abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3080587
Ik heb het er al een paar keer eerder over gehad, aangezien ik een rasecht exemplaar daarvan was, en volgens mij is er gezien sommige reacties wel behoefte aan een topic om je hart te luchten over die periode. Als je er vroeger ook eentje was.

Zo zag ik er vroeger (tot ongeveer mijn dertiende/veertiende) ongevéér uit, alleen dan zònder bril en mèt dikke pony (ik zoek geen oude foto van mezelf te scannen, al zou ik het wel durven omdat ik er toch niks meer op lijk):

Hoe voelde je je toen, en hoe kijk je er nu op terug? Ook mannelijke 'pechvogels' mogen reageren!

pi_3080609
Hoe zie je er nu uit dan?
ReohgnireT
pi_3080623
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 14:36 schreef Riduce het volgende:
Hoe zie je er nu uit dan?
In ieder geval anders. Met normale kleding aan. (Goh, ik ben wel in een r&p-bui vandaag. Zal wel door dat interview van gisteren komen. Zie huisje.)
pi_3080649
Ik vond mezelf vroeger niet lelijk, eerder niet opvallend. Ik heb me eigenlijk nooit echt met mijn uiterlijk bezig gehouden, vind ik niet zo belangrijk. Ben meer geinteresseerd in iemands innerlijk. Natuurlijk kan ik wel een goed uiterlijk waarderen, vooral als ik een zekere interesse in iemand heb, maar dan praat je over de relationele sfeer.
pi_3080663
'T zal wel aan mij liggen maar ik vind dit meisje nu niet bij uitstek erg lelijk. Toegegeven, de jurk is niet erg hip en beetje jammer van de bril, maar afgezien daarvan: leuk kind, ik zou d'r zo als dochter willen en haar de hele dag vertellen hoe mooi ze is.
Ikzelf was als kind best leuk maar zeker niet uitzonderlijk mooi. Maar omdat mijn vader mij dagelijks vertelde dat ik het mooiste kind van de wereld was, kon niemand mijn zelfvertrouwen aantasten.
Heeft het daar ook niet iets mee te maken: In hoeverre je zelfvertrouwen (ook wat betreft uiterlijk) van huis uit meekrijgt?
pi_3080711
Op dit moment voel ik mijzelf nog steeds een lelijk eentje, als ik in de spiegel kijk zie ik alleen een lelijk omhulsel zonder dat ik de persoon zelf ken (het lijkt iemand anders, ik heb niet het uiterlijk zoals ik mijzelf voel), ik hoorde dat ik er het zelfde uit zie als mijn oom vroeger en als ik naar hem kijk zoals hij er tegenwoordig uitziet, zie ik nog hoop in mijzelf Financieel ben ik al lang geen lelijk eentje meer en kan ik kopen wat ik wil zonder dat ik mij zorgen hoef te maken om mijn saldo (uit mijn klas moeten ze daar regelmatig om denken).

Kortom ik voel mij succesvol, zonder ook maar enige reden om succesvol te zijn als ik in de spiegel kijk

(hoe poetisch )

pi_3080753
Lelijk eendje, niet echt.
Ik liep wel 2 a 3 jaar achter op mn klasgenoten qua fysieke ontwikkeling.. De meiden uit mn klas paradeerden al rond met beha's en vriendjes, terwijl ik mn laatste tanden nog moest wisselen en absoluut niet geinteresseerd was in jongens. Mensen vroegen wel eens of ik verdwaald was toen ik in de brugklas zat. Ik was veeel kleiner dan de rest.
Don't worry, het is allemaal goedgekomen
A clean house is a sign of a wasted life.
  donderdag 7 februari 2002 @ 15:21:42 #8
3767 Herald
Come get some
pi_3081189
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 14:34 schreef postinggirl het volgende:

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_3081297
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 15:21 schreef Herald het volgende:

[..]

[afbeelding]

Op die laatste lijk ik niet echt, ik bedoelde ook meer het sóórt type.
  donderdag 7 februari 2002 @ 15:31:53 #10
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_3081347
Best een lekker ding, die met die bril. Bovendien, 'lelijk in de luier, mooi in de sluier'.of zo...

.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 7 februari 2002 @ 15:34:15 #11
22259 Fogerty
slapende account
pi_3081378
Ik was vroeger heel stom
Zo tussen mijn tiende en mijn vijftiende was ik echt vreselijk: stom haar, stomme kleren, en ook nog redelijk wat last van acne.

Het is later allemaal goed gekomen, maar het wordt je in die jaren wel heel duidelijk hoe belangrijk uiterlijk is en hoe erg je erop wordt afgerekend

Hieperdepiep hoera!
  donderdag 7 februari 2002 @ 16:06:46 #12
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_3081918
Ik liep vroeger ok altijd rond met een grote bos ongekamd haar, grote bril en verschrikkelijke kleren. Toen kon het me ook niet schelen hoe ik eruitzag, ik ben pas vrij laat in gaan zien dat het ook geen gezicht was.

bewijst inderdaad wel weer hoe hypocriet mensen wel niet zijn. Nu ik er een stuk beter uit zie willen de mensen die je eerst uit liepen te schelden wel opeens met je omgaan, en hebben jongens wel opeens interesse.dan vind ik mezelf ook wel were hypocriet dat ik daar evengoed vrolijk op inga, terwijl ik vroeger zoiets had van "val toch dood allemaal".

Toch ben ik wel blij zo verandert te zijn, het maakt het leven toch een stuk aangenamer.

winst: geheim 8)
  donderdag 7 februari 2002 @ 16:07:56 #13
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3081944
ik was niet een superlelijk eendje ofzo.. maar de welbekende pony tot midden op je hoofd had ik wel
ook kleren waren niet leuk, had een hekel aan spijkerbroeken enzo.. gelukkig is dat op de middelbare school (zo rond de 3de) verandert, en kwam ik tot de ontdekking dat er ook stretchbroeken waren.
ben me toen een stuk leuker gaan kleden, dingen die ik zelf uitzocht ipv m'n moeder. ook een beetje geoefend met make-up en met het resultaat was ik zeker blij

zie nog wel es dat familie/kennissen me een beetje raar aankijken als ik bijv een rok/jurkje aanheb nu, of andere leuke kleren. omdat het me eerst helemaal nix kon schelen.
maar op zich zijn die blikken altijd wel leuk, als ze zien hoeveel ik veranderd ben

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3082036
ik had een hele lelijke fase...toen ik klein was was ik echt super schattig, ene hele mooi kindje, maar daarna kreeg ik een leijke fase! ik had een overbeet, bril, pony en beetje debiele kleding daarna krege ik ook nog ns een beugel

maar nu is dat allemaal goed gekomen hoor, mn tandjes zijn prachtig, ik heb lenzen en mn haar is ook weer helemaal oK!

donderdag 7 februari 2002 @ 16:32:24 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3082334
Ik was vroeger een wandelend michelinmannetje met pluizig rood haar, een brilletje, sproetjes, afgrijselijke kleding en heel af en toe een beugel (thankgod geen vaste). Ik was altijd the geek van de klas. En daardoor ook erg onzeker. 8 jaar van mn schoolloopbaan gepest en op m'n 21e pas helemaal tot bloei gekomen en na enkele dieten, haarkleuringen en betere kledingsmaak kwam alles toch nog goed....
Toch voel ik me nog best vaak dat verlegen, lelijke eendje van vroeger en dan kan ik onzeker worden of dan wil ik wegduiken en me verstoppen....
Kinderen kunnen tegneover elkaar inderdaad echt hard zijn. Ik werd bijna altijd afgerekend op mijn kleding. Was het te kleurig, dan was het niet goed. Was het niet trendy, dan was het ook niet goed. Ik ben daardoor een tijd lang heel onzeker geweest op 't gebied van kleding en durfde alleen oversized dingen te dragen (had ook te maken met mn gewicht) of in kleuren die niemand zou opvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 07-02-2002 16:39]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3082401
Kijk, SEMTEX laat in ieder geval zien hoe ze vroeger was. Goed zo! En ja, het eindresultaat is mooi.
  donderdag 7 februari 2002 @ 16:40:25 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3082448
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:37 schreef plok het volgende:
Kijk, SEMTEX laat in ieder geval zien hoe ze vroeger was.
En dat vind ik ook heel eng hoor
Ik heb nog veel ergere foto's vna mezelf met matjes e.d. alleen deze heeft nog iets 'onschuldigs', iets onzekers en dat vond ik heel kenmerkend voor die tijd..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3082498
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En dat vind ik ook heel eng hoor
Ik heb nog veel ergere foto's vna mezelf met matjes e.d. alleen deze heeft nog iets 'onschuldigs', iets onzekers en dat vond ik heel kenmerkend voor die tijd..

