abonnement Unibet Coolblue
pi_4653513
Waar kan ik op schiphol goed verdienen.. liever geen baantje in een winkel.
Balies schoonmaken ofzo is niet zo een probleem.., als het maar goed verdient.. ben 17.

Tips !

pi_4653573
studeren voor directeur?
ook nog njet
pi_4653582
vliegtuigen schoonmaken bijv.
deed een neef van mij
pi_4653592
kofferband
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4653597
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:58 schreef Cat-Active het volgende:
studeren voor directeur?
de eerste opleiding tot directeur moet ik nog tegenkomen
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4653617
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:00 schreef mabit het volgende:

[..]

de eerste opleiding tot directeur moet ik nog tegenkomen


iemand?
ga ik me meteen inschrijven
ook nog njet
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:04:35 #7
12107 Casz
What is the FOK?
pi_4653657
In een bar of cafe of broodjeszaak.
Heb ik zelf ook gewerkt.
Dient de rijkdom het doel of is het doel de rijkrom?
pi_4653680
probeer het eens als gezagvoerder.. of luchtverkeersleider, hebben ze nog al een tekort
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4653888
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:05 schreef mabit het volgende:
probeer het eens als gezagvoerder.. of luchtverkeersleider, hebben ze nog al een tekort
  woensdag 19 juni 2002 @ 13:18:24 #10
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4653913
Als je wisseldiensten draait, verdien je sowieso goed.
The Internets, I needs it..
pi_4653955
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als je wisseldiensten draait, verdien je sowieso goed.
werk dan ALLE diensten,
bakken met geld
ook nog njet
pi_4653980
Ik ben net bij het 2e gesprek aanbeland voor beveiligings agent.. Morgen hoor ik of ik wordt aangenomen. Ben 22 jaar en het verdient 7.81 euro per uur. Veel toeslagen ook. Mooi werk ook, vliegtuigen controleren op bommen enzo

http://www.securethesky.nl

Ikzelf probeer Apollo agent te worden

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_4654043
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:22 schreef Rieuwert het volgende:
Ik ben net bij het 2e gesprek aanbeland voor beveiligings agent.. Morgen hoor ik of ik wordt aangenomen. Ben 22 jaar en het verdient 7.81 euro per uur. Veel toeslagen ook. Mooi werk ook, vliegtuigen controleren op bommen enzo

http://www.securethesky.nl

Ikzelf probeer Apollo agent te worden


als je als 22 jarige voor 7,81 eruo per uur gaat werken ben je goed gek volgens mij.... ik zou 't nie doen iig, ik verdien nu 6,60 euro per uur en ik ben 20... en 't werk wat ik doe is maar als bijbaantje in 'n museum
pi_4654082
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:26 schreef jeroentje_m het volgende:

[..]

als je als 22 jarige voor 7,81 eruo per uur gaat werken ben je goed gek volgens mij.... ik zou 't nie doen iig, ik verdien nu 6,60 euro per uur en ik ben 20... en 't werk wat ik doe is maar als bijbaantje in 'n museum


Ja maar het is ook leuk werk.. uniform enzo
Is toch 17.20 gulden per uur..
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_4657601
Op Schiphol ?

Contact opnemen met Al Qaida (0900-AQaida), ze hebben goede banen heb ik gehoord !

...
pi_4657664
Piloot schijnt aardig te verdienen.....probleem is alleen dat je dan ook wel eens niet op Schiphol bent
  woensdag 19 juni 2002 @ 16:34:39 #17
17075 extreme
-wannahave-
pi_4657695
een sjaaktopic wat niet over neuken gaat
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4657731
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 13:26 schreef jeroentje_m het volgende:

[..]

als je als 22 jarige voor 7,81 eruo per uur gaat werken ben je goed gek volgens mij.... ik zou 't nie doen iig, ik verdien nu 6,60 euro per uur en ik ben 20... en 't werk wat ik doe is maar als bijbaantje in 'n museum


17 jaar en 6.72 bruto
als ik over 5 jaar 1.2 euro + inflatie meer verdien lijkt dat me ook niet zo fijn
pi_4664689
die van mij is wel als part-time he.. volgens mij is het vrij normaal hoor.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_4853326
He Rieuwert, dat klinkt wel leuk werk als ik zo de site bekijk.

