abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3547204
vertel eens wat de comunicatie storing is
tussen nieuwe gebruikers van fok naar got.

Ik vraag het omdat ik het wil proberen het probleem te verhelpen tussen deze ergenissen tussen deze twee forums.

Mog er personen zijn die een vraag hebben over hun pc en durfen het niet te vragen op got
dan kunnen ze me een email sturen en zal ik proberen het probleem of vraag te beantwoorden .

Ps
laten we hier nu geen worden of ruzie over maken maar op een fatsoenlijke manier oplossen .

email suijkerbuijk@noknok.nl of suijkerbuijk37@zonnet.nl

pi_3547288
Ze moeten gewoon een newbie forum voor mensen die niet zo erg durven maken op got! Of de mensen moeten het in de digital corner op fok vragen.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:27:53 #3
14476 I.would.love.to
Advocaat van de duivel
pi_3547323
Ach, eigenlijk moesten ze Fok van de servers aftrappen zodat GoT weer wat sneller is
pi_3547331
UTFS!!!

dinsdag 19 maart 2002 @ 23:29:03 #5
21506 ShADoW18
That's Life !!!
pi_3547349
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:27 schreef I.would.love.to het volgende:
Ach, eigenlijk moesten ze Fok van de servers aftrappen zodat GoT weer wat sneller is
wat een dom idee
»»ShADoW of DaRkNeSs«« ... .::TrUe DeDiCaTiOn MeAnS No ReGrEtS::.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:29:06 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_3547352
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:27 schreef I.would.love.to het volgende:
Ja, goed idee zeg
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_3547366
Op Fok mag je geen "oud" topic "omhoogkicken"

Op GoT mag je geen nieuw topic aanmaken. (UTFS enzo )

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_3547390
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

Ik vraag het omdat ik het wil proberen het probleem te verhelpen tussen deze ergenissen tussen deze twee forums.

Mog er personen zijn die een vraag hebben over hun pc en durfen het niet te vragen op got
dan kunnen ze me een email sturen en zal ik proberen het probleem of vraag te beantwoorden .

Ps
laten we hier nu geen worden of ruzie over maken maar op een fatsoenlijke manier oplossen .

Ik weet het niet.Ik zit op beide
.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:31:02 #9
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3547392
GOT kan wel dicht, die koopjesjagers hebben toch niks zinnigs te melden. Voor technische discussies kun je altijd nog naar Ars of iets anders met wat meer niveau.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_3547413
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:30 schreef Simba het volgende:
Op Fok mag je geen "oud" topic "omhoogkicken"

Op GoT mag je geen nieuw topic aanmaken. (UTFS enzo )

Op GoT moet je de search gebruiken, kom je een gesloten topic tegen, zou je daar eigenlijk een reply op willen posten, maar dat kan niet want het is al gesloten, dus open je een nieuw topic, omdat je probleem nog niet duidelijk is en vervolgesn krijg je een flame.
pi_3547416
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:28 schreef -Ma3stro- het volgende:
UTFS!!!

ik meen dit dus houw je grappen bij je
ik ben niet van plan om oude post door te gaan lezen.

verder ben ik dus bereid om mijn vrijen tijd te besteden op mensen te helpen en vragen te behandelen.

Lijk wel de cup soep reclamen wel

pi_3547538
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

verder ben ik dus bereid om mijn vrijen tijd te besteden op mensen te helpen en vragen te behandelen.

verdoe je tijd dan niet met op mij te replyen :x
pi_3547592
nee dus heb tijd zat op dit moment.
pi_3547628
op got word je geflamed voor je tot 3 hebt geteld..
maak idd een newbie forum?
ikke is it'ter.. maar mijn vrouw nie.. en die is wel es in stukjes gehakt voor een newbie fout..

maak een newbie forum?

en veel gotters denken kennelijk.. ik post veel dus ik weet veel... de puisterige eikeltjes...(sorry)

Klikt niet op facebook links
pi_3547687
ja heb op got ook altijd een beetje et gevoel dat iedereen maar zoveel mogelijk wil patsen met hoeveel kennis wel niet heeft
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:47:29 #16
25021 R.I.Baboon
IR\\\'s kwade tweelingbro
pi_3547723
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

ik meen dit dus houw je grappen bij je
ik ben niet van plan om oude post door te gaan lezen.

Lijk wel de cup soep reclamen wel

Ik ben ook bereid om jou te helpen. Met een spellingscursus.
Ik haad spelvouten.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:48:45 #17
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3547748
RTFM
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:49:57 #18
14806 CrashOne
100% compliant
pi_3547771
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

Ps

LOL!

Die is echt goed!

Wat is het probleem dan??

FOK!fotograaf dinsdag 19 maart 2002 @ 23:50:47 #19
9758 GoGoHaRrY
live ingetypt !
pi_3547778
Waarom dit geruzie over twee forums op een machine. Het zijn beide forums met een totaal andere doelgroep. Eigenlijk is het dus puur toeval dat iemand van GoT iets op Fok! post en andersom. Ik heb af en toe ook het idee dat de moderators van GoT het een beetje te druk hebben en eigenljik iets te snel een Topic modereren, maar soms ook prima. Het gaat wel om mensenwerk dus er worden "fouten gemaakt". Hier op FOK! (waar ik dus eigenlijk niet thuis hoor) kan ik hier niet over oordelen en doe ik dat dus ook niet!

Ik vind dit geruzie gewoon onzin.

EOS 10D / EOS 40D / 10-22 / 24-70 2.8L / 70-200 2.8L IS / 580EXII
Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.
pi_3547847
het grootse probleem is:

Dat er personen zijn die niet goed geholpen worden .
Met slotjes worden gegooit.
Niet goed wijs uit raken hoe ze moeten gedragen op got.

ps
een nederlandse spellings curses heb ik inderdaad nodig ja.
Maar zo lang als jullie weten wat ik bedoel zal het wel los lopen denk ik ?

Verder wil ik wel de problemen aan pakken .

dinsdag 19 maart 2002 @ 23:58:45 #21
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_3547919
Ik zit regelmatig op beide forums (fora?), en ik zie het probleem niet zo wat een hoop Fok!kers met GoT hebben.
Ja, als je een ongeloofelijk suffe of vage vraag stelt, wat je ook gewoon in je manual of in de help had kunnen vinden, dan krijg je dat te horen ja! Ok, soms kan dat wat vriendelijker gemeld worden, maar het komt zooo vaak voor dat iemand een totaal onduidelijke vraag stelt, of een vraag die al 3 miljoen keer voorbij is gekomen. Als ze die search nou gewoon eens gebruiken, is het voor een heel groot deel van die vragen niet meer nodig om een topic te openen. Kortom, GoT heeft gelijk!
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:59:57 #22
4493 devvos
GoT roels!
pi_3547939
Dat met slotjes gooien valt best mee.. Er zijn gewoon veel mensen die geen enkele moeite doen voor ze hun vraag stellen, of gewoon iets posten wat niet mag... (tel het aantal warez/serial requests op 1 dag maar eens)

Als je je gewoon aan de regels houdt en veel info geeft blijft je topic wel open.. Mocht ie dan alsnog gesloten worden ga je ff langs LA om verhaal te halen..

Af en toe worden er wel eens topics gesloten waarbij ik ook mn twijfels heb, maar over het algemeen wordt er best wel overdreven imo..

pi_3547958
Ach GOT is een bij elkaar geraapt zooitje van pubers die denken dat ze veel weten over PC's terwijl ze ontzettend uit hun nek zitten te lullen.

* AMADEUZ heeft ook een behoorlijk lange tijd op GOT gezeten.

In het begin was het nog wel leuk, maar op den duur hangen die SLOTJES, UTFS, RTFM je de strot uit.

pi_3547972
ben ik ook mee eens maar je moet niet vergeten dat de meeste mensen helemaal geen kaas hebben gegeten van hun pc.
Dus een beetje begeleiding kan ook geen kwaad

ten slotten hebben ook de tweakers het moeten leren of niet soms .

woensdag 20 maart 2002 @ 00:02:32 #25
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_3547984
Dat geroep van UTFS of RTFM valt heel erg mee tegenwoordig vind ik anders. Geroep om slotjes zie ik hier vaker voorbij vliegen dan op GoT...
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')