abonnement Unibet Coolblue
pi_5587501
Met een aantal anderen had ik in topic Streepjescodes maken... hoe? een gesprek over het maken van een bonuskaart. Daar dat topic daar eigenlijk niet veel bedoeld was, maar er wel veel positieve reacties waren: hier nogmaals de cursus 'hoe maak ik een AH bonuskaart'

PS in dit topic kan je je eigen kaarten ook plaatsen. Ideetje -> 'fok bonuskaart'?

[Originele bericht enigszins gewijzigd]

Ik heb zelf 'Barcode Magic' gebruikt http://www.labelmagic.net/barcodemagic.html voor een onwijs goede grap:

Bij de AH een bonuskaart gehaald omdat ik een streepjescode nodig had; de kaart ingescand voor de vorm en een beetje met photoshop ge'edit' (nieuwe voor- en achterkant). Daarna met Barcode Magic het nummer ingetoetst om een mooie strakke streepjescode te krijgen (inscannen werkte niet helemaal goed). Daarna laten plastificeren en zie het resultaat:

En het mooie is: hij doet het perfect!! De reacties die je aan de kassa krijgt zijn LEGENDARISCH. Ik blijf natuurlijk altijd volhouden dat dit de nieuwe kaarten zijn die je bij de AH op het station kan krijgen..... IK MAAK ZE GEK, hehe

Een volgende stap is natuurlijk om voor ¤10,- aan flessen in te leveren en die barcode na te maken en op je bonuskaart te plakken Misschien toch maar niet.....

Alle benodigde files zijn te vinden op:
MAAK JE EIGEN BONUSKAART!

Met dank aan Slarioux voor het hosten!

Note from mod: vervolg in Maak je eigen bonuskaart! Part 2

[Dit bericht is gewijzigd door PrivateRyan op 02-09-2002 16:53]

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:59:12 #2
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_5587559
Of je pakt er gewoon een bij de service counter?
pi_5587578
Wow gaaf dat het ook nog werkt
pi_5587583
mm,. wel erg veel moeite voor een ding dat je gratis kan afhalen..
don't drink and drive but smoke and fly
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:02:03 #5
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_5587616
http://http://www.labelmagic.net/barcodemagic.html doet het nie?
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:02:21 #6
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5587621
Haha, grappig .
pi_5587648
Misschien dat het herplakken van barcode stickers bij de bouwmarkt meer zin heeft. Een pot verf van A merk afrekenen als B merk.
Of hardhout afrekenen als vurenhout.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_5587675
Wel wat moeite, maar de reacties zijn steengoed. Was erg leuk toen een oudere dame de kaart zag en tegen de kassiëre tekeerging dat ze dit toch echt te ver vond gaan en dat ze een klacht bij de filiaalmanager ging indienen!!! Haha

PS Voor de liefhebbers heb ik de photoshop files (2x 5mb)! Ik heb zelf geen ftp ofzo, maar als ik ze ergens neer zou kunnen zetten kan iedereen ze wat mij betreft gewoon gebruiken. Als je ze laat plastificeren moet je ze wel goed langs de rand afknippen/ snijden en evt met secondelijm bijwerken.

Oh ja, die photoshop files zitten zo in elkaar dat je ook erg makkelijk je eigen plaatjes erin kan plakken......bijna minutenwerk.

Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
pi_5587687
rofl

Overigens, dat truukje met die flessen-barcode is toch iets lastiger: vooral door de volgorde van scannen valt dit erg snel op en krijg je veel problemen - dat is namelijk fraude. Just a tip

[url=http://duck.ath.cx/got/system/index.php?usr=125]Specs[/url] - Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!
pi_5587703
zou je ze willen mailen??
edwin@zaanlan.nl
pi_5587731
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:03 schreef Lucille het volgende:
Misschien dat het herplakken van barcode stickers bij de bouwmarkt meer zin heeft. Een pot verf van A merk afrekenen als B merk.
Of hardhout afrekenen als vurenhout.
Dies goed ja, hebben die kassa miepjuhs toch niet door

Is niet lullig bedoeld hoor, maar als er 4x3 keer gezaagd staat rekenen ze 1 plank af ipv 4 planken en zaak kosten

  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:09:45 #13
12990 dewis
doen die snor henken en/ofzo
pi_5587751
Hahaha das echt een vet idee!

Ik kan m wel ergens online zetten alsjewil

UIN: 93142922 -> crane

Even geen signature
pi_5587767
plz doe dat jah

ff icqlite installen

  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:12:35 #15
12990 dewis
doen die snor henken en/ofzo
pi_5587793
die hoef je niet te installen.. das het idee!
http://go.icq.com
Even geen signature
pi_5587811
jah dat weet ik maar ik bedoel de lichte versie zonder al die nare extra's is heel klein
staan dan wel gewoon op je computer
pi_5587838
ohw wat gaaf, wil ik ook
echt mooi gemaakt man
pi_5587861
Edjuh...ik heb ze naar je gemaild, en ik zal even kijken of ik op icq ze naar dewis kan sturen.
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:19:05 #19
12990 dewis
doen die snor henken en/ofzo
pi_5587880
ahja! tof!! K heb er zin in!!!
Een eigen dewis.tv ding aan je sleutelhanger, lekker pimpen en dan nog es goedkoper boodschappen doen...
Het kan niet op vandaag!!
Even geen signature
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:20:11 #20
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5587890
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:17 schreef Mr_Shoot het volgende:
Edjuh...ik heb ze naar je gemaild, en ik zal even kijken of ik op icq ze naar dewis kan sturen.
Ook hier... je hebt mail op het adres in je profiel
pi_5587896
ok dan ga ik ff me mail binnen halen
thx m8
pi_5587927
kep nog nx
:S
pi_5587944
Handig

Nu kan mn zusje ook gratis naar de Floriade

pi_5587998
damn....ik zie net dat ik de versie die ik gepost had niet meer heb. Ik heb er nog wel een met andere plaatjes...... (ook mooie dames). Dus die kan ik wel uploaden/ mailen. Ik upload ze nu naar Slarioux. Kan jij ze toevallig ergens beschikbaar maken?
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:32:43 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5588134
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:26 schreef Mr_Shoot het volgende:
damn....ik zie net dat ik de versie die ik gepost had niet meer heb. Ik heb er nog wel een met andere plaatjes...... (ook mooie dames). Dus die kan ik wel uploaden/ mailen. Ik upload ze nu naar Slarioux. Kan jij ze toevallig ergens beschikbaar maken?
Sure, ik regel wel wat

Wanneer zijn ze ongeveer binnen?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')