Dit is altijd dikke pret
Mocht ik echter ooit opgewonden raken van die kleine meiden dan denk ik dat ik m'n lul eraf zou hakken
Vreselijk lijkt me zoiets
Hebben meer mannen dat die met kleine meisjes badderen/spelen (in een speeltuin oid dus he!) etc?
quote:dan lijken ze al meer op zn goede vriendin. dan is het dus ook wat anders
Op woensdag 22 mei 2002 19:11 schreef Dagootje het volgende:
En als ze nou 13 of 15 waren? zijn het ook nog kinderen..
quote:En? Waarom post je dit? Welke discussie wil je hiermee op gang brengen
Op woensdag 22 mei 2002 19:09 schreef Buurmannetje het volgende:
Nou zit ik regelmatig in bad met de twee kleine meisjes (1 en 3 jaar oud) van een heel goede vriendin van mij.Dit is altijd dikke pret
Mocht ik echter ooit opgewonden raken van die kleine meiden dan denk ik dat ik m'n lul eraf zou hakken
Vreselijk lijkt me zoiets
quote:En, ben je al aan het hakken?
Op woensdag 22 mei 2002 19:11 schreef Dagootje het volgende:
En als ze nou 13 of 15 waren? zijn het ook nog kinderen..
quote:Idd, dat vroeg ik me bij het lezen hiervan ook af.
Op woensdag 22 mei 2002 19:13 schreef Isabeau het volgende:
...dat je je hier mee bezig houdt zegHebben meer mannen dat die met kleine meisjes badderen/spelen (in een speeltuin oid dus he!) etc?
quote:Daar zat ik me nou ook al over te verwonderen...
Op woensdag 22 mei 2002 19:14 schreef just me het volgende:
en waarom post je dit?
Een tijdje geleden hadden wij hier in Leeuwarden een behoorlijke zedenzaak, die mensen kende ik toevallig omdat ze hier in de buurt woonden.
Die kerel ben ik toen een keer tegengekomen en het was maar goed dat ik ietwat te dik ben voor m'n kleren zodat hij harder kon lopen dan mij anders had ik nu waarschijnlijk in de bak gezeten...
De reden dat ik dit post is omdat ik toevallig een artikel las waarin een opa niet meer in bad durfde met z'n kleinkinderen vanwege vermeende kinder-sexualiteit.
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 22-05-2002 19:31]
Hoe moeilijk dit ongetwijfelt ook zal zijn.
quote:stond dat niet laatst in de panorama?
Op woensdag 22 mei 2002 19:28 schreef Buurmannetje het volgende:
Verbaas je er niet over dat sommige mensen (?????) opgewonden raken van kleine kinderen.Een tijdje geleden hadden wij hier in Leeuwarden een behoorlijke zedenzaak, die mensen kende ik toevallig omdat ze hier in de buurt woonden.
Die kerel ben ik toen een keer tegengekomen en het was maar goed dat ik ietwat te dik ben voor m'n kleren zodat hij harder kon lopen dan mij anders had ik nu waarschijnlijk in de bak gezeten...
De reden dat ik dit post is omdat ik toevallig een artikel las waarin een opa niet meer in bad durfde met z'n kleinkinderen vanwege vermeende kinder-sexualiteit.
het beest van zeewolde?
quote:Nee, was in Leeuwarden een half jaar ofzo geleden...
Op woensdag 22 mei 2002 19:30 schreef Haanibal het volgende:[..]
stond dat niet laatst in de panorama?
het beest van zeewolde?
Dat gezin had een zoon die z'n lul liet zien aan meisjes van 7 of 8 jaar en later bleek dat zijn ouders sexuele gemeenschap hadden met meisjes van 2 tot 7 jaar uit hun buurt...
Kapotschoppen zulke klootzakken, nu zitten ze opgesloten voor tenminste 8 jaar maar als ze vrij zijn en ik mocht ze tegenkomen dan zijn ze alsnog kapot...
De een valt op donker de ander op blond, ik op kontjes en weer een ander op kindjes, valt niet goed te praten maarja, ze kunnen er zelf ook niks aan doen, dus voor alle pedo's maar een oplossing ballen eraf of levenslang!
quote:Dat kan ik me heel goed voorstellen! Toen ik "vroeger" als peuter bij papa in bad ging was dat altijd dikke pret. Als je tegenwoordig zegt dat je als vader met je 3-jarige dochtertje in bad gaat moet je niet raar opkijken als mensen je opeens als "een vieze man" bestempelen. Raar...
Op woensdag 22 mei 2002 19:28 schreef Buurmannetje het volgende:
quote:Sjah nederland verandert
Op woensdag 22 mei 2002 19:44 schreef Zuzana het volgende:[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Toen ik "vroeger" als peuter bij papa in bad ging was dat altijd dikke pret. Als je tegenwoordig zegt dat je als vader met je 3-jarige dochtertje in bad gaat moet je niet raar opkijken als mensen je opeens als "een vieze man" bestempelen. Raar...
Ben je al aan het hakken geweest ?
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 19:58 schreef Vampier het volgende:
Waarom open je een topic met deze titel en schriijf je wat je schrijft?
quote:als je zo'n topic opent in sexualiteit roept dat toch vragen op? En wat voor vreemde reakties zie jij dan??
Op woensdag 22 mei 2002 20:01 schreef Buurmannetje het volgende:
Als ik eerlijk ben zie ik toch een aantal "vreemde" reacties hier, bij mij staat maar 1 ding vast : 'knoeien met kinderen is in mijn ogen nooit goed te praten, hoe opgewonden je er ook van zou mogen raken !!!'
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 19:49 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ben je al aan het hakken geweest ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |