abonnement Unibet Coolblue
pi_4069273
Op uitnodiging van het wereldmuziekfestival Festival Mundial reisde de band Krezip dit voorjaar voor een muzikale expeditie naar Bamako, de hoofdstad van Mali. Met open vizier en een koffer vol akoestische apparatuur vertrok de club om daar de rappers Mize en Philo van de Magic Black Men te ontmoeten. Dit avontuur heeft geleid tot een televisiereportage waarin duidelijk te zien en te horen is hoe Krezip, in de week dat ze met de Magic Black Men optrok, kennis heeft gemaakt met het Afrikaanse leven en de veelzijdige muziek, hoe ze samen musiceerden, plezier beleefden en zelfs spontaan een bruisend concert gaven. Daarnaast heeft het leven van de rappers met alle beperkingen en dat van de Malinese bevolking een diepe indruk op Krezip gemaakt. Leadzangeres Jacqueline: 'Ik denk dat deze documentaire een mooie indruk geeft van de overeenkomsten en verschillen die er vooral op muzikaal gebied zijn. Muziek is het uitgangspunt van deze reportage en reis geweest, dat maakt het zo bijzonder. Het laat zien dat er ondanks de armoede mensen zijn die dansen, lachen en muziek maken!'

05-05-2002 22:20 - 22:50, Nederland 2 (TROS)
  zondag 5 mei 2002 @ 13:57:24 #3
253 Meril
AKA Utop
pi_4069951
Ik dacht al; Krezip in een TROS-special?
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_4075402
Tja, het zal wel de nodige reacties opleveren, maar ik heb genoten van deze special, al moet ik zeggen dat Tros het weer voor elkaar kreeg om ook hier de ontvangst en uitzend kwaliteit te verneuken.....

Voor mij persoonlijk moet het van mijn hart dat ik best wel ontoerekeningsvatbaar word als ik die Jacqueline hoor en zie....mijn god, dat koppie, die ogen, die stem, dat zelfvertrouwen, het feit dat ze makkelijk allerlei talen spreekt, haar zangtalent, ik zou er gvd zo verliefd op kunnen worden.....maar okee, deze taal is denk ik meer voor Babes and Hunks en daar willen de meeste Fokkers haar niet zien om voor mij onduidelijke redenen, maar ja......

In ieder geval was het een leuke documentaire.

Greetz,

Doix

pi_4075548
Ook gekeken. Vond het boeiend. Wat een cultuurshock. Vooral de drummer ging er geloof ik nogal in op, de rest van de band hing er maar een beetje bij....

Vooral grappig dat men daar de kruk van de drummer aan de vloer vastmaken, en dan de bassdrum en hi-hat met een touw aan de kruk

  zondag 5 mei 2002 @ 23:46:56 #6
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_4075614
daar achter later lijkt me wel een plan....})
R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_4076587
Blijven ze ook in Mali?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_4079180
Ik vond het oook heel mooi. Ook het verschil tussen dat voor en achter het hotel. Maar het lijkt me wel ontzettend gaaf hoor om daar zo te zijn. En inderdaad: Jacqueline is een moordwijf! Zoals ze daar praatte enzo, echt heel erg gaaf. Het kwam duidelijk over dat ze het leuk vonden.
Ik heb gister dus een leuk stukje tv gezien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 mei 2002 @ 10:46:13 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_4079420
t was een mooie docu vond k. ik vond t alleen jammer dat we alleen thijs (de drummer) en jaq vooral gezien en gehoord hebben.
Voor de rest zal k niet raar op kijklen als die rapper uit mali een keer opduikt op t album van krezip.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_4079508
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:46 schreef rubbereend het volgende:
t was een mooie docu vond k. ik vond t alleen jammer dat we alleen thijs (de drummer) en jaq vooral gezien en gehoord hebben.
Voor de rest zal k niet raar op kijklen als die rapper uit mali een keer opduikt op t album van krezip.
Dat zat ik ook al te denken. Maar het nummer dat ze samen deden tijdens dat optreden klonk niet eens zo slecht.
pi_4081563
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat zat ik ook al te denken. Maar het nummer dat ze samen deden tijdens dat optreden klonk niet eens zo slecht.


Ik had het daarna nog de hele avond in mijn hoofd zitten, zou me dus idd niets verbazen als dat ooit nog uit gaat komen op wat voor manier dan ook..
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
pi_4084662
"Is that the record you are going to turn?"

Was het enige wat ik ervan gezien heb. Ik kwam er langs gezapt en ben maar snel weer weggezapt

  maandag 6 mei 2002 @ 16:50:02 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4084772
quote:
Op maandag 06 mei 2002 10:46 schreef rubbereend het volgende:
t was een mooie docu vond k. ik vond t alleen jammer dat we alleen thijs (de drummer) en jaq vooral gezien en gehoord hebben.
Ja hoe langer de toetseniste Annelies in beeld is hoe beter *zucht*

Het was overigens een herhaling

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_4105911
quote:
Op maandag 06 mei 2002 16:50 schreef Machiel het volgende:

[..]

Ja hoe langer de toetseniste Annelies in beeld is hoe beter *zucht*

Het was overigens een herhaling


Ook een heel aantrekkelijke dame, naar horen zeggen iemand zonder enige vorm van capsones, iets wat helaas Jacqueline wel verweten wordt....maar ja, Jacq staat bij mij toch op nummer 1.....ben wel benieuwd naar hun nieuwe werk, dat geloof ik na de zomer moet uitkomen? En idd....zou me niets verbazen als dat nummer met die rapper of op die cd verschijnt of op een single!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 mei 2002 @ 13:15:46 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_4110760
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 00:54 schreef Doix het volgende:

[..]

Ook een heel aantrekkelijke dame, naar horen zeggen iemand zonder enige vorm van capsones, iets wat helaas Jacqueline wel verweten wordt....maar ja, Jacq staat bij mij toch op nummer 1.....ben wel benieuwd naar hun nieuwe werk, dat geloof ik na de zomer moet uitkomen? En idd....zou me niets verbazen als dat nummer met die rapper of op die cd verschijnt of op een single!


doe mij maar annelies... zucht
Is ook wel wat als die rapper met grote optredens komt ofzo, Krezip zal denk ik namelijk wel de HMH doen bij de promotietour van hun nieuwe cd, daarover gesproken:
ff van de site afgeplukt:
quote:
het nieuwe album
Even de laatste nieuwtjes uit onze repetitieruimte: We zitten nu voor het nieuwe album in de, zoals dat heel sjiek heet, preproductiefase. Het gaat erg lekker en er zijn nu tien à elf nummers klaar om opgenomen te worden. We gaan nog even door met schrijven en repeteren en dan gaan we in mei de studio in. Als alles volgens planning loopt (en dat weet je natuurlijk nooit precies) moet het album dan ergens eind september/begin oktober in de winkels liggen maar dat is dus allemaal onder voorbehoud. Een titel voor het album hebben we nog niet maar dat komt ongetwijfeld, als werktitel gebruiken we nu even CD 2. We doen hard ons best om er iets heel moois van te maken! Hou de site in de gaten voor de laatste nieuwtjes over het nieuwe album. Tot ziens!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_4647335
Wordt het nog een keer herhaald?
Alles flux?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')