abonnement Unibet Coolblue
pi_33078236
quote:
Kijkers kiezen Verdonk tot politicus van het jaar 2005











De kijkers van TweeVandaag kiezen Rita Verdonk tot de beste politicus van 2005. Dit blijkt uit een representatieve enquête onder ruim 21.000 leden van het TweeVandaag Opinie Panel.

Rita Verdonk krijgt bijna 20 procent van alle stemmen. 'Duidelijke taal' en 'betrouwbaarheid' zijn de belangrijkste redenen om op de minister van Integratie te stemmen. Op de tweede plaats in de lijst 'beste politicus van 2005' staat PvdA-leider Wouter Bos, gevolgd door SP-voorman Jan Marijnissen en André Rouvoet van de ChristenUnie.

Volledige uitslag
Premier Balkenende is gekozen tot de slechtste politicus van 2005. Hij krijgt ruim 18 procent van de stemmen. Op de tweede plaats eindigt de minister van Justitie, Donner, met ruim 11 procent. De leden van het TweeVandaag Opinie Panel noemen de beide CDA-bewindslieden 'onbetrouwbaar' en vinden dat ze 'niet goed luisteren naar de mensen in het land'. PvdA-leider Wouter Bos en minister Rita Verdonk nemen een gedeelde derde plaats in.

Uit de enquête blijkt verder dat het vertrouwen in het kabinet voor het eerst sinds maanden weer toeneemt: 19 procent geeft aan vertrouwen te hebben, 4 procent méér dan uit de enquête van september jl. naar voren kwam. Daarmee lijkt er een voorzichtige opwaartse trend zichtbaar. Ook het rapportcijfer voor het kabinet is heel licht gestegen: in september kreeg het kabinet nog een 4,3. Dat cijfer is iets opgelopen naar 4,6.

Op de vraag of Balkenende de echte leider is van dit kabinet, antwoordt driekwart van de ondervraagden met 'nee'. De echte leider van het kabinet vinden zij VVD-vice-premier Gerrit Zalm.

De Kamerleden zelf kozen Wouter Bos tot beste politicus van het jaar. De volledige uitslag van de enquete voor het TweeVandaag Opinie Panel vindt u hier.
Bron: Tweevandaag

Het bewijs dat ongefundeerde harde linkse kritiek totaal averechts werkt. Hopelijk gaan GroenLinks en co nog even door het compleet afzeiken van deze minister, en de steun zal alleen maar toenemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door pberends op 14-12-2005 19:06:44 ]
  woensdag 14 december 2005 @ 19:04:15 #2
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33078309
Waarom is zij nou weer de beste politicus.Congo, cellenbrand en een kille houding jegens asielzoekers (regels zijn regels).
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33078354
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom is zij nou weer de beste politicus.Congo, cellenbrand en een kille houding jegens asielzoekers (regels zijn regels).
Kunnen we van ministers die een links beleid gevoerd hebben ook wel zeggen. Hoeveel tasjesroven en geweldsdelicten zijn er wel niet gepleegd door al die immigranten die wel binnen zijn gelaten. Nee, daar hoe je geen hond over.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:06:54 #4
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33078381
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Kunnen we ministers die ene links beleid gevoert ook wel zeggen. Hoeveel tasjesroven zijn er wel niet gepleegd door al die immigranten die wel binnen zijn gelaten. Nee, daar hoe je geen hond over.
heb ik het over criminele immigranten dan?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33078383
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Kunnen we ministers die ene links beleid gevoert ook wel zeggen. Hoeveel tasjesroven zijn er wel niet gepleegd door al die immigranten die wel binnen zijn gelaten. Nee, daar hoe je geen hond over.
leeft er een nog in een pre pim tijd
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33078400
Hoera hoera, driewerf hoera.
pi_33078426
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

heb ik het over criminele immigranten dan?
Als je immigranten uitzet kan je fouten maken. Als je ze er allemaal erin laat niet. Moeten we ze er dan allemaal inlaten? Ja, tuurlijk man.
pi_33078435
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:07 schreef demonic het volgende:
Hoera hoera, driewerf hoera.
@ your service
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33078438
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:07 schreef BennyNL het volgende:

[..]

leeft er een nog in een pre pim tijd
Sorry voor de spelfouten .
pi_33078453
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Sorry voor de spelfouten .
grappig man!
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33078501
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef DionysuZ het volgende:
Waarom is zij nou weer de beste politicus.Congo, cellenbrand en een kille houding jegens asielzoekers (regels zijn regels).
Waarom wordt zij nou weer voor de cellenbrand verantwoordelijk gehouden? Het is een gebouw van justitie dus als je het iemand kwalijk wilt nemen moet je bij Donner zijn.

En feitelijk de enige die je het kwalijk kunt nemen is die teringlijer die de brand heeft gesticht.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:12:33 #12
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33078530
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je immigranten uitzet kan je fouten maken. Als je ze er allemaal erin laat niet. Moeten we ze er dan allemaal inlaten? Ja, tuurlijk man.
Helemaal niet. Wat een onzinstelling. Als ik vind dat Verdonk een kille mentaliteit jegens asielzoekers heeft, vind ik dat we ze allemaal erin moeten laten? Wat een logica
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33078566
kijk eens aan, Big Brother en de SBS6 kliek begint z'n vruchten af te werpen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33078586
Ik begin steeds meer sympathie voor Rita Verdonk te krijgen. Terwijl ik altijd links-georienteerd ben geweest.
pi_33078599
Zo zie je maar weer dat slechte publiciteit ook goed is, ze staat ook in de top5 van slechtste politici...
pi_33078647
Hup Rita . Eindelijk eens iemand met een duidelijk en rechtlijnig beleid dat voor iedereen gelijk is .
pi_33078663
André Rouvoet haalt ook altijd een goeie score, maar geen zetels.

Media: "Aaawwww ... kijk ... daar loopt André .... wat een schattige christen is het toch."
pi_33078682
SCH mag de prijs zeker overhandigen?
  woensdag 14 december 2005 @ 19:22:10 #19
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33078798
Zou het niet beter zijn om als mensen kunnen kiezen voor 'beste'/'slechtste', dat een stem voor persoon x als beste weggestreept wordt tegen een stem voor persoon x als slechtste?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33078835
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef DionysuZ het volgende:
Zou het niet beter zijn om als mensen kunnen kiezen voor 'beste'/'slechtste', dat een stem voor persoon x als beste weggestreept wordt tegen een stem voor persoon x als slechtste?
Eh, nee?

Omdat je op deze manier namelijk kan zien hoe gepolariseerd Nederland is.
pi_33078838
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:17 schreef WAT het volgende:
André Rouvoet haalt ook altijd een goeie score, maar geen zetels.

Media: "Aaawwww ... kijk ... daar loopt André .... wat een schattige christen is het toch."
Lijkt wel het kleine broertje van Balkie.
pi_33078964
In de media wordt ze altijd veel aangevallen, daarom had ik deze uitslag niet zo snel verwacht!

Zo zie je maar weer dat de media vaak links is!
  woensdag 14 december 2005 @ 19:29:06 #23
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33078993
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
In de media wordt ze altijd veel aangevallen, daarom had ik deze uitslag niet zo snel verwacht!

Zo zie je maar weer dat de media vaak links is!
negatieve publiciteit is ook publiciteit.

ik snap niet hoe je uit dit resultaat kunt extraheren dat de media dan maar links is?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33078995
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:17 schreef WAT het volgende:
André Rouvoet haalt ook altijd een goeie score, maar geen zetels.

Media: "Aaawwww ... kijk ... daar loopt André .... wat een schattige christen is het toch."
Wel hoor, ChristenUnie scoort 5 tot 7 zetels in de peilingen terwijl ze maar 3 zetels hebben.
pi_33079016
hoewel ik het er weinig met haar eens ben toch respect
en onze harry potter laatste
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')