abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:25:22 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_5299270
even maar weer een beginners vraagje want zoveel tijd heb ik nooit om te spelen (30 uur tot nu toe). Met die wapens upgraden... kan je dat ook ongedaan maken.. zoms veranderd de naam als je er wat bij stopt maar hoe haal je dat weer weg (bijvoorbeeld HP+5% vervangen door HP+20%)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:25:44 #52
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299273
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:19 schreef Krazy het volgende:
Hey Solidslayer, waarom heb je Dark Ixion nog niet verslagen, hij is best een makkie. Je moet hem overigens 2 keer verslaan. Hij word namelijk 2 keer opgeroepen, eerst door die gast wat bij thunderplains staat daarna door een kleiner ventje wat bij hem is ( die overigens makkelijker te verslaan is maar wel gebruik maakt van zijn overdrive ).

Dark Yojimbo moet je overigens 5 keer verslaan :S

hey, ja ik ben daar mee bezig met ixion maar ik kwam erachter dat mn magic defence niet hoog genoeg is nog, zijn normale attack raakt mij niet eens, maar zijn Thundaya wel voor 80.000 dus dat is nog ff een probleempje, verder lijkt ie me niet moeilijk, maar 2 keer verslaan? hmz
en yojimbo ben ik nog niet aan begonnen, ik wacht ff tot mn magic defence en luck iets wat meer omhoog zijn.
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:30:28 #53
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299330
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:25 schreef Re het volgende:
even maar weer een beginners vraagje want zoveel tijd heb ik nooit om te spelen (30 uur tot nu toe). Met die wapens upgraden... kan je dat ook ongedaan maken.. zoms veranderd de naam als je er wat bij stopt maar hoe haal je dat weer weg (bijvoorbeeld HP+5% vervangen door HP+20%)
dat kan gewoon niet
je kan er wel iets bijvoegen als dat wapen daartoe slots voor heeft maar weghalen kan nooit
of gewoon in een winkeltje een wapen kopen die leeg is zodat je zelf wat kan invoegen, naar eigen keus.
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:30:30 #54
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5299331
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:25 schreef Re het volgende:
Kan volgens mij niet. Maar later krijg je nog andere weapons die je weer verder kan customizen.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:31:06 #55
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5299338
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:30 schreef solidslayer het volgende:

[..]

dat kan gewoon niet
je kan er wel iets bijvoegen als dat wapen daartoe slots voor heeft maar weghalen kan nooit
of gewoon in een winkeltje een wapen kopen die leeg is zodat je zelf wat kan invoegen, naar eigen keus.

Je was me voor
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:32:36 #56
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5299356
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:23 schreef solidslayer het volgende:

[..]

bij die dude van de monster arena, moet je van alle monsters minimaal 5 vangen voor dat kan

Dan moet ik nog ff verder met het vangen van fiends. Maar ik heb nu iets van 1.4 miljoen gil
  woensdag 7 augustus 2002 @ 23:47:48 #57
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299544
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Dan moet ik nog ff verder met het vangen van fiends. Maar ik heb nu iets van 1.4 miljoen gil

hehe HAD ik ook ja, maar dat is sneller op dan je denkt

ik ga elke keer naar omega ruins en daar met de ability Gillionare proberen die mimic tegen te komen das dan 100.000 gil per gevecht..

pi_5299707
Had op een gegeven moment iets van 5.000.000, toen ff wat marlboro's omgekocht voor de break HP limit en toen nog iets van 300 Gil ofzo.
  donderdag 8 augustus 2002 @ 00:04:42 #59
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299739
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:02 schreef Krazy het volgende:
Had op een gegeven moment iets van 5.000.000, toen ff wat marlboro's omgekocht voor de break HP limit en toen nog iets van 300 Gil ofzo.
ja das echt erg.. 540.000 gil voor 4 wings of discovery waarvan je er 30 nodig hebt voor break HP limit

zo kan ik ook een spel maken met een lange houdbaarheid...

pi_5299769
Bij FFVII heb ik 14 miljoen Gil in me portomonee en een huisje in Costa Del Sol t.w.v 300.000,-
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 8 augustus 2002 @ 00:10:50 #61
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299800
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij FFVII heb ik 14 miljoen Gil in me portomonee en een huisje in Costa Del Sol t.w.v 300.000,-
hahaah ja ik ook ! dat was lache, eigen villa
ik heb daar ook zo veel geld, maar weet niet wat ik er mee moet doen haha, ik kan helemaal niks meer doen in ff7, alle sidequests uit en uitdagingen verslagen..

maar 14 miljoen gil in FF10 zou ik wel kunnen gebruiken

pi_5299895
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 21:56 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

* me kijkt smots heel heel heel lief aan

Hoe kan ik er 1 bemachtigen?

