Ik vraag het omdat ik het wil proberen het probleem te verhelpen tussen deze ergenissen tussen deze twee forums.
Mog er personen zijn die een vraag hebben over hun pc en durfen het niet te vragen op got
dan kunnen ze me een email sturen en zal ik proberen het probleem of vraag te beantwoorden .
Ps
laten we hier nu geen worden of ruzie over maken maar op een fatsoenlijke manier oplossen .
email suijkerbuijk@noknok.nl of suijkerbuijk37@zonnet.nl
quote:wat een dom idee
Op dinsdag 19 maart 2002 23:27 schreef I.would.love.to het volgende:
Ach, eigenlijk moesten ze Fok van de servers aftrappen zodat GoT weer wat sneller is
quote:Ja, goed idee zeg
Op dinsdag 19 maart 2002 23:27 schreef I.would.love.to het volgende:
Ach, eigenlijk moesten ze Fok van de servers aftrappen zodat GoT weer wat sneller is
Op GoT mag je geen nieuw topic aanmaken. (UTFS enzo
)
quote:Ik weet het niet.Ik zit op beide
Op dinsdag 19 maart 2002 23:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
vertel eens wat de comunicatie storing is
tussen nieuwe gebruikers van fok naar got.Ik vraag het omdat ik het wil proberen het probleem te verhelpen tussen deze ergenissen tussen deze twee forums.
Mog er personen zijn die een vraag hebben over hun pc en durfen het niet te vragen op got
dan kunnen ze me een email sturen en zal ik proberen het probleem of vraag te beantwoorden .Ps
laten we hier nu geen worden of ruzie over maken maar op een fatsoenlijke manier oplossen .
quote:Op GoT moet je de search gebruiken, kom je een gesloten topic tegen, zou je daar eigenlijk een reply op willen posten, maar dat kan niet want het is al gesloten, dus open je een nieuw topic, omdat je probleem nog niet duidelijk is en vervolgesn krijg je een flame.
Op dinsdag 19 maart 2002 23:30 schreef Simba het volgende:
Op Fok mag je geen "oud" topic "omhoogkicken"Op GoT mag je geen nieuw topic aanmaken. (UTFS enzo
)
quote:ik meen dit dus houw je grappen bij je
Op dinsdag 19 maart 2002 23:28 schreef -Ma3stro- het volgende:
UTFS!!!
![]()
verder ben ik dus bereid om mijn vrijen tijd te besteden op mensen te helpen en vragen te behandelen.
Lijk wel de cup soep reclamen wel
quote:verdoe je tijd dan niet met op mij te replyen :x
Op dinsdag 19 maart 2002 23:31 schreef suijkerbuijk het volgende:[..]
verder ben ik dus bereid om mijn vrijen tijd te besteden op mensen te helpen en vragen te behandelen.
maak een newbie forum?
en veel gotters denken kennelijk.. ik post veel dus ik weet veel... de puisterige eikeltjes...(sorry)
quote:Ik ben ook bereid om jou te helpen. Met een spellingscursus.
Op dinsdag 19 maart 2002 23:31 schreef suijkerbuijk het volgende:[..]
ik meen dit dus houw je grappen bij je
ik ben niet van plan om oude post door te gaan lezen.verder ben ik dus bereid om mijn vrijen tijd te besteden op mensen te helpen en vragen te behandelen.
Lijk wel de cup soep reclamen wel
quote:LOL!
Op dinsdag 19 maart 2002 23:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
vertel eens wat de comunicatie storing is
tussen nieuwe gebruikers van fok naar got.Ik vraag het omdat ik het wil proberen het probleem te verhelpen tussen deze ergenissen tussen deze twee forums.
dan kunnen ze me een email sturen en zal ik proberen het probleem of vraag te beantwoorden .Ps
Die is echt goed!
Wat is het probleem dan??
Ik vind dit geruzie gewoon onzin.
Dat er personen zijn die niet goed geholpen worden .
Met slotjes worden gegooit.
Niet goed wijs uit raken hoe ze moeten gedragen op got.
ps
een nederlandse spellings curses heb ik inderdaad nodig ja.
Maar zo lang als jullie weten wat ik bedoel zal het wel los lopen denk ik ?
Verder wil ik wel de problemen aan pakken .
Als je je gewoon aan de regels houdt en veel info geeft blijft je topic wel open.. Mocht ie dan alsnog gesloten worden ga je ff langs LA om verhaal te halen..
Af en toe worden er wel eens topics gesloten waarbij ik ook mn twijfels heb, maar over het algemeen wordt er best wel overdreven imo..
* AMADEUZ heeft ook een behoorlijk lange tijd op GOT gezeten.
In het begin was het nog wel leuk, maar op den duur hangen die SLOTJES, UTFS, RTFM je de strot uit.
ten slotten hebben ook de tweakers het moeten leren of niet soms .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |