Ze zijn iets verkleind (690 ipv 800) zodat de layout niet wordt opgefokt. Daarom dus ietje minder strak.
Voor de overige 25 screenshots: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,561176-1,00.html
SimCity 3000 was maar een opgeknapte SimCity 2000, Simcity 4(000) wordt geheel nieuw.
Check trouwens deze link voor wat meer info over SimCity 4(000)
quote:mooi spel dat zeker en de systeemeisen wat minder mooi voor mijn portomonee
Op woensdag 01 mei 2002 01:56 schreef Refragmental het volgende:
Dit wordt echt een mooi spel, let maar op.SimCity 3000 was maar een opgeknapte SimCity 2000, Simcity 4(000) wordt geheel nieuw.
Check trouwens deze link voor wat meer info over SimCity 4(000)
Iemand een idee hoe en of ik de orginele sc3 (geen speciale editie ofzo) kan laten draaien op XP ? Hij wilt nie echt (ook niet als ik compatilibili (hoop i's zeg)) teits modus aanzet enzo).
EDIT: Er zit een vulkaan in! LOL!
Weet iemand al waneer het eigelijk op de markt komt in NL?
Groeten KITT
-Een overgang van dag en nacht
Je ziet het donker worden en de lichten in de
huizen/gebouwen, lantarenpalen, koplampen van auto's en stoplichten gaan branden.
-Het verkeer
De auto's rijden op verschillende snelheden en je krijgt nu ook spitsuur.
-Rampen
Bij brand zie je de brandweer uitrukken en de brand blussen (zie eerste screenshot van dit topic).
-Hellingen
De hellingen kunnen nu ook bebouwd worden met huizen/andere gebouwen.
En nog meer kleine dingetjes lees de preview van mijn bron.
bron: GameSpot.com, Sim City 4
Als ik die heb geef ik wel een UR elletje door.
Ik ben ondertussen ff shots aan het bekijken en ik zie vligende koeien!!
De tornado is wel heel echt geworden LOL
[Dit bericht is gewijzigd door civfan.com op 01-05-2002 17:24]
quote:Op E3 laten ze pas de eerste werkende versie zien, dus een demo is er nog lang niet (hooguit een uitgelekte Alpha versie)
Op woensdag 01 mei 2002 17:21 schreef civfan.com het volgende:
Ik heb alle simcity's al gespeeld, maar dit slaat alles. Ff gou de demo zoeken ( als die er is).
Als ik die heb geef ik wel een UR elletje door.
quote:WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Op woensdag 01 mei 2002 17:29 schreef civfan.com het volgende:
wat is het adres van E3
Dat is een gameshow !
Ik heb inmiddels alle screenshots gezien, en ik zie dat er aan sommige gebouwen nog wel wat werk verricht moet worden.
Maar voor een preview ziet dit er veelbelovend uit.
[Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan op 01-05-2002 17:43]
quote:Dus?
Op woensdag 01 mei 2002 17:37 schreef Bastard het volgende:[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Dat is een gameshow !
quote:Word gevraagd om een adres... daar moest ik om lachen..
Op woensdag 01 mei 2002 17:42 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Dus?
Ze hebben wel een site.
De maker van de Sim City serie is Maxis (maar dat weten de sim-fans wel).
En ik hoop dat ze die zwarte ronde gebouwen uit Simcity 1 er ook in hebben gebakken...
quote:Hoe moet ik dat weten, ik speel alleen de games maar verder geef ik er weinig om...
Op woensdag 01 mei 2002 17:37 schreef Bastard het volgende:[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA!!!
Dat is een gameshow !
quote:Om bv een onveilige buurt veiliger te maken.....
Op donderdag 02 mei 2002 07:47 schreef indahnesia.com het volgende:
wie oh wie kan me vertellen over de details in het spel.. Vroeger legde je wegen aan die je dan moest onderhouden.. Is er nu meer detail? Ik bedoel, straatverlichting gaat aan en uit, maar bepaal je ook waar die lichten komen te staan? Ik noem maar een voorbeeld.
Over de lantarenpalen lijkt het me vrij duidelijk, dat je die gewoon kan plaatsen (op dezelfde manier dat je voor weg/snelweg kan kiezen).
quote:Heb je enig idee hoeveel ruimte dat gaat kosten? Als ze elk persoon in je stad zó gedetailleerd moeten gaan maken.
Als ze niet 3d gaan hoeft het voor mij niet.
Ik wil inzoomen tot op de neus van een ventje dat op straat
loopt. Voor minder doe ik het niet.
En SC3000 is al 3D (zei het in een niet echt geavanceerde vorm).
Ohja, wanneer komt dit spel uit?
quote:Er is een forum (Engelstalig) die waar je die ideeen kan posten.
Om bv een onveilige buurt veiliger te maken.....
hmmmm klinkt als een goed idee, moet je hun eens mailen ofzo.
quote:Ze zeiden dat er revolutionaire dingen eraan veranderd/toegevoegd zouden worden.
cool man. Dit spel moet ik hebben. Er zijn neem ik aan ook nieuwe buildings? En wat zijn de systeem eisen?Ohja, wanneer komt dit spel uit?
Ik hoop zo snel mogelijk, maar ik denk pas na de zomer.
Alleen weinig screenshots, en nog geen video
quote:je kunt op dat plaatje goed zien dat het in 3d is!
Op vrijdag 09 augustus 2002 10:55 schreef Dezz het volgende:
Nog een leuk screenshotje[afbeelding]
en wees maar gerust over de systeem eisen, want zulke eisen als jullie noemen, is wel overdreven ik denk dat je er goed vanaf komt met een P600 en geforce 2 en een boel werkgeheugen
In SimCity 4, each city is part of a larger region. Your neighbors are other cities that you can play. For example, you could play all five boroughs of New York City, and rule a metropolis!
If you want to create a specialized city, it pays to think about your neighboring cities. All of the economies in a region are intertwined. Want to make a bedroom community? Better first make a city where your Sims can work. Then move next door and build your suburb. You can experiment with different region layouts-traditional downtown centers or more modern "edge" cities.
Nu begint het echt leuk te worden
Oh ja ik kaats er ook gelijk nog wat coole screenshots tegenaan (ik weet niet of sommige al geplaats zijn, geen zin om te checken iig
)
quote:is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
Op maandag 09 september 2002 19:41 schreef Dezz het volgende:
YEAH!!!!!!!! Lees onderstaand stukje maar eens!In SimCity 4, each city is part of a larger region. Your neighbors are other cities that you can play. For example, you could play all five boroughs of New York City, and rule a metropolis!
If you want to create a specialized city, it pays to think about your neighboring cities. All of the economies in a region are intertwined. Want to make a bedroom community? Better first make a city where your Sims can work. Then move next door and build your suburb. You can experiment with different region layouts-traditional downtown centers or more modern "edge" cities.
Nu begint het echt leuk te worden
Oh ja ik kaats er ook gelijk nog wat coole screenshots tegenaan
(ik weet niet of sommige al geplaats zijn, geen zin om te checken iig
)
Maar ik kan niet wachte om simcity 4. Ga gelijk New York namaken. I love New York and Simcity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |