Wat vinden we daar nou van?
Ik vind het werkelijk schandalig wat een flutprijsje om die lui mee af te schepen.
stelt echt niets voor.
1 van de kandidaten dacht haar eerste jaar toneelacademie er mee te kunnen bekostigen als ze toegelaten werd...
bij mijn weten kost dat toch echt ietsje meer....
quote:Afgezien daarvan verbaasde ik me inderdaad over dat flutbedrag.
Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef Zander het volgende:
Oei ja, schandaaalig! Straks moeten die mensen nog echt gaan werken voor hun geld, zoals ieder ander.
quote:Hoe had ze dat dan willen doen? Voor zover ik weet krijgen ze niks meer dan onkostenvergoeding voor hun deelname aan dergelijk programma's.
Op donderdag 18 april 2002 21:54 schreef HighLander het volgende:1 van de kandidaten dacht haar eerste jaar toneelacademie er mee te kunnen bekostigen als ze toegelaten werd...
quote:En jij denk dat dat huis ineens op de plaats van het BB huis stond en dat de selectie procedure en de leraren niks hebben gekost?
Op donderdag 18 april 2002 22:01 schreef Breuls het volgende:Ze hebben veeeeel meeeeeeeer geld bespaard door de show te stoppen (jah, okej, gokje
) dus er had best meer vanaf gekund.
Er worden 270 mensen ontslagen bij EndeMol. Dus denk maar niet dat ze geld teveel hebben...
quote:nouja best wel lullig, was iemand bij die was gestopt met de toneelschool en die kon nou niet meer terug, ben je ook vet genaaid
Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef Zander het volgende:
Oei ja, schandaaalig! Straks moeten die mensen nog echt gaan werken voor hun geld, zoals ieder ander.
[Dit bericht is gewijzigd door -Sum- op 18-04-2002 22:57]
quote:keyword gok
Op donderdag 18 april 2002 22:57 schreef -Sum- het volgende:
nouja best wel lullig, was iemand bij die was gestopt met de toneelschool en die kon nou niet meer terug, ben je ook vet genaaidneem je de gok aan dat programma mee te doen en te stoppen waar je mee bezig bent, gebeurd dit
quote:Gelukkig is het bruto.
Op donderdag 18 april 2002 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is nog te veel.
Was toch maar een triest zootje bij elkaar, dus ze moeten maar tevreden zijn met hun euro'tjes...
Dat gaat dan zeker niet door.
quote:tja lullig, ik kan er vrij weinig over zeggen want kheb A) geen enkele aflevering gezien, B) de mensen zijn toch jong geloof ik? die kunnen nog alle kanten op....
Op donderdag 18 april 2002 21:54 schreef HighLander het volgende:
met een lullige check ter waarde van 4000 euro..
Bron: RTL Boulevard ( en me moeder die het zag )Wat vinden we daar nou van?
Ik vind het werkelijk schandalig wat een flutprijsje om die lui mee af te schepen.stelt echt niets voor.
1 van de kandidaten dacht haar eerste jaar toneelacademie er mee te kunnen bekostigen als ze toegelaten werd...
bij mijn weten kost dat toch echt ietsje meer....
Ik wordt een beetje moe van zulke series eerlijk gezegd waarbij de 'winnaar' of 'winnaars' die je meestal na 2 jaar dagelijks in de kroeg aan zult treffen omdat hun laatste poging hun autobiografisch boek geflopt is... omdat ze gewoon niet-intresting-zijn ![]()
okay ik generaliseer nu even... maar zit ik close?
kijk maar naar Ruud van BB1.
GLG
quote:geheel mee eens.
Op donderdag 18 april 2002 23:03 schreef Schorpioen het volgende:
Zoiets had je op je klompen aan kunnen voelen natuurlijk. Endemol is er alleen om geld te verdienen, niet om de weldoener of suikeroom te spelen, al willen ze dat wel zo doen lijken. Het zijn gewoon naaiers, en waarschijnlijk stond het contract vol met allerlei clausules, bijv: mocht het programma niet doorgaan dan heeft u nergens recht op blabla.
Beetje naief om meer te verwachten van deze oplichtersbende.
GLG
quote:Of heette hij nu Kans Loos.
Op donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Vampier het volgende:
Koos Lans speelde toch ook mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |