abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:04:47 #1
18834 Bridell
and then what..
pi_3170635
Sinds een aantal jaren zijn er steeds vrouwen spoorloos verdwenen uit de wijk Downtown Eastside in Vancouver.

Inmiddels is dit opgelopen tot 50 stuks!

De politie heeft de zaak nauwelijks onderzocht en het gewoon al die jaren voor het publiek geheim gehouden.

Een aantal jaren geleden wist 1 vrouw te ontsnappen aan haar ontvoerder(s), door messteken meer dood dan leven, en ze wist redelijk aan te geven waar ze vastgehouden was; op een boerderij net buiten de stad.
De politie heeft het echter nooit goed uitgezocht.

Nu is het ineens uitgekomen en half Canada staat op zn kop (heeft maar 9 miljoen meer inwoners als Nederland).

Wat raar dat we er hier nauwelijks iets over horen??

En wat zou er die mensen gebeuren die verdwijen? (je vraagt je dan af hoe het bijvoorbeeld zit met sommige geruchten over zgn. 'snuff movies'. Eng!)

What are you but a blossoming, withering flower?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:09:09 #2
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3170661
Een heel bizar verhaal. Een goed voorbeeld van "in de doofpot".
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_3170662
Gatver wat een eng verhaal. Toch raar dat dat nu pas bekend is geworden.

*ril*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:18:28 #4
18834 Bridell
and then what..
pi_3170724
Het is nog bizarder (of hoe zeg je dat)

De boerderij in kwestie is een 'varkensfokkerij' die speciale dierprodukten leverde aan een ander groot bedrijf.

De politie onderzoekt nu dat andere bedrijf ook

quote:
Investigators are reviewing a link to Vancouver's West Coast Reduction Ltd., a company that processes pig entrails and has done business with the Pickton brothers.
De politie ontkent overigens dat er misschien wel een kans is dat de vrouwen in voedsel terecht zijn gekomen...

hier staan nog wat artikels

What are you but a blossoming, withering flower?
pi_3170729
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:18 schreef Bridell het volgende:
Het is nog bizarder (of hoe zeg je dat)

De boerderij in kwestie is een 'varkensfokkerij' die speciale dierprodukten leverde aan een ander groot bedrijf.

De politie onderzoekt nu dat andere bedrijf ook
[..]

De politie ontkent overigens dat er misschien wel een kans is dat de vrouwen in voedsel terecht zijn gekomen...

hier staan nog wat artikels


Nou lekker dan Wat een afschuwelijk id zeg, zoveel vrouwen weg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:20:28 #6
11170 jerney
catlady 4life
pi_3170737
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:18 schreef Bridell het volgende:
Het is nog bizarder (of hoe zeg je dat)

De boerderij in kwestie is een 'varkensfokkerij' die speciale dierprodukten leverde aan een ander groot bedrijf.

De politie onderzoekt nu dat andere bedrijf ook
[..]

De politie ontkent overigens dat er misschien wel een kans is dat de vrouwen in voedsel terecht zijn gekomen...

hier staan nog wat artikels


Kmoet opeens aan snatch denken
pi_3170739
Ik zou eens bij de lokale chinees gaan kijken
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:25:25 #8
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3170778
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit verhaal klopt. Vijftig vrouwen in een wijk; dat moet iedereen toch merken!
Nee, ik ben niet aardig!
pi_3170788
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:25 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit verhaal klopt. Vijftig vrouwen in een wijk; dat moet iedereen toch merken!
Ja vreemd he? Dan ga je als bewoner toch zelf naar de politie pers weet ik veel wat nog meer? Dan ben je toch radeloos????
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:29:15 #10
18834 Bridell
and then what..
pi_3170801
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:25 schreef Tinkepink@work het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat dit verhaal klopt. Vijftig vrouwen in een wijk; dat moet iedereen toch merken!
Doe deze zoekopdracht maar eens:

http://www.google.com/search?hl=nl&q=50++women+missing+Vancouver&lr=

Heb trouwens helemaal niets in Nederlandse kranten of sites gevonden.

What are you but a blossoming, withering flower?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 09:38:08 #11
18834 Bridell
and then what..
pi_3170872
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja vreemd he? Dan ga je als bewoner toch zelf naar de politie pers weet ik veel wat nog meer? Dan ben je toch radeloos????


Ze zijn ook wel naar de politie enzo geweest, maar die heeft er dus amper iets mee gedaan.

Maar je zou toch zeggen dan zet je iets op touw met die andere families??

Ze zijn trouwens al een week aan het zoeken op die boerderij, maar hebben tot nu toe alleen 'sporen van DNA' aangetroffen (what ever that may be?)

Ben benieuwd of iemand iets vind in de Nederlandse pers.

Edit: de familie is al jaren aan het actie voeren beloningen aan het uitloven http://www.missingpeople.net/

[Dit bericht is gewijzigd door Bridell op 15-02-2002 09:49]

What are you but a blossoming, withering flower?
  Nerd met benen vrijdag 15 februari 2002 @ 10:41:42 #12
18073 miss_bleu
pi_3171284
mmm lekker vaag verhaal. en lekker dom dat ze er nu pas wat aan gaan doen.
pi_3171324
Ik heb het eens even allemaal doorgelezen. Maar ze doen er al heel lang wat aan hoor, alleen het probleem is dat ze niks kunnen vinden. Het zijn allemaal prostituees die verdwijen. Er zijn nauwelijks getuige of mensen die iets verdachts hebben gezien.

Heeeele vage zaak.

  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:36:48 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3177146
Broodje aap...?
  vrijdag 15 februari 2002 @ 17:45:15 #16
22696 Nacho
mieters man
pi_3177214
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Broodje aap...?
Nee, broodje worst.
  zaterdag 16 februari 2002 @ 07:34:01 #17
18834 Bridell
and then what..
pi_3182999
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 10:46 schreef Lassekjus het volgende:
Ik heb het eens even allemaal doorgelezen. Maar ze doen er al heel lang wat aan hoor, alleen het probleem is dat ze niks kunnen vinden. Het zijn allemaal prostituees die verdwijen. Er zijn nauwelijks getuige of mensen die iets verdachts hebben gezien.

Heeeele vage zaak.


Nou die ene vrouw dus dus ontsnapt was, die hadden ze wel.

Het zijn er btw tenminste vijftig, kunnen er ook best heel wat meer zijn.

Maar waar het omging was dat ze sinds vorige week nu die boerderij gelokaliseerd hebben en het lijkt wel zeker dat ze daarheen ontvoerd zijn (en vermoord waarschijnlijk).
En natuurlijk die rare twist dat dit een vleesverwerkend bedrijf is.

Al met al toch redelijk 'wereldnieuws' terwijl er niets in de Nederlandse pers te vinden is.


Vond ik gewoon raar, want ik ken maar weinig seriemoordenaars die 50 mensen omgebracht hebben....

quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Broodje aap...?
Ah.. een verlichtte geest!

Je hebt vast gelijk hoor, dat van Dutroux was immers ook niet waar.

What are you but a blossoming, withering flower?
pi_3184923
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:38 schreef Bridell het volgende:

[..]

Ze zijn trouwens al een week aan het zoeken op die boerderij, maar hebben tot nu toe alleen 'sporen van DNA' aangetroffen (what ever that may be?)


Ja, duh, dat had ik ook aan de onderzoekers kunnen vertellen dat ze dat zouden vinden ======>
quote:
De boerderij in kwestie is een 'varkensfokkerij' die speciale dierprodukten leverde aan een ander groot bedrijf.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_3186445
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Broodje aap...?
AMATEUR
http://www.canada.com/vancouver/features/bcmissingwomen/
pi_3187144
Het verhaal heeft mij totaal in zijn greep. Op deze poster zie ik enige gelijkenis in de vrouwen. Het zijn maar fotootjes maar de meesten hebben een ingevallen gezicht (junk) en donkerblond piekerig halflang haar. Het is echt een creep die z'n slachtoffers kiest volgens een obsessie.

Er is een man verdacht die in een trailer bij die slachterij werkte. Zijn vriendin is ook al sinds kerst verdwenen aldus haar vriendinnen.

Ondertussen gaan de straatprostituees helemaal uit hun dak van angst.

Inmiddels blijk dat er 144 vrouwen vermist zijn sinds de afgelopen twee decennia.

Het erge is dat de politie heeft zitten suffen maar nu ineens de aller vriendelijkste is tegen de familieleden die om die 'dierverwerkende' fabriek(farm) komen rouwen.

Bij Dutroux werd ook eerst beweerd dat kinderen gewoon waren weggelopen of uitgehuwelijkt enzovoorts. Zo lang er geen lijk wordt gevonden is er blijkbaar geen verband. Maar als je al die foto's van de verdwenen vrouwen ziet is direct een patroon zichtbaar.

pi_3194867
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 17:45 schreef Nacho het volgende:

[..]

Nee, broodje worst.


broodje arm

nee sorry; serieus;

dit akn toch niet? ik vind het heel moeilijk om te geloven want ik kan het me niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren en dan ook nog zo lang verborgen blijft

pi_3195369
ooh, ik hoor het al, twas Bigfoot
pi_3195402
Canadese Jack The Ripper
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4056970
Dit is een vrij grote zaak, de Vancouver politie gaat niet geheel vrij iut.. echter ze zijn nu wel heel hard bezig om de zaak rond te maken... de pigfarmer heeft iets van 6 verdenkingen op moord op z'n naam.. zijn broer's pig farm wordt ook bekeken... DNA onderzoek..

Echter de politie denkt dat er meerdere daders zijn voor de 144 vrouwen (officeel iets van 50 maar het groeid langzaam naar meer) Geen resultaat verder... maar het is een moeizaam process. De wijk (in downtown Vancouver) is een tippelzone, en aangezien het iets anders is dan in NL, Canada (het is illigaal!!!) kijkt men niet echt om naar een straatwerkster, of hoe je het ook moet noemen...

Kijk eens op http://www.canada.com daar staat mischien wat meer van dit soort rotzooi...

Echter Vancouver is nog steeds een van de beste steden om in te leven... (nummer 2 ofzo) Nog altijd veel beter dan Amsterdam...

From here to there, and back again!
  † In Memoriam † zaterdag 4 mei 2002 @ 00:33:54 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4057119
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 00:17 schreef Hans-VAN het volgende:
Nog altijd veel beter dan Amsterdam...
Dat zegt niks.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')