan segge we, denk es aan Sjaalman Rösti, wat je daar mee hep geflikt, en doe je marok aan!!

Nou, verder stevig op de dot gewees, maar niet eg lekker want ik sie dat suurdesumhoof van die Stefan steeds voor me, dat ie met die uitgewaaide kammosselkop ligt te neuke. Wel goet dat ie vroeg aan het ontbijt of er nog mensen aan hun pik of schaamklit ginge ligge trekke of wrijve. Dat doen wij ook op de bouw, effe vrage of je nog op lippe gesproeit heb. Hij doorbreekt dat taart boe en dat is goet, maar se kop is fout, ik vinnet meer een ongeschoren lama die moet schijten, maar goet, het gaat om zijn karachter.

Verder weer allemaal de tief stelletje imbeciele fokfukkers, ga es naar buiten, witte gekken.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')