Maar moet je beginnen als Aviation Security Agent?

Enne moet je al een beveiligingsdiploma hebben voordat je daar kan werken?

En hoe is die Basisopleiding Luchtvaartsecurity, wat zijn de onderdelen?

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  dinsdag 2 juli 2002 @ 21:07:01 #21
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_4855236
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:27 schreef Rieuwert het volgende:
die van mij is wel als part-time he.. volgens mij is het vrij normaal hoor.
Jah, vertel even meer want ik zoek ook nog een leuke part-time baan. Wat voor eisen hebben ze? Hoeveel uur moet je minimaal werken enz...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_4859669
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 19:17 schreef Calella het volgende:
He Rieuwert, dat klinkt wel leuk werk als ik zo de site bekijk.

Maar moet je beginnen als ?

Enne moet je al een beveiligingsdiploma hebben voordat je daar kan werken?

En hoe is die Basisopleiding Luchtvaartsecurity, wat zijn de onderdelen?


Okee, ik zal zeggen wat ik tot nu toe weet, want moet zelf beginnen met de basisopleiding over 2 weken. Wat ik weet is dat je begint ( 1 maand ) als Aviation Security Agent. Momenteel is dit tevens naast HRF de enige mogelijkheid.

Gedurende je eerste jaar in functie moet je je ABM diploma halen, die hoef je dus nog niet te hebben. Dit kost 500 euro en wordt door Seceurop betaald. Als je binnen een jaar stopt moet je het terugbetalen, stop je binnen 2 jaar betaal je de helft. Het is voor hen een investering ..
De Basisopleiding duurt 5 dagen.

Je moet ( als je het naast je studie doet zoals ik ) minimaal 8x per maand beschikbaar zijn, dit zijn diensten van 8 uur. Let op, er kunnen nachtdiensten bij zitten. Maar daar kun je ook uitgebreid en vrijblijvend naar vragen op de introdag/sollicitatiedag.

De eisen staan vrij duidelijk op de site vermeld, lbo/mavo is al vrij snel genoeg. Enige kennis van Engels is wel vereist. Beetje duits staat altijd leuk maar wordt niet op gelet. Een deel van je gesprekje zal in het engels zijn ( 1 a 2 zinnen )

Als je besluit je aan te melden krijg je eerst een introductie, dan kun je ook gewoon nog weg als je het niks lijkt, allemaal heel vrijblijvend. Dan volgt een kort gesprekje om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek. Dit is ook weer deels engels, nu 5 minuten ofzo.

Dat 2e gesprek duurt ongeveer 3 kwartier. Als ze je dan goed bevinden zeggen ze wanneer je met de opleiding kan beginnen. Dat is voor mij nu 22 juli.. ( wegens hertentamen ga ik dit overigens proberen te verzetten )

Nog 2 dingen, 21 jaar en ouder verdient 7,81 euro per uur, er zijn nog toeslagen van 10,20,35 en 50% voor na 18, 24 uur weekend, feestdagen en 's nachts. Als je jonger bent en je wil weten wat je verdient of vaste dienst vraag maar, de info heb ik wel maar weet 't zo niet uit m'n hoofd. Wat de functies inhouden staat er ook wel duidelijk lijkt me..

Laatste, als je een strafblad hebt, dus voor hebt moeten komen hoef je er uberhaupt niet aan te beginnen.

Mocht het je leuk lijken, vooral doen en dan veel succes gewenst.

Rieuwert

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_4869509
Bedankt voor de info!

Dit komt me bekend voor:

"Op het Schipholterrein zijn er namelijk halfopen en gesloten gebieden. De Airport Security Agent beveiligt gebieden die gevoelig liggen. Te denken valt aan de doorgangen naar het platform".

Ik ging namelijk ook een keer voor de lol naar de vertrekkende vliegtuigen kijken op het platform, ik kwam daar via een lift en toen ik boven kwam op het platform kwam er gelijk zo beveilingsman mijn richting opgelopen, hij sprak me niet aan maar hij heeft me 5 min in de gaten gehouden en toen lieop ie weer weg

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')