abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3447343
Die van mij crashde vaak maar dat kwam omdat voltages telaag stonden nu alles wat hoger en super stabiel
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  zondag 10 maart 2002 @ 17:17:54 #102
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_3447747
Khen Xp op mn compu staan en hij crasht wel eens maar dan kan je zo'n systeem herstel gebruiken zodat de schade vrij beperkt blijft maar eens in de 3 weken is er wel ns n crash
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_3447816
Uhm...nooit?

Windows 2000

ik denk eerst goed na voordat ik iets doms zeg
pi_8263404
Inderdaad, nooit..

Windows 2000 Pro.
Laatste keer dat mijn pc uit is geweest was een weekje of 5 geleden.. omdat ik opnieuw moest opstarten na het installeren van een programma
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_8263588
nou ik krijg gelukkig ndie blauwe schermen niet meer (omdat ik winXP heb)

maar bij mij crashed hij niet meer zo vaak eigenlijk, zo 4 a 5 keer in de week denk ik. Komt ook waarschijnlijk omdat ik m'n harde schijf een beetje heb opgeruimt. Alles wat op cdtjes gezet enzo. misschien wel een aanrader. ook is het goed om je harde schijf te delen in partities (d.w.z. dat je harde schijf in kleinere virtuele harde schijven wordt opgedeeld) dat zal ook heel wat crashen voorkomen.

pi_8263803
Paar keer per dag...

Windows ME

maandag 3 februari 2003 @ 23:58:32 #107
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8263861
Zojuist nog een blauw scherm gehad.
Komt zo eens in de 2 weken voor ofzo (Windows XP Pro)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8266646
C:\>uptime ragnarok
\\ragnarok has been up for: 51 day(s), 20 hour(s), 47 minute(s), 24 second(s)

(gewoon Windows hoor)

En ja, een beetje sysadmin met kennis zorgt ervoor dat zijn bak in goede conditie is. De juiste hardware, juiste software, en als er een probleem is weten waardoor (of dat kunnen achterhalen) en REPAREREN.

Mensen die zeiken op windows... grrr, onzin.

Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_8279768
Sinds ik windows XP heb ik nog nooit crahses gehad. Maar met windows Meer Ellende was het echt doffe ellende. Minstens 5x per dag.
"It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious"
  dinsdag 4 februari 2003 @ 21:05:02 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8280011
echt vrijwel nooit meer sinds 2000/XP. Heel af en toe als ik weer eens met beta drivers aan de gang ga, maar met officiele drivers en goeie updates is het zo stabiel als een huis.

Ik heb net een libretto gekocht (mini laptop) en daarop draai ik 98 ivm slchts 32MB, het draait wel hoor, maar daar zie ik dus af en toe weer eens een BSOD op.

Jammer dat windows nog steeds de reputatie heeft van instabiel OS.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_8280139
  • WIN XP PRO comp: Nooit
  • WIN 2000 comp: Nooit
  • WIN ME comp: 1- 2x per maand. (staat 24/7 aan en XP past niet op de HDD)
  • WIN 98 comp: Zelden (wordt ook bijna niet gebruikt)
  • pi_8282331
    1x in de 2 weken ofzo. Ruwe schatting. Kan ook best minder zijn.

Of doe ik nou iets verkeerd .

woensdag 5 februari 2003 @ 03:37:39 #113
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_8285843
    PC Staat 24/7 aan en ik weet niet hoe een blauw scherm in Windows XP eruit ziet.... nooit gezien namelijk. In Windows 2000 zag het 1 keer, en ettelijke hondertallen onder Windows 98.... maar dat zal niemand verbazen natuurlijk
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_8285953
    Nooit natuurlijk
      Overall beste user 2022 woensdag 5 februari 2003 @ 08:41:27 #115
    3928 Ulx
    you aint no punk you punk
    pi_8286269
    Win98: Zeer zelden, hoewel ergens een dll of een drivertje van een proggie raar doet en wel eens een systeembezet melding komt.
    Maar spontaan crashen of zo doet de machine niet.
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    pi_8293138
    Sinds ik windows xp heb is mn computer nog nooit echt vastgelopen, kon altijd nog met ctrl + alt + delete de boel fixen Heb dus nog nooit opnieuw op hoeven te starten vanwege vastlopen.. al zo'n jaartje niet
      woensdag 5 februari 2003 @ 18:39:57 #117
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_8296249
    Slaat vrij weinig vast, soms werkt ctrl-alt-delete goed zat.

Maar laatste tijd ben ik nogal aan het overclocken en soms ga ik dan tever en hebbie weer een vastloper.

Drugs are good mkay?
    pi_8296412
    Workstation:
    18:42:57 up 164 days, 4:24, 2 users, load average: 1.26, 1.15, 1.09

Server:
    18:43:16 up 327 days, 9:16, 5 users, load average: 0.22, 0.41, 0.25

woensdag 5 februari 2003 @ 19:00:14 #119
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_8296659
    In win xp, alleen toen bepaalde oude spellen de DirectX 9 niet accepteerde, blue screen.
    Gefixed en verder nooit iets a.d hand hier

Win 95/98 zelden, wordt alleen voor kids spelletjes gebruikt

~Cheer up, the worst is yet to come.~
    pi_8296732
    turf: ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| ||||| |||||
      woensdag 5 februari 2003 @ 20:14:23 #121
    46314 VriendP
    Steuntrekker
    pi_8298485
    Tis opvallend om te zien dat ineens veel minder mensen last hebben van vastlopers zodra dit fenomeen aan stommiteit wordt gekoppeld...

Mijne loopt elke dag vast ja.

Ik heb de regels niet gelezen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')