abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2002 @ 19:27:01 #1
24583 Postbode_Siemen
en TNT uiteraard
pi_3449019
Ik ben dus postbode van beroep he, en ik had laatst een discussie met een andere postbode. Hij vond het niet ethisch verantwoord dat ik weleens wat spullen uit de post doorlas die ik bezorg (ik bezorg nl. in een klein dorp in Drente). Vooral mensen die pakketjes krijgen van grote sexshops ed. Op zich snap ik zijn redenering wel, over postgeheim en zo, maar ik zit dus ook in de Kerkeraad en op deze manier kan ik, als ik twijfel over bepaalde mensen hun ware geloofsaard, me ervan vergewissen of ze wel oprecht zijn in hun geloof. Die informatie speel ik dan door aan de dominee, die daar natuurlijk correct mee omgaat. Zo poog ik voor mezelf een klein steentje bij te dragen aan een betere maatschappij. Maar is dit nu wel of niet gerechtvaardigd?
Alleen op zondag heb ik een dagje vrij, die ik 100% aan de Heer opoffer
pi_3449029
.

Nee.

It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 10 maart 2002 @ 19:29:26 #3
24583 Postbode_Siemen
en TNT uiteraard
pi_3449043
Waarom niet, Aard? Ik doe toch niks schadelijks?
Alleen op zondag heb ik een dagje vrij, die ik 100% aan de Heer opoffer
pi_3449052
Mijn God in welk dorp woon jij? Sint-Jan Doedeldonkersveen ofzo
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 10 maart 2002 @ 19:30:58 #5
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3449060
Dus jij snuffelt in privéspullen van andere mensen om te kijken of ze wel oprecht geloven? Is dat niet echt heel erg hypocriet van je?

leuke kloon trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 10-03-2002 19:31]

I wasn't supposed to BE here today!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 maart 2002 @ 19:31:11 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_3449063
Ik neem aan dat je bericht niet serieus bedoeld is. En anders mag je wat mij betreft linea recta ontslagen worden.
pi_3449072
Wie zonder zonde is opene de eerste brief...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_3449073
quote: