abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4990221
Sparta klaagt Frank Rijkaard aan
De leiding van Sparta heeft volgens welingelichte bronnen de beslissing genomen stappen te ondernemen richting Frank Rijkaard.

Reden hiervoor is dat Frank Rijkaard, ondanks toezeggingen ook in de Gouden Gids divisie werkzaam te zullen blijven als trainer, toch is opgestapt. Alhoewel Sparta in eerste instantie hiermee akkoord leek te gaan, blijkt de leiding van onze club de plotselinge verandering van mening van Frank Rijkaard toch niet te accepteren.

De afgelopen weken is de haalbaarheid op succes onderzocht tot het nemen van actie richting de oud-Sparta trainer. Nu is bekend geworden dat onze club voldoende gronden meent te hebben om Frank Rijkaard aan te klagen wegens contractbreuk. Immers, Rijkaard had per slot van rekening een drie-jarig contract met Sparta dat alleen door hem is opgezegd.

Sparta meent een 'schadevergoeding' van rond de 1 miljoen euro te kunnen eisen. Dit omdat de restwaarde van het contract met Rijkaard een kleine 1,1 miljoen euro bedraagt.

bron:http://www.itwm.nl/nieuws/claimrijkaard.htm

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_4990263
Had Sparta niet een beetje een financierings tekort.

Als ik ff verder denk is 1+1 ook bij Sparta 2.

[Dit bericht is gewijzigd door ABC-tje op 13-07-2002 12:36]

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_4993359
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 00:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja die man gaat idd voor zn lol weg. Met de dood bedreigd worden is nml ook de normaalste zaak van de wereld. En dan je eigen spelers die zich gewoon niet voor de volle 100% voor je in willen zetten, ook heel normaal. En met een bestuur werken waar een vreselijk wanbeleid wordt gevoerd, ook de normaalste zaak van de wereld.
En dan die man toch een schop na geven ook, WALGELIJK
pi_4993989
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 12:15 schreef Quaresma het volgende:

[..]

Ja die man gaat idd voor zn lol weg. Met de dood bedreigd worden is nml ook de normaalste zaak van de wereld. En dan je eigen spelers die zich gewoon niet voor de volle 100% voor je in willen zetten, ook heel normaal. En met een bestuur werken waar een vreselijk wanbeleid wordt gevoerd, ook de normaalste zaak van de wereld.
En dan die man toch een schop na geven ook, WALGELIJK

*Helemaal mee eens ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zaterdag 13 juli 2002 @ 14:19:03 #5
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_4994355
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 13:41 schreef dontcare het volgende:

[..]

*Helemaal mee eens ....

ook mee eens
ach ja als Sparta-bestuur kun je het altijd proberen,al maken ze zich zo wel behoorlijk belachelijk
zou die bedreiging met de dood aan het adres van Rijkaard ook niet afkomstig zijn uit het bestuur?
don't call to the bullpen
pi_4997559
triest
pi_4997625
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 12:15 schreef Quaresma iets, wat al en keer gequoot is, en waar ik het 100% mee eens ben
Als die luie Spartanen de laatste wedstrijd in de nacompetitie gewoon gewonnen hadden, dan zaten ze nu niet als een stel kleine kinderen te janken in de Gouden Gids divisie, maar speelden ze nog op het hoogste plan. Stelletje prutsers.
I intend to live forever, or die trying.
pi_5004338
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 18:55 schreef dwerg het volgende:

[..]

Als die luie Spartanen de laatste wedstrijd in de nacompetitie gewoon gewonnen hadden, dan zaten ze nu niet als een stel kleine kinderen te janken in de Gouden Gids divisie, maar speelden ze nog op het hoogste plan. Stelletje prutsers.

daar ben ik het als ras spartaan helemaal mee eens
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')