* dontcare kijkt ook liev
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_5299958
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:10 schreef solidslayer het volgende:

[..]

hahaah ja ik ook ! dat was lache, eigen villa
ik heb daar ook zo veel geld, maar weet niet wat ik er mee moet doen haha, ik kan helemaal niks meer doen in ff7, alle sidequests uit en uitdagingen verslagen..

maar 14 miljoen gil in FF10 zou ik wel kunnen gebruiken

Ik breng regelmatig nog een bezoekje aan de Gold Saucer...En ik neem vaak de B.B.Q plate in Sector 6 slum te Midgar.

Wat ik ook soms doe is mezelf afzetten in Midgar en de reis over doen die je maakt tijdens het spel...ben je weer een paar uurtjes bezig.

α & Ω
  donderdag 8 augustus 2002 @ 00:27:08 #64
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5299997
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:24 schreef Ker_Plunk het volgende:

Ik breng regelmatig nog een bezoekje aan de Gold Saucer...En ik neem vaak de B.B.Q plate in Sector 6 slum te Midgar.

Wat ik ook soms doe is mezelf afzetten in Midgar en de reis over doen die je maakt tijdens het spel...ben je weer een paar uurtjes bezig.

cool ja Midgar is echt een van de leukste stadjes heeft echt sfeer
ga je ook nog es naar dat dorpje in de bergen? beetje snowboarden? dat doe ik vaak, vind dat dorpje ook wel wat hebben.
gold caucer kom ik ook wel voor ald ie spelletjes
pi_5300174
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:27 schreef solidslayer het volgende:

[..]

cool ja Midgar is echt een van de leukste stadjes heeft echt sfeer
ga je ook nog es naar dat dorpje in de bergen? beetje snowboarden? dat doe ik vaak, vind dat dorpje ook wel wat hebben.
gold caucer kom ik ook wel voor ald ie spelletjes

Snowboard game heb ik echt uren achter gezeten Ken je dat Mog spelletje nog?Irritant

Ok een vraag over FFIX aan iedereen:Waar kan ik die olie vinden voor Mog Central zodat alles weer soepel loopt?

Mijn favo stad is Nibelheim (check me profile maar)

α & Ω
  donderdag 8 augustus 2002 @ 00:50:36 #66
33355 Elander
Beyond Final Fantasy
pi_5300256
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Snowboard game heb ik echt uren achter gezeten Ken je dat Mog spelletje nog?Irritant

Ok een vraag over FFIX aan iedereen:Waar kan ik die olie vinden voor Mog Central zodat alles weer soepel loopt?

Favo stad uit FF7 , midgard zeker weten
anders City of the ancients (zach er mooi uit)
Raar
pi_5300428
Wie heeft hier trouwens Vagrant Story?(ook van Squaresoft)
Het lijkt wel of ik de enige ben die dat spel heeft.Was een van de laatste echt goede Psx spellen (op FFIX na).Grafisch hoe raar het ook klinkt voor psx nog steeds mooi en erg sfeervol.
α & Ω
pi_5302892
quote:

En je favoriete hobby (na FF) is zeker pianospelen?

In Nibelheim kun je ook even met Sephiroth spelen

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  donderdag 8 augustus 2002 @ 10:49:33 #69
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5303355
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 01:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wie heeft hier trouwens Vagrant Story?(ook van Squaresoft)
Het lijkt wel of ik de enige ben die dat spel heeft.Was een van de laatste echt goede Psx spellen (op FFIX na).Grafisch hoe raar het ook klinkt voor psx nog steeds mooi en erg sfeervol.
nope your not, ik heb het ook, alleen nog niet eens uitgespeeld !!! ik vind het echt een supermooi verhaal en echt heel mooi gemaakt die camera postities bij filmpjes zijn echt super en het geluid ook, maar ik ik zit ongeveer op 3/4 maar mijn wapens doen soms helemaal niks kwa damage en het combinen is ook een rotwerk zooo uitgebreid..

heb jij het al uit?

donderdag 8 augustus 2002 @ 10:50:43 #70
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5303368
quote:

[..]

ja dat was echt een irri spelletje, ik heb het maar 2 of 3 keer echt gewonnen, ik speelde meer snowbaorden, onderzeeer spelletje (die was super !!!!) en dat motorrace spelletje
  donderdag 8 augustus 2002 @ 11:59:21 #71
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_5304061
Hier kan ik dus niet over mee praten. Ik heb namelijk alleen 1 FF gespeeld en dat is FFX . Ik heb een hele tijd geleden wel een psx gehad maar nooit echt naar FF omgekeken. 1x een FF bij een vriendje gezien maar ik vond er nix aan. Maar ik had ook niet gespeeld. En dat is juist de key, het spelen is leuk en verslavend maar het kijken is nix aan.

Maar heeft FF VII kut graphics. Jullie zijn allemaal zo te spreken over nummer 7 dat ik hem ook wel wil spelen als ik er aan kan komen maar ik vind het kut om een game te spelen met dik verouderde graphics.

donderdag 8 augustus 2002 @ 12:14:04 #72
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5304237
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:59 schreef The.PhantoM het volgende:
Hier kan ik dus niet over mee praten. Ik heb namelijk alleen 1 FF gespeeld en dat is FFX . Ik heb een hele tijd geleden wel een psx gehad maar nooit echt naar FF omgekeken. 1x een FF bij een vriendje gezien maar ik vond er nix aan. Maar ik had ook niet gespeeld. En dat is juist de key, het spelen is leuk en verslavend maar het kijken is nix aan.

Maar heeft FF VII kut graphics. Jullie zijn allemaal zo te spreken over nummer 7 dat ik hem ook wel wil spelen als ik er aan kan komen maar ik vind het kut om een game te spelen met dik verouderde graphics.

met alle respect hoor.. maar ik geniet toch 10 keer meer van het verhaal van FF7 dan dat ik van deel 9 en 10 tesamen heb gedaan, niet dat ik de verhalen in 9 en 10 slecht vind maar gewoon anders.
en ik vind de graphics in 7 eigenlijk nog best mooi maar je moet juist niet op de graphics letten maar gewoon het verhaal spelen, naar de mooie muziek luisteren en door de betoverende stadjes lopen
pi_5304487
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:59 schreef The.PhantoM het volgende:

quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 12:14 schreef solidslayer het volgende:

[..]

met alle respect hoor.. maar ik geniet toch 10 keer meer van het verhaal van FF7 dan dat ik van deel 9 en 10 tesamen heb gedaan, niet dat ik de verhalen in 9 en 10 slecht vind maar gewoon anders.
en ik vind de graphics in 7 eigenlijk nog best mooi maar je moet juist niet op de graphics letten maar gewoon het verhaal spelen, naar de mooie muziek luisteren en door de betoverende stadjes lopen

Ik ben niet gelovig maar FFVII is door God gemaakt!
Ik zie FFVII meer als een unieke levenservaring en de gfx zijn zeer zeker nog te doen.
Ach het verhaal met de Sephiroth & Cloud is....waanzinnig...muziek vind ik de beste van de serie...en het treurige stukje op het eind van cd1...
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 10:49 schreef solidslayer het volgende:

[..]

nope your not, ik heb het ook, alleen nog niet eens uitgespeeld !!! ik vind het echt een supermooi verhaal en echt heel mooi gemaakt die camera postities bij filmpjes zijn echt super en het geluid ook, maar ik ik zit ongeveer op 3/4 maar mijn wapens doen soms helemaal niks kwa damage en het combinen is ook een rotwerk zooo uitgebreid..

heb jij het al uit?

Nee ook niet uitgespeeld ,wel bij de eindbaas gekomen...
dat combinen vind ik niet erg maar meer dat precies slaan tijdens dat uitroep teken...
Vagrant Story:

Gebruik van kleuren en textures is echt waanzinnig mooi gedaan:

α & Ω
pi_5307304
Hey, als ik zo op het hoesje kijk van Vagrant Story is het net of ik seymour zie!
Ze zijn in ieder geval bij dezelfde kapper geweest denk ik, alleen Seymour heeft d'r nog een kleurtje in laten gooien.
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
pi_5307990
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 15:54 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Hey, als ik zo op het hoesje kijk van Vagrant Story is het net of ik seymour zie!
Ze zijn in ieder geval bij dezelfde kapper geweest denk ik, alleen Seymour heeft d'r nog een kleurtje in laten gooien.
ja idd ,de vaste kapper van Square.Sephiroth heeft ook een bezoekje gebracht .Iemand hier die Vagrabt Story wel heft uitgespeeld?
Ik plaats zo wel het plaatje wat jullie boven niet kunnen zien (Wyver Dragon) want ik zit nu op mijn zus der werk..
α & Ω
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')