quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 19:37 schreef mister_popcorn het volgende:
ramptoerist
enig idee wat voor een bedrijf het was??
quote:Waar woon jij dan??
Op vrijdag 31 mei 2002 19:49 schreef gizmo4ever het volgende:
Ik was net ook al even wezen kijken maar kon er niet dichterbij komen als ongeveer 100 meter
en ja, ik ben ook ramp toerist??enig idee wat voor een bedrijf het was??
Wij konden eerst wel dichterbij, waren er al heel vroeg toen was het veel minder afgezet nog.. Het is een bedrijf wat er nog niet zo lang in zit.. Weet niet echt wat voor bedrijf het is..
quote:Nee dat was een helicopter die erboven vloog
Op vrijdag 31 mei 2002 19:50 schreef mystical het volgende:
Zijn dat op de eerste foto UFO's(die vage donkere streepjes/puntjes)
en het ergste: de brand was aangestoken door 3 kinderen van 12 en 13 jaar !! en nog erger: ze hadden een stuk isolatie materiaal (fikt als de neten) in de hens gestoken, dat vloog dus in de fik en daar schrokken ze zo van dat ze het snel geblust hebben. zijn ze later weer terug gegaan om WEER wat in de fik te steken!! met als resultaat dus dat de sportschool weer opnieuw gebouwd kan worden + heeeeeel veel schade
quote:Ik woon in hilversum, kon het duidelijk zien vanaf hier.
Waar woon jij dan??
quote:Wij rond 18.45 ofzo..
Op vrijdag 31 mei 2002 19:53 schreef gizmo4ever het volgende:[..]
Ik woon in hilversum, kon het duidelijk zien vanaf hier.
ff heengereden dus.
Ik was er ongeveer om 19:10
quote:Nope, alleen dat ie er net zat..
Op vrijdag 31 mei 2002 19:55 schreef gizmo4ever het volgende:
Maar weet je ook welk bedrijf het was en wat voor een bedrijf??
quote:Laat me raden, jij komt uit Drachten?
Op vrijdag 31 mei 2002 19:52 schreef twiFight het volgende:
hehe ach
zo stond hier een maandje of twee geleden een sportzaal in aanbouw in de hens
met als resultaat meer dan een miljoen schade, plus dat de sportschool, oa gebouwd zodat scholen hun studenten daar konden laten sporten, 3 maand vertraging heeft, waardoor dit jaar niet eens gesport kan worden op vele scholen.en het ergste: de brand was aangestoken door 3 kinderen van 12 en 13 jaar !! en nog erger: ze hadden een stuk isolatie materiaal (fikt als de neten) in de hens gestoken, dat vloog dus in de fik en daar schrokken ze zo van dat ze het snel geblust hebben. zijn ze later weer terug gegaan om WEER wat in de fik te steken!! met als resultaat dus dat de sportschool weer opnieuw gebouwd kan worden + heeeeeel veel schade
quote:ga er vanuit dat het een retorische vraag was, maar ja dus.
Op vrijdag 31 mei 2002 20:15 schreef T_R_I_P het volgende:
Laat me raden, jij komt uit Drachten?
Bedrijf schijnt een CD-hoesjes fabriek te zijn en ik heb gehoord dat er 1 dode gevallen zou zijn en 2 gewonden.. Maar daarvan heb ik nog geen bevestiging van kunnen vinden..

plus het volledige bericht:
NAARDEN - Een uitslaande brand in de loods van het Naardense bedrijf Multi Sales aan de Kobaltstraat heeft gisteravond voor grote rookwolken boven de vestingstad gezorgd. De loods brandde in iets meer dan een uur volledig uit. Omringende panden liepen slechts rook- en waterschade op. Er vielen geen gewonden. Over de hoogte van de schade is nog niets bekend.
De brand ontstond rond kwart over zes. Op dat moment was er niemand meer in de loods en het nabijgelegen kantoor aanwezig. Ooggetuigen sloegen direct alarm.
Multi Sales is een bedrijf dat de bevoorrading verzorgt van benzinestations. Doordat in de loods benzineproducten lagen opgeslagen, ontstonden er gelijk grote zwarte rookwolken die tot ver in de omtrek te zien waren.
Bij de brand zijn geen grote concentraties gevaarlijke stoffen vrijgekomen, zo bleek uit metingen van de brandweer. Volgens commandant van dienst Van der Zwan is er geen gevaar geweest voor de volksgezondheid. Van der Zwan: ,,Er was maar weinig opgeslagen in de loods. Vier keer zestig liter ruitenwisservloeistof en enkele tientallen vaten olie. De brandweer heeft dit bedrijf vorige maand nog gecontroleerd. Toen bleek dat er niet veel lag. Daardoor wisten we ongeveer waar we mee te maken hadden."
Het korps van Naarden kreeg ondersteuning uit Bussum en Weesp. Er waren zes wagens, waaronder een ladderwagen en een hoogwerker, nodig om de brand te bestrijden. Om meer water te krijgen werd een dompelpomp in de Naarder Trekvaart gelegd. Om half acht werd het sein brandmeester gegeven.
Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is onduidelijk. De eigenaar trok tegen zessen als laatste de deur achter zich dicht. Gezien het grote aantal meldingen dat bij de hulpdiensten binnenkwam, moet het vuur snel om zich heen hebben gegrepen. De eigenaar van Multi Sales wilde gisteravond geen commentaar geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |