Deze speler is dus identiek aan de Pioneer 444S DVD speler, op het feitje dat er dus 'Koda' op staat. Ik vermoed dat het thai fabriekje dacht ze zelf ook wel te kunnen marketten voor minder (de Pioneer is minstens E 240!). Helaas kun je dit wel aan de manual zien, die is waardeloos. (oke, dus wellicht niet de -perfecte- dvd player... er is ook geen website over.
Anyway even een samenvatting, maar ga naar Pioneer site en zoek op de 444..
speelt: DVD, DVDR, DVD-RW, CD, CD-R, CD-RW
speelt: DVD (duh), DVDA, CD-DA, CD.. MP3! VCD SVCD! XVCD! XSVCD!
uitgangen: Alles! digi (coax, optical) analog (3x stereo en 5.1 audio - totaal een plugje of 10..), scart
extra:
-progressive scan, regiovrij, macrovision disabled en codevrij.
tsja.. bedenkt u maar iets wat hij niet kan..
Ik ga er dus morgen maar even nog een halen voor mezelf. De Makro aanbieding is nl t/m maandag..
quote:Dit soort opmerkingen inkoppen?
Op zondag 12 mei 2002 22:59 schreef puntloos het volgende:
bedenkt u maar iets wat hij niet kan..
Alvast bedankt!
quote:kijk je toch in de online folder.
Op zondag 12 mei 2002 23:20 schreef E.T. het volgende:
Als je dan toch gaat..
Kijk dan meteen even wat de harry potter DVD kost bij de Makro.
In 't foldertje komen ze niet verder dan 'actieprijs' ..Alvast bedankt!
quote:
Makro.nl
harry potter video
Nederlands gesproken of ondertiteld.
7.50 (8.93 incl.)
DVD tegen actieprijs verkrijgbaar.
EXTRA VOORDEEL Bij gelijktijdige aankoop van een Duracell 24 pack ultra penlightbatterijen en een Harry Potter DVD of video 2.50 (2.98 incl.) EXTRA KORTING
quote:* Zworld denkt dat ook
Op zondag 12 mei 2002 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Klinkt erg aardig moet ik zeggen.
quote:Kotsen nog wel. Anyway ik heb nooit geclaimed dat het pioneer -is- ik heb alleen mijn vermoeden geuit. Het ding is namelijk fysiek identiek, zelfde capaciteiten, zelfde specificaties, zelfde formaat en design. De firmware ('software') die erin zit zal wel iets anders zijn, en de afstandsbediening is iets anders.
Op zondag 12 mei 2002 23:20 schreef kezmania het volgende:
Koda is echt niet Pioneer!!!Dit soort verhalen daar kots ik altijd op!
Anyway mijn wilde gok is dat jij een Pioneer 444 hebt en het zielig voor jezelf vindt dat nu een vergelijkbaar ding goedkoper is te krijgen
Een toevoeging nog, het enige dat ik niet kan bevestigen is dat het ding Progressive scan heeft. Het staat niet in de manual, maar in die manual staat geheel niks kwa specificaties. De Pioneer heeft het wel dus ik gok dat hij et doet.
[Dit bericht is gewijzigd door puntloos op 13-05-2002 00:35]
quote:Daar staat geen prijs bij van de DVD..
Op zondag 12 mei 2002 23:55 schreef Amazed het volgende:[..]
kijk je toch in de online folder.
[..]
quote:Als ik er aan denk kijk ik morgen even ET!
Op maandag 13 mei 2002 00:34 schreef E.T. het volgende:[..]
Daar staat geen prijs bij van de DVD..
![]()
Alleen de video
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:36 schreef puntloos het volgende:[..]
Als ik er aan denk kijk ik morgen even ET!
Eh vandaag.
De DVD speler is trouwens nu 151euro (inc btw). Ik heb hem nog even grondig vergeleken met de pioneer 444s.
De pioneer heeft
- geen microfoon/karaoke in
- geen analoge ac3 out
quote:Tnx Puntje!
Op maandag 13 mei 2002 17:04 schreef puntloos het volgende:
ET: Harry Potter is 21 mei in de Makro, gaat 19 euro ex btw kosten.De DVD speler is trouwens nu 151euro (inc btw). Ik heb hem nog even grondig vergeleken met de pioneer 444s.
De pioneer heeft
- geen microfoon/karaoke in
- geen analoge ac3 out
quote:Naja, laat ik het zo zeggen dan, exact alle functies die de pioneer 444s heeft heeft deze ook, plus ze zien er nagenoeg identiek uit.
Op dinsdag 14 mei 2002 23:40 schreef monstamania het volgende:
Heb hem bij de Giraffe voor 159,- gekocht ben er zeer tevreden over alleen die handleiding he. Volgens mij verschilt hij trouwens behoorlijk van die Pioneer, alleen design is ongeveer gelijk.
P.S. als jij me kunt vertellen hoe je dit ding alle mp3's op een hele cd kunt laten randomizen dan hoor ik het graag. Dat is het enige nadeel van dit ding (vind ik), namelijk dat volgens mij hij alleen maar wil randomizen in een dir met mp3's. Je kunt niet alle mp3's randomizen als ze in verschillende directories staan.
quote:Dat weet ik ook nog niet, maar hij heeft dus shuffle, en random dus zal wel een van die twee zijn denk ik. PS die Pioneer kan voor zover ik het weet geen SVCD's aan staat tenminste niet in de handleiding, en de menu's en astandbediening zien er ook behoorlijk anders uit.
Op woensdag 15 mei 2002 04:17 schreef puntloos het volgende:[..]
Naja, laat ik het zo zeggen dan, exact alle functies die de pioneer 444s heeft heeft deze ook, plus ze zien er nagenoeg identiek uit.
P.S. als jij me kunt vertellen hoe je dit ding alle mp3's op een hele cd kunt laten randomizen dan hoor ik het graag. Dat is het enige nadeel van dit ding (vind ik), namelijk dat volgens mij hij alleen maar wil randomizen in een dir met mp3's. Je kunt niet alle mp3's randomizen als ze in verschillende directories staan.
quote:Hij is er nog steeds, nu echter voor E150
Op woensdag 15 mei 2002 21:44 schreef DeF2K het volgende:
sheis...
en toen was het geen maandag meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |