Zo zag ik er vroeger (tot ongeveer mijn dertiende/veertiende) ongevéér uit, alleen dan zònder bril en mèt dikke pony (ik zoek geen oude foto van mezelf te scannen, al zou ik het wel durven omdat ik er toch niks meer op lijk):
Hoe voelde je je toen, en hoe kijk je er nu op terug? Ook mannelijke 'pechvogels' mogen reageren!
quote:In ieder geval anders. Met normale kleding aan. (Goh, ik ben wel in een r&p-bui vandaag. Zal wel door dat interview van gisteren komen. Zie huisje.)
Op donderdag 07 februari 2002 14:36 schreef Riduce het volgende:
Hoe zie je er nu uit dan?
Kortom ik voel mij succesvol, zonder ook maar enige reden om succesvol te zijn als ik in de spiegel kijk
(hoe poetisch )
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 14:34 schreef postinggirl het volgende:
quote:Op die laatste lijk ik niet echt, ik bedoelde ook meer het sóórt type.
Op donderdag 07 februari 2002 15:21 schreef Herald het volgende:[..]
.
Het is later allemaal goed gekomen, maar het wordt je in die jaren wel heel duidelijk hoe belangrijk uiterlijk is en hoe erg je erop wordt afgerekend
bewijst inderdaad wel weer hoe hypocriet mensen wel niet zijn. Nu ik er een stuk beter uit zie willen de mensen die je eerst uit liepen te schelden wel opeens met je omgaan, en hebben jongens wel opeens interesse.dan vind ik mezelf ook wel were hypocriet dat ik daar evengoed vrolijk op inga, terwijl ik vroeger zoiets had van "val toch dood allemaal".
Toch ben ik wel blij zo verandert te zijn, het maakt het leven toch een stuk aangenamer.
zie nog wel es dat familie/kennissen me een beetje raar aankijken als ik bijv een rok/jurkje aanheb nu, of andere leuke kleren. omdat het me eerst helemaal nix kon schelen.
maar op zich zijn die blikken altijd wel leuk, als ze zien hoeveel ik veranderd ben
maar nu is dat allemaal goed gekomen hoor, mn tandjes zijn prachtig, ik heb lenzen en mn haar is ook weer helemaal oK!
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-02-2002 16:39]
quote:En dat vind ik ook heel eng hoor
Op donderdag 07 februari 2002 16:37 schreef plok het volgende:
Kijk, SEMTEX laat in ieder geval zien hoe ze vroeger was.
quote:Natuurlijk is het eng. Je maakt jezelf er altijd een beetje kwetsbaar door. En dat is voor bijna iedereen een drempel. Maar durf je eenmaal over die drempel heen te stappen, dan heb je denk ik wel een periode echt afgesloten.
Op donderdag 07 februari 2002 16:40 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En dat vind ik ook heel eng hoor
Ik heb nog veel ergere foto's vna mezelf met matjes e.d. alleen deze heeft nog iets 'onschuldigs', iets onzekers en dat vond ik heel kenmerkend voor die tijd..
*filosofische mode*
quote:Daar heb je gelijk in, dat heb ik ook
Op donderdag 07 februari 2002 16:43 schreef plok het volgende:[..]
Natuurlijk is het eng. Je maakt jezelf er altijd een beetje kwetsbaar door. En dat is voor bijna iedereen een drempel. Maar durf je eenmaal over die drempel heen te stappen, dan heb je denk ik wel een periode echt afgesloten.
*filosofische mode*
quote:Jij bent zeker een flinke roker?!
Op donderdag 07 februari 2002 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was vroeger een wandelend michelinmannetje met pluizig rood haar, een brilletje, sproetjes, afgrijselijke kleding en heel af en toe een beugel (thankgod geen vaste). Ik was altijd the geek van de klas. En daardoor ook erg onzeker. 8 jaar van mn schoolloopbaan gepest en op m'n 21e pas helemaal tot bloei gekomen en na enkele dieten, haarkleuringen en betere kledingsmaak kwam alles toch nog goed....
Toch voel ik me nog best vaak dat verlegen, lelijke eendje van vroeger en dan kan ik onzeker worden of dan wil ik wegduiken en me verstoppen....
Kinderen kunnen tegneover elkaar inderdaad echt hard zijn. Ik werd bijna altijd afgerekend op mijn kleding. Was het te kleurig, dan was het niet goed. Was het niet trendy, dan was het ook niet goed. Ik ben daardoor een tijd lang heel onzeker geweest op 't gebied van kleding en durfde alleen oversized dingen te dragen (had ook te maken met mn gewicht) of in kleuren die niemand zou opvallen.
quote:Eh, hoezo? nee dus, al blow ik de laatste tijd wat vaker...
Op donderdag 07 februari 2002 16:49 schreef Afketser het volgende:[..]
Jij bent zeker een flinke roker?!
quote:Oops... offtopic ja... liet me weer even gaan
Op donderdag 07 februari 2002 17:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Eh, hoezo? nee dus, al blow ik de laatste tijd wat vaker...
En wat heeft dat verder met dit topic te maken? *zucht*
quote:beetje lomp
Op donderdag 07 februari 2002 17:18 schreef Afketser het volgende:[..]
Oops... offtopic ja... liet me weer even gaan [afbeelding]
quote:OH, jij hebt zelfs zeker nooit betrapt op offtopic posts...
Op donderdag 07 februari 2002 17:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
beetje lomp
Ik kwam laatst fotos van mezelf tegen met kanariegeletuinbroeken, oranje schoenen en een gifgroen shirtje.. dan denk ik echt "Ben ik dat? What was I thinking!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |