abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2002 @ 02:06:29 #1
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367225
Dat je beste vriendin, waar je eigelijk verliefd op bent (maar door omstandigheden niet mee samen kan zijn), iemand anders leuk vind, waar ze mee gezoend heeft
En waar jij eigelijk helemaal van binnen dood gaat?, en ook echt kan om janken etc
maar toch omdat je zo veel van haar 'houd', blij voor haar moet zijn van je zelf, ongeacht jou eigen gevoelens?

Dat heb ik dus nu
Ik voel me daar echt niet gelukkig bij, maar ik wil gewoon dat zij blij is...
is dat nou dom om te zeggen van mij?

ik zocht naar gevoel, ik zocht naar iets. als je begrijpt wat ik bedoel, heb jij het dan gevonden?
  zondag 3 maart 2002 @ 02:07:32 #2
331 Merel
Be here now.
pi_3367234
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:06 schreef razor-x het volgende:

nee das lief
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 3 maart 2002 @ 02:09:47 #3
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367248
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:07 schreef Merel het volgende:

[..]

nee das lief

dat zei ze ookal ja, maar toch voel ik me er rottig bij
ik zocht naar gevoel, ik zocht naar iets. als je begrijpt wat ik bedoel, heb jij het dan gevonden?
  zondag 3 maart 2002 @ 02:10:31 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3367257
quote:
Dat je beste vriendin, waar je eigelijk verliefd op bent (maar door omstandigheden niet mee samen kan zijn), iemand anders leuk vind, waar ze mee gezoend heeft
En waar jij eigelijk helemaal van binnen dood gaat?, en ook echt kan om janken etc
maar toch omdat je zo veel van haar 'houd', blij voor haar moet zijn van je zelf, ongeacht jou eigen gevoelens?

Dat heb ik dus nu

heb uk ook wel eens gehad , gaat vanzelf over
  zondag 3 maart 2002 @ 02:11:41 #5
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_3367265
quote:

[..]

nee das lief

naief?

Nee da's een goed mens zijn,
iets waar je ondanks die tranen trots op kan en zou moeten zijn ..

Er zijn niet eens zo heel veel dergelijke mensen over, en sommigen vinden het ook nog es nodig om daar tot in het extreme misbruik van te maken (iets waar ik net weer heel fijntjes aan herinnerd werd).

Just suffer the consequences and be proud of the person you are.
Werkt(e) voor mij in ieder geval.

g'luck

[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 03-03-2002 02:12]

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 3 maart 2002 @ 02:11:42 #6
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367266
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

heb uk ook wel eens gehad , gaat vanzelf over

Hoelang had jij het dan?
ik ben eik al 2maanden treurig om deze meid
pi_3367279
quote:

[..]

nee das lief

idd lief..wens je sterkte
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 3 maart 2002 @ 02:16:09 #8
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367295
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:13 schreef Brennie het volgende:

[..]

t's eik al voorbij, heb het al met haar besproken, zit er niet meer in voor mij ben ik bang , gelukkig is ze nog steeds mijn beste vriendin , zucht ze doet er ook zo lief over

ik hoop maar dat ze blij is met die jongen, en die jongen is gewoon een lucky basterd! :|

zondag 3 maart 2002 @ 02:16:45 #9
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_3367300
Soms duurt het een half jaartje...
No compromise... 100% BAUKstEr
  zondag 3 maart 2002 @ 02:18:02 #10
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367309
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:16 schreef BAUKstEr het volgende:
Soms duurt het een half jaartje...
Nou daar ben ik dan mooi klaar mee
  zondag 3 maart 2002 @ 02:21:25 #11
20329 theo_keizers
Bienoa ut huus uut
pi_3367333
quote:
nee das lief
Helemaal mee eens..
Youppie Jongens!
  zondag 3 maart 2002 @ 02:37:00 #12
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3367448
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:21 schreef theo_keizers het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..

thx
  zondag 3 maart 2002 @ 10:22:58 #13
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3368693
quote:
Op zondag 03 maart 2002 02:13 schreef Brennie het volgende:

[..]

Maar ze weet hoe ik me voel, ik vertel haar alles, en ze weet ook alles van mij, en ik ben er gewoon ZOOO verdrietig over, en daarmee doe ik haar ook zoveel pijn ze zit ook elke keer te huilen om me , ik weet gewoon niet wat ik moet doen,want IK WIL HAAR GEEN PIJN DOEN!! , dus moet ik wel gewoon blij voor haar zijn, paar keer goed janken, en het doorslikken, ik wil gewoon dat zij iig gelukkig is, maar daardoor voel ik me ook ongelovelijk rot

Ik wou dat ik haar kon vergeten, maar dat kan ik niet
elke keer dat ik dat probeer komt met verdriet 10x harder terug, ik weet niet wat ik dan moet doen hoor, ik kan ook moeilijk steeds verdrietig met haar doen toch?

Wat moet ik doen?, ik kan haar moeilijk gaan negeren nu, ze is op het moment echt alles voor me
mischien een pauze van 1~2 weekjes, maar dan zal ik haar missen, dat had ik haar ook vertelt
we praten er echt veel over, maar volgens mij komen we er niet uit, maar ik wil haar ook echt niet kwijt als een 'gewone' vriendin , en ik ben bang dat als dit zo door gaat dat ik haar kwijt raak

tips?

[Dit bericht is gewijzigd door razor-x op 03-03-2002 10:36]

zondag 3 maart 2002 @ 11:21:04 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3368877
Wat imo het allerbelangrijkste is: Laat je verdriet toe. Neem het serieus. In feite ben je afgewezen en heb je liefdesverdriet. Nou, dat kan heel erg pijn doen!

En bij jou is het nog eens extra gecompliceerd omdat je van jezelf vindt dat je flink moet zijn, dat je die pijn niet mag voelen omdat je HAAR daar weer pijn mee zou doen...

Jij bent niet verantwoordelijk voor het eventuele verdriet dat ZIJ voelt. Net zo min als dat zij verantwoordelijk is voor jouw verdriet. Het gebeurt zoals het gebeurt. Dus voel dan ook maar wat je voelt. Je schuldig voelen of whatever heeft geen enkele zin, heeft niemand iets aan .

Het lijkt mij verstandig als je elkaar een tijdje niet ziet. Want jullie kunnen elkaar in deze dubbele positie niet echt veel bieden lijkt me. Accepteer je verdriet, duw het niet weg. En praat er met anderen over ipv met haar. Wellicht dat, als het over een tijdje gesleten is (want het zal ECHT slijten!), dat jullie dan weer wel vrienden kunnen zijn.
Sterkte .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_3368905
Die relatie die ze heeft met die gozer daar moet je je niet op blindstaren. Dat gaat toch wel uit.
Blijf nu gewoon lekker vrienden en pluk daar over een jaartje ofzo de vruchten van.
  zondag 3 maart 2002 @ 11:35:42 #16
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3368932
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:28 schreef Aernout het volgende:
Die relatie die ze heeft met die gozer daar moet je je niet op blindstaren. Dat gaat toch wel uit.
Blijf nu gewoon lekker vrienden en pluk daar over een jaartje ofzo de vruchten van.
Grapje of serieus?
  zondag 3 maart 2002 @ 11:37:28 #17
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3368939
quote:

Dat heb ik dus nu

Echt van iemand houden is iemand los kunnen laten!

Cliché maar heel erg waar! als zij iemand anders leuk vind (leuker dan jou helaas) en je weet dat zij daar heel gelukkig mee kan worden dan moet je haar dat gunnen denk ik.... hoe pijnlijk het dan ook is!

i don't like to be second best either... but when i am maybe the future give's me a second chance!

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
  zondag 3 maart 2002 @ 11:38:50 #18
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3368945
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:28 schreef Aernout het volgende:
neej , daar kan ik toch geen misbruik van maken!
  zondag 3 maart 2002 @ 11:43:16 #19
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3368963
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:38 schreef razor-x het volgende:

[..]

neej , daar kan ik toch geen misbruik van maken!

ik denk mniet dat je dat als misbruik moet zien! misschien is die geen waar ze nu wat mee heeft wel een mega eikel achteraf gezien en realiseert ze zich dat jij toch net ffuh wat beter bij haar past als ze in 1e instantie dacht!

Hang on dude, don't give her up that easely

[b]each time i thought i was free... i discoverd a bigger cage![br][url=http://www.kwakkie.com][i]Red-Ace[/i][/url][/b] <<< My Site.
  zondag 3 maart 2002 @ 11:49:10 #20
11682 Moonah
Jolie femme
pi_3368985
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:43 schreef Red-Ace het volgende:
ik denk mniet dat je dat als misbruik moet zien! misschien is die geen waar ze nu wat mee heeft wel een mega eikel achteraf gezien en realiseert ze zich dat jij toch net ffuh wat beter bij haar past als ze in 1e instantie dacht!

Hang on dude, don't give her up that easely

Dit heet wat mij betreft:
*Valse hoop
*Je kop in het zand steken
*Blijven hangen in het verleden

Als er geen vonk is, kan er imo ook geen vuur ontstaan. Zoals ik het zie, vindt dat meisje je heel leuk etc, maar ze valt gewoon niet op je. Shit happens.

Ik heb het van beide kanten meegemaakt, als het er niet in zit dan zit het er niet in. Hoe jammer ook.

Magoed, ik heb gezegd wat ik ervan vind, nou it's up to you .

zondag 3 maart 2002 @ 11:49:39 #21
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3368987
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:21 schreef Moonah het volgende:
Wat imo het allerbelangrijkste is: Laat je verdriet toe. Neem het serieus. In feite ben je afgewezen en heb je liefdesverdriet. Nou, dat kan heel erg pijn doen!
Ik merk het ja
quote:
En bij jou is het nog eens extra gecompliceerd omdat je van jezelf vindt dat je flink moet zijn, dat je die pijn niet mag voelen omdat je HAAR daar weer pijn mee zou doen...
Als zij zegt dat ze aan het huilen is, wat moet ik dan denken, ze huilt omdat ze mij als 2de kiest en omdat pijn heb. maar ik wil niet dat zij huilt om mijn gevoelens ik wil haar niet kwetsen!!
quote:
Jij bent niet verantwoordelijk voor het eventuele verdriet dat ZIJ voelt. Net zo min als dat zij verantwoordelijk is voor jouw verdriet. Het gebeurt zoals het gebeurt. Dus voel dan ook maar wat je voelt. Je schuldig voelen of whatever heeft geen enkele zin, heeft niemand iets aan .
idd, heeft iemand wat aan, maar waarom voel ik me dan wel schuldig?
omdat zij ook verdriet heeft!, z'n mooi lief meisje mag niet verdrietig zijn, ze moet blij zijn, en ik voel me echt schuldig dat zij dat niet is
quote:
Het lijkt mij verstandig als je elkaar een tijdje niet ziet. Want jullie kunnen elkaar in deze dubbele positie niet echt veel bieden lijkt me.
Hebben we ook gezegt ja, maar ik weet het niet, ik zal haar dan echt missen hoor, ik zal me zelf helemaal opeten van binnen omdat ik niet weet wat er gebeurd
quote:
Accepteer je verdriet, duw het niet weg.
Als ik het accepteer dan word ik alleen maar verdrietiger, als ik het weg duw, dan ben ik weer een dag blij maar savonds dan knalt het erweer allemaal uit , dat is juist zo moeilijk
quote:
En praat er met anderen over ipv met haar. Wellicht dat, als het over een tijdje gesleten is (want het zal ECHT slijten!), dat jullie dan weer wel vrienden kunnen zijn.
Sterkte .
thx!, en heel erg bedankt
pi_3368995
ej

ik spreek je ff aan op icq,.

veel succes en sterkte in ieder geval.,

*huilt*

zondag 3 maart 2002 @ 11:59:28 #23
20371 razor-x
Newbie pretender
pi_3369050
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

*Valse hoop

Als er geen vonk is, kan er imo ook geen vuur ontstaan. Zoals ik het zie, vindt dat meisje je heel leuk etc, maar ze valt gewoon niet op je. Shit happens.

Ik heb het van beide kanten meegemaakt, als het er niet in zit dan zit het er niet in. Hoe jammer ook.

maar ze heeft me niet echt afgewezen!
t's ook de afstand waartussen wij wonen
anders zou het heeeel anders zijn , zijn haar eigen woorden
dat maakt het deels ook zo moeilijk
maar door zoiets afgewezen worden , tja das kut gewoon
afgewezen worden is niet zo erg , dan kan je gewoon door leven en verder gaan

[Dit bericht is gewijzigd door razor-x op 03-03-2002 12:06]

zondag 3 maart 2002 @ 12:20:18 #24
21608 Red-Ace
iNSANE fuckedup
pi_3369138
quote:
Op zondag 03 maart 2002 11:49 schreef Moonah het volgende:

[..]

*Valse hoop

Valse hoop bestaat niet in mijn ogen. je hoopt ergens op of niet! wat is dat toch dat mensen niet mogen vast houden aan een ideaal!? Hopen doet leven! het wil nog niet zeggen dat je daarom niet door moet gaan met leven of zo!?
quote:
Nee!! juist niet! als je hoopt op dat ene meisje of die ene vrouw, dat wil dan nog niet zeggen dat je niet realistisch moet zijn! als ik naar de leeftijd van Razor-X kijk dan denk ik dat het heel reeël is om vast te stellen dat het meisje waar hij verliefd op is, ongeveer in de zelfde leeftijdscatagorie zit en dat daarom de kans best aannemelijk groot is dat zij haar huidige vriendje niet zal hebben tot in de eeuwigheid! en ja, wie weet kan hij het gewoon nog eens proberen. als je echt van iemand houd of echt verliefd op haar bent dan moet je niet door één tegenslag uit het veld laten slaan! liefde heeft wel vaker tot verassingen geleidt en dat kan bij hem en/of haar ook maar zo gebeuren! als je echt iets wilt bereiken dan zul je er voor moeten knokken!
quote:
Ik zou dit liever omschrijven als hoop en vertrouwen hebben/blijven houden op/in de toekomst.
quote:
ik heb het ook van beide kanten meegemaakt en daar baseer ik mijn mening dan ook op! ik heb de mening... wat niet is kan nog komen! ik ben ook blijven hopen op een liefdevolle relatie met een meisje dat in 1e instantie verliefd, zelfs verloofd was met een andere jongen. Uiteindelijk bleek het dus een asshole van 80 x niets te zijn. Hij verwekte een kindje bij haar en peerde hem! Ik heb haar geholpen door een moeilijke tijd heen, heb haar in alle opzichten gesteund waardoor ze me uiteindelijk beter heeft leren kennen en toen was er dus wel ineens die vonk!
quote:

en die mening word vast ook wel gedeeld, voor een deel ook door mij! want elk verhaal heeft 2 kanten denk ik altijd maar. daarom heb ik je mijn versie nog maar eens gegeven!

pi_3369175
Kheb zelfs pogingen gedaan om een jongen op wie ik verliefd was aan m'n beste vriendin te koppelen... Mislukt, maar toch
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')