Natuurlijk is het eng. Je maakt jezelf er altijd een beetje kwetsbaar door. En dat is voor bijna iedereen een drempel. Maar durf je eenmaal over die drempel heen te stappen, dan heb je denk ik wel een periode echt afgesloten.

*filosofische mode*

donderdag 7 februari 2002 @ 16:48:24 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3082562
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:43 schreef plok het volgende:

[..]

Natuurlijk is het eng. Je maakt jezelf er altijd een beetje kwetsbaar door. En dat is voor bijna iedereen een drempel. Maar durf je eenmaal over die drempel heen te stappen, dan heb je denk ik wel een periode echt afgesloten.

*filosofische mode*

Daar heb je gelijk in, dat heb ik ook
Ik beschouw dat meisje op de linkerfoto zelfs als 'dood', er is een nieuwe SEMTEX opgestaan.
pi_3082586
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was vroeger een wandelend michelinmannetje met pluizig rood haar, een brilletje, sproetjes, afgrijselijke kleding en heel af en toe een beugel (thankgod geen vaste). Ik was altijd the geek van de klas. En daardoor ook erg onzeker. 8 jaar van mn schoolloopbaan gepest en op m'n 21e pas helemaal tot bloei gekomen en na enkele dieten, haarkleuringen en betere kledingsmaak kwam alles toch nog goed....
Toch voel ik me nog best vaak dat verlegen, lelijke eendje van vroeger en dan kan ik onzeker worden of dan wil ik wegduiken en me verstoppen....
Kinderen kunnen tegneover elkaar inderdaad echt hard zijn. Ik werd bijna altijd afgerekend op mijn kleding. Was het te kleurig, dan was het niet goed. Was het niet trendy, dan was het ook niet goed. Ik ben daardoor een tijd lang heel onzeker geweest op 't gebied van kleding en durfde alleen oversized dingen te dragen (had ook te maken met mn gewicht) of in kleuren die niemand zou opvallen.

[afbeelding]

Jij bent zeker een flinke roker?!
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:06:25 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3082802
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:49 schreef Afketser het volgende:

[..]

Jij bent zeker een flinke roker?!

Eh, hoezo? nee dus, al blow ik de laatste tijd wat vaker...
En wat heeft dat verder met dit topic te maken? *zucht*
pi_3082991
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Eh, hoezo? nee dus, al blow ik de laatste tijd wat vaker...
En wat heeft dat verder met dit topic te maken? *zucht*

Oops... offtopic ja... liet me weer even gaan
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:21:06 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3083030
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:18 schreef Afketser het volgende:

[..]

Oops... offtopic ja... liet me weer even gaan [afbeelding]

beetje lomp
pi_3083065
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 17:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

beetje lomp

OH, jij hebt zelfs zeker nooit betrapt op offtopic posts...
  donderdag 7 februari 2002 @ 17:24:09 #25
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_3083085
Ik denk dat iedereen wel fases heeft gehad waarvan je denkt "IEEEEEEEEEEEEEEEEUW"

Ik kwam laatst fotos van mezelf tegen met kanariegeletuinbroeken, oranje schoenen en een gifgroen shirtje.. dan denk ik echt "Ben ik dat? What was I thinking!!!"